Aller directement au contenu principal Aller directement au menu principal Aller au pied de page
  • S'inscrire
  • Se connecter
  • Language
    • Čeština
    • Deutsch
    • English
    • Español (España)
    • Français (France)
    • Français (Canada)
    • Hrvatski
    • Italiano
    • Język Polski
    • Srpski
    • Українська
  • Menu
  • Accueil
  • Numéro courant
  • Archives
  • Annonces
  • À propos
    • À propos de cette revue
    • Soumissions
    • Comité éditorial
    • Déclaration de confidentialité
    • Contact
  • S'inscrire
  • Se connecter
  • Language:
  • Čeština
  • Deutsch
  • English
  • Español (España)
  • Français (France)
  • Français (Canada)
  • Hrvatski
  • Italiano
  • Język Polski
  • Srpski
  • Українська

Edukacja Dorosłych

Vol. 87 No 2 (2022): Edukacja Dorosłych
  • Accueil
  • /
  • Vol. 87 No 2 (2022): Edukacja Dorosłych
  1. Accueil /
  2. Archives /
  3. Vol. 87 No 2 (2022): Edukacja Dorosłych

Vol. 87 No 2 (2022): Edukacja Dorosłych

Vol. 87 No 2 (2022): Edukacja Dorosłych
Tuesday, Jun 6, 2023
This issue table of contents
WPROWADZENIE
Wprowadzenie
Agnieszka Majewska-Kafarowska
7-9
pdf (Język Polski)
STUDIA NAD KONDYCJĄ EDUKACJI DOROSŁYCH
SpołeczeńStwo wiedzy – nieobecna kategoria andragogiki
Mieczysław Malewski
11-22
pdf (Język Polski)
WSPÓŁCZESNE KONTEKSTY EDUKACJI DOROSŁYCH
Uczenie się samotności na przedprożu dorosłości. Przyczynek do zrównoważonego rozumienia samotności
Elżbieta Dubas
23-43
pdf (Język Polski)
Kształcenie całożyciowe w perspektywie Europejskiego programu na rzecz umiejętności
Ewa Kula, Marzena Pękowska
45-60
pdf (Język Polski)
POSZUKIWANIA BADAWCZE ANDRAGOGÓW
Kształcenie niemedycznego opiekuna osoby starszej – kompetencje i cechy opiekuna
Agata Chabior
61-76
pdf (Język Polski)
Uniwersytet Trzeciego Wieku w obliczu potrzeb „patchworkowo-kolażowej” starości
Monika Sulik
77-93
pdf (Język Polski)
OBSZARY PRAKTYKI ANDRAGOGICZNEJ
Samoocena i zaspokojenie podstawowych potrzeb psychologicznych jako predyktory wypalenia akademickiego wśród studentek pedagogiki specjalnej
Dominik Strzelecki
95-112
pdf (Język Polski)
TEORIA I PRAKTYKA ANDRAGOGICZNA ZA GRANICĄ
Senior education as a form of prevention from social exclusion
Kateřina Krupková, Václav Bělík, Barbora Nováková
113-123
pdf (Język Polski)

Search

Search

Browse

  • Explorer l'Index des auteurs
  • Issue archive

User

User

Numéro courant

  • Logo Atom
  • Logo RSS2
  • Logo RSS1

Informations

  • Pour les lecteurs
  • Pour les auteurs
  • Pour les bibliothécaires

Newsletter

Subscribe Unsubscribe

Langue

  • Čeština
  • Deutsch
  • English
  • Español (España)
  • Français (France)
  • Français (Canada)
  • Hrvatski
  • Italiano
  • Język Polski
  • Srpski
  • Українська
Haut

Akademicka Platforma Czasopism

Najlepsze czasopisma naukowe i akademickie w jednym miejscu

apcz.umk.pl

Partners

  • Akademia Ignatianum w Krakowie
  • Akademickie Towarzystwo Andragogiczne
  • Fundacja Copernicus na rzecz Rozwoju Badań Naukowych
  • Instytut Historii im. Tadeusza Manteuffla Polskiej Akademii Nauk
  • Instytut Kultur Śródziemnomorskich i Orientalnych PAN
  • Instytut Tomistyczny
  • Karmelitański Instytut Duchowości w Krakowie
  • Ministerstwo Kultury i Dziedzictwa Narodowego
  • Państwowa Akademia Nauk Stosowanych w Krośnie
  • Państwowa Akademia Nauk Stosowanych we Włocławku
  • Państwowa Wyższa Szkoła Zawodowa im. Stanisława Pigonia w Krośnie
  • Polska Fundacja Przemysłu Kosmicznego
  • Polskie Towarzystwo Ekonomiczne
  • Polskie Towarzystwo Ludoznawcze
  • Towarzystwo Miłośników Torunia
  • Towarzystwo Naukowe w Toruniu
  • Uniwersytet im. Adama Mickiewicza w Poznaniu
  • Uniwersytet Komisji Edukacji Narodowej w Krakowie
  • Uniwersytet Mikołaja Kopernika
  • Uniwersytet w Białymstoku
  • Uniwersytet Warszawski
  • Wojewódzka Biblioteka Publiczna - Książnica Kopernikańska
  • Wyższe Seminarium Duchowne w Pelplinie / Wydawnictwo Diecezjalne „Bernardinum" w Pelplinie

© 2021- Nicolaus Copernicus University Accessibility statement Shop