Skip to main content Skip to main navigation menu Skip to site footer
  • Register
  • Login
  • Language
    • English
    • Język Polski
  • Menu
  • Home
  • Current
  • Archives
  • Announcements
  • About
    • About the Journal
    • Submissions
    • Editorial Team
    • Editorial Board
    • List of Reviewers
    • Privacy Statement
    • Contact
  • Register
  • Login
  • Language:
  • English
  • Język Polski

Acta Universitatis Nicolai Copernici. Management

Search
  • Home
  • /
  • Search
  1. Home /
  2. Search

Search

Advanced filters
Published After
Published Before

Search Results

Found 139 items.
  • IMPLEMENTATION OF THE MOTIVATION FUNCTION IN LIBRARIES OF SELECTED MILITARY UNIVERSITIES IN POLAND IN THE LIGHT OF OWN RESEARCH
    Anita Kuźnik
    7-21
    2019-12-17
  • The risk of foreign direct investment in China
    Martyna Kokosińska
    21-31
    2015-05-01
  • VISUAL MERCHANDISING ON THE EXAMPLE OF NETWORK SHOP MOHITO
    Katarzyna Liczmańska, Danuta Balcerak
    141-152
    2016-09-01
  • FLOW OF GOODS IN THE WAREHOUSE MANAGEMENT SYSTEMS - PROBLEM ANALYSIS
    Sylwia Dudziak, Dominika Szymlet
    27-34
    2020-08-21
  • ENTREPRENEURIAL ATTITUDES AMONG STUDENTS. RESEARCH RESULTS
    Magdalena Raczyńska, Adam Krystian Wiśniewski
    101-111
    2016-09-21
  • VALUES FOR THE CUSTOMER AS THE MAIN ELEMENT MODEL BUSINESS AIRLINE RYANAIR
    Katarzyna Liczmańska, Monika Kuczyńska
    193-207
    2016-09-21
  • RESEARCH AND DEVELOPMENT ACTIVITY IN POLAND IN THE YEARS 2000-2012 COMPARED TO SELECTED COUNTRIES OF THE EUROPEAN UNION
    Aleksandra Podwysocka
    9-20
    2015-08-01
  • The impact of mobile devices on marketing communication
    Róża Błaś
    117-129
    2014-12-01
  • Marketing research as a basis for planning marketing activities and marketing instruments for launching (the case of Struga company’s phosphorous fertiliser)
    Iwona Escher
    67-85
    2014-12-01
  • KEY PERFORMANCE INDICATOR AS A TYPE OF PERFORMANCE MEASUREMENT - ANALYSIS OF A CHOSEN ENTERPRISE
    Kamila Elżbieta Zelga
    127-135
    2018-04-25
  • FASHION BRAND FOR ALCOHOL – IS A MANIFESTATION OF CONFORMISM OR INDIVIDUALISM
    Katarzyna Liczmańska
    119-131
    2013-02-07
  • THE INFLUENCE OF E-COMMERCE MARKET ON CONSUMER SHOPPING PREFERENCES
    Izabela Bober, Agata Emche
    7-15
    2021-05-02
  • SMALL AND MEDIUM ENTREPRISES SUPPORTING THE CLUBS PLAYING IN TAURON BASKET LEAGUE IN SEASON 2015/2016
    Andżelika Dzięgiel, Patrycja Gulak-Lipka
    33-49
    2017-03-01
  • INFLUENCE OF INFORMATION INFRASTRUCTURE ON THE FUNCTIONALITY OF SELECTED MILITARY UNIVERSITY LIBRARIES
    Anita Kuźnik
    41-58
    2019-12-19
  • RESULTS OF THE COMPANY COMPETITIVENESS BAROMETER 2014 IN POLAND, SLOVAKIA AND THE CZECH REPUBLIC
    Olaf Flak, Grzegorz Głód
    111-135
    2015-11-15
  • Application of the SERVPERF method in assessing the quality of leisure services with particular emphasis on the services provided by water parks
    Anna Maria Urbaniak
    55-65
    2014-12-01
  • WPŁYW POLITYKI PIENIĘŻNEJ BANKU CENTRALNEGO NA STOPĘ INFLACJI DEMOKRATYCZNEJ REPUBLIKI KONGA
    Marcel Kamba-Kibatshi
    47-58
    2016-06-25
  • INNOVATIVE SOLUTIONS IN REVERSE LOGISTICS
    Karol Wenta, Paweł Wierzbicki
    19-26
    2020-08-21
  • THE MOST OFTEN USED MANAGEMENT TOOLS. REVIEW OF EMPIRICAL RESEARCH
    Paweł Cegliński
    21-30
    2015-08-01
  • THE ENVIRONMENT OF THE UNIVERSITIES – SOURCE OF SUPPORT OR SPACE FOR THE POTENTIAL THREATS
    Marcin Geryk
    35-45
    2016-06-25
  • Spatial panel data model for innovative activity of industrial enterprises in Poland in 2009-2012
    Joanna Górna, Karolina Górna
    123-133
    2015-05-01
  • WHETHER THE DEVELOPMENT OF ELECTROMOBILITY POSITIVELY INFLUENCES THE QUALITY OF TRANSPORT SERVICES IN CITIES - CRITICAL ANALYSIS
    Bartłomiej Bielski, Maciej Bednarczyk
    7-17
    2020-08-21
  • QUANTITATIVE MACROECONOMIC RESEARCH IN THE CONTEXT OF TYPICAL METHODS OF MANAGEMENT STUDIES
    Marta Maier, Aleksandra Podwysocka
    43-54
    2016-08-25
  • BUSINESS MODEL CONCEPT AND CORPORATE SOCIAL RESPONSIBILITY IN MINING ENTERPRISES IN POLAND
    Katarzyna Hałasik, Agnieszka Kabalska
    81-91
    2016-09-01
  • SPECIFICS OF INTELLECTUAL CAPITAL MANAGEMENT IN FAMILY OWNED COMPANIES
    Paula Pypłacz, Katarzyna Peter-Bombik
    189-198
    2015-11-15
1 - 25 of 139 items 1 2 3 4 5 6 > >> 
Up

