Olga Czerniawska „Dobrym Duchem” Letniej Szkoły Młodych Andragogów
DOI:
https://doi.org/10.12775/ED.2021.007Schlagworte
„mikrospołeczność szkoły”, badania biograficzne, procesy uczenia się, dydaktyka akademicka,Abstract
W tekście przedstawiony jest w syntetycznym skrócie udział Prof. Olgi Czerniawskiej w konstruowaniu mikrospołeczności andragogicznej. Przypo- mniana została treść Jej wystąpień podczas kolejnych edycji Letniej Szkoły Młodych Andragogów oraz ukazana ich rola w andragogicznym dyskursie.
Literaturhinweise
Kłodkowska J. (2011). XII Letnia Szkoła Młodych Andragogów. Zielona Góra 24–27 maja 2010. Dyskursy Młodych Andragogów, nr 12, s. 11–21.
Sobiesiak-Pałka D. (2005). Sprawozdanie z VI Letniej Szkoły Młodych Andragogów. Dys- kursy Młodych Andragogów, nr 6, s. 17–21.
Downloads
Veröffentlicht
2021-06-14
Zitationsvorschlag
1.
KARGUL, Józef. Olga Czerniawska „Dobrym Duchem” Letniej Szkoły Młodych Andragogów. Edukacja Dorosłych. Online. 14 Juni 2021. Vol. 84, no. 1, pp. 81-86. [Accessed 4 Juli 2025]. DOI 10.12775/ED.2021.007.
Ausgabe
Rubrik
WKŁAD OLGI CZERNIAWSKIEJ WE WSPÓŁCZESNĄ ANDRAGOGIKĘ
Stats
Number of views and downloads: 552
Number of citations: 0