Olga Czerniawska „Dobrym Duchem” Letniej Szkoły Młodych Andragogów
DOI:
https://doi.org/10.12775/ED.2021.007Słowa kluczowe
„mikrospołeczność szkoły”, badania biograficzne, procesy uczenia się, dydaktyka akademicka,Abstrakt
W tekście przedstawiony jest w syntetycznym skrócie udział Prof. Olgi Czerniawskiej w konstruowaniu mikrospołeczności andragogicznej. Przypo- mniana została treść Jej wystąpień podczas kolejnych edycji Letniej Szkoły Młodych Andragogów oraz ukazana ich rola w andragogicznym dyskursie.
Bibliografia
Kłodkowska J. (2011). XII Letnia Szkoła Młodych Andragogów. Zielona Góra 24–27 maja 2010. Dyskursy Młodych Andragogów, nr 12, s. 11–21.
Sobiesiak-Pałka D. (2005). Sprawozdanie z VI Letniej Szkoły Młodych Andragogów. Dys- kursy Młodych Andragogów, nr 6, s. 17–21.
Pobrania
Opublikowane
2021-06-14
Jak cytować
1.
KARGUL, Józef. Olga Czerniawska „Dobrym Duchem” Letniej Szkoły Młodych Andragogów. Edukacja Dorosłych [online]. 14 czerwiec 2021, T. 84, nr 1, s. 81–86. [udostępniono 20.4.2024]. DOI 10.12775/ED.2021.007.
Numer
Dział
WKŁAD OLGI CZERNIAWSKIEJ WE WSPÓŁCZESNĄ ANDRAGOGIKĘ
Statystyki
Liczba wyświetleń i pobrań: 393
Liczba cytowań: 0