Akademicka Platforma Czasopism

Najlepsze czasopisma naukowe i akademickie w jednym miejscu

apcz.umk.pl

Partners

  • Akademia Ignatianum w Krakowie
  • Akademickie Towarzystwo Andragogiczne
  • Fundacja Copernicus na rzecz Rozwoju Badań Naukowych
  • Instytut Historii im. Tadeusza Manteuffla Polskiej Akademii Nauk
  • Instytut Kultur Śródziemnomorskich i Orientalnych PAN
  • Instytut Tomistyczny
  • Karmelitański Instytut Duchowości w Krakowie
  • Ministerstwo Kultury i Dziedzictwa Narodowego
  • Państwowa Akademia Nauk Stosowanych w Krośnie
  • Państwowa Akademia Nauk Stosowanych we Włocławku
  • Państwowa Wyższa Szkoła Zawodowa im. Stanisława Pigonia w Krośnie
  • Polska Fundacja Przemysłu Kosmicznego
  • Polskie Towarzystwo Ekonomiczne
  • Polskie Towarzystwo Ludoznawcze
  • Towarzystwo Miłośników Torunia
  • Towarzystwo Naukowe w Toruniu
  • Uniwersytet im. Adama Mickiewicza w Poznaniu
  • Uniwersytet Komisji Edukacji Narodowej w Krakowie
  • Uniwersytet Mikołaja Kopernika
  • Uniwersytet w Białymstoku
  • Uniwersytet Warszawski
  • Wojewódzka Biblioteka Publiczna - Książnica Kopernikańska
  • Wyższe Seminarium Duchowne w Pelplinie / Wydawnictwo Diecezjalne „Bernardinum" w Pelplinie

© 2021- Nicolaus Copernicus University Accessibility statement Shop