Przejdź do sekcji głównej Przejdź do głównego menu Przejdź do stopki
  • Zarejestruj
  • Zaloguj
  • Język
    • English
    • Język Polski
  • Menu
  • Strona domowa
  • Aktualny numer
  • Archiwum
  • Ogłoszenia
  • O czasopiśmie
    • O czasopiśmie
    • Przesyłanie tekstów
    • Zespół redakcyjny
    • Rada Programowa
    • Lista recenzentów
    • Polityka prywatności
    • Kontakt
  • Zarejestruj
  • Zaloguj
  • Język:
  • English
  • Język Polski

Acta Universitatis Nicolai Copernici. Zarządzanie

THE INFLUENCE OF E-COMMERCE MARKET ON CONSUMER SHOPPING PREFERENCES
  • Strona domowa
  • /
  • THE INFLUENCE OF E-COMMERCE MARKET ON CONSUMER SHOPPING PREFERENCES
  1. Strona domowa /
  2. Archiwum /
  3. Tom 48 Nr 1 (2021) /
  4. Artykuły

THE INFLUENCE OF E-COMMERCE MARKET ON CONSUMER SHOPPING PREFERENCES

Autor

  • Izabela Bober University of Szczecin Faculty of Economics, Finance and Management
  • Agata Emche University of Szczecin Faculty of Economics, Finance and Management

DOI:

https://doi.org/10.12775/AUNC_ZARZ.2021.01.001

Słowa kluczowe

, Internet distribution, e-commerce market, e-commerce

Abstrakt

The article considers issues in the field of e-commerce market.   Firstly, the topic of distribution channels in e-commerce is discussed and the profits they can bring are analyzed. At a later stage, the advantages and disadvantages of using Internet distribution are presented. These are very important aspects from the point of view of entrepreneurs and enable them to avoid wrong decisions.  In the final part of this article, consumer decisions in the sphere of online shopping are analyzed and the results of Gemius Poland's research are presented, which made it possible to learn about the shopping behavior of the modern society.

Bibliografia

Bartczak K., (2016), Bariery rozwojowe handlu elektronicznego, Wydawnictwo Exante, Wrocław

Chodak G., (2010), Internet jako dodatkowy kanał dystrybucji – efekt synergii czy kanibalizm?,[online].https://www.ii.pwr.edu.pl/~grzegorz.chodak/articles/Internet_jako_dodatkowy_kanal_dystry bucji.pdf, [23.11.2020]

Dejnaka A., (2003),Działania dystrybucji w Internecie, [online], https://e-marketing.pl/dzialania-dystrybucji-w- internet/ [03.12.2020]

https://eizba.pl/wp- content/uploads/2019/07/raport_GEMIUS_2019-1.pdf, [24.11. 2020]

https://dailyweb.pl/kanaly-sprzedazy-ktory-kanal-dystrybucji-wybrac-to-effectively-sell/ [03.12.2020]

https://nowymarketing.pl/a/30553,strategie-rekomendacji-dla-e-commerce?_r=1 [11.04.2021]

Skurpel D., Iwińska-Knop K., (2018), Wybory i preferencje zakupowe klientów w tworzeniu wartości dla klienta w handlu elektronicznym w Polsce, Ekonomika i Organizacja Przedsiębiorstwa, nr. 6,

Spytek J., (2019), E-commerce – trendy i tendencje 2019, [online], https://www.iab.org.pl/wp-content/uploads/2019/08/Poradnik-E-Commerce-2019.pdf, [11.04.2021]

Zientkiewicz J., (2017), Internet? Tu sprzedasz już wszystko, „Gazeta finansowa”, 40/2017

Acta Universitatis Nicolai Copernici. Zarządzanie

Pobrania

  • PDF

Opublikowane

2021-05-02

Jak cytować

Bober, Izabela, i Agata Emche. 2021. „THE INFLUENCE OF E-COMMERCE MARKET ON CONSUMER SHOPPING PREFERENCES”. Acta Universitatis Nicolai Copernici. Zarządzanie 48 (1):7-15. https://doi.org/10.12775/AUNC_ZARZ.2021.01.001.
  • PN-ISO 690 (Polski)
  • ACM
  • ACS
  • APA
  • ABNT
  • Chicago
  • Harvard
  • IEEE
  • MLA
  • Turabian
  • Vancouver
Pobierz cytowania
  • Endnote/Zotero/Mendeley (RIS)
  • BibTeX

Numer

Tom 48 Nr 1 (2021)

Dział

Artykuły

Statystyki

Liczba wyświetleń i pobrań: 362
Liczba cytowań: 0

Crossref
Scopus
Google Scholar
Europe PMC

Wyszukiwanie

Wyszukiwanie

Przeglądaj

  • Indeks autorów
  • Lista archiwalnych numerów

Użytkownik

Użytkownik

Aktualny numer

  • Logo Atom
  • Logo RSS2
  • Logo RSS1

Informacje

  • dla czytelników
  • dla autorów
  • dla bibliotekarzy

Newsletter

Newsletter
Wypisz się

Język / Language

  • English
  • Język Polski

Tagi

Szukaj przy pomocy tagu:

, Internet distribution, e-commerce market, e-commerce
W górę

Akademicka Platforma Czasopism

Najlepsze czasopisma naukowe i akademickie w jednym miejscu

apcz.umk.pl

Partnerzy platformy czasopism

  • Akademia Ignatianum w Krakowie
  • Akademickie Towarzystwo Andragogiczne
  • Fundacja Copernicus na rzecz Rozwoju Badań Naukowych
  • Instytut Historii im. Tadeusza Manteuffla Polskiej Akademii Nauk
  • Instytut Kultur Śródziemnomorskich i Orientalnych PAN
  • Karmelitański Instytut Duchowości w Krakowie
  • Karpacka Uczelnia Państwowa w Krośnie
  • Państwowa Akademia Nauk Stosowanych we Włocławku
  • Państwowa Wyższa Szkoła Zawodowa im. Stanisława Pigonia w Krośnie
  • Polskie Towarzystwo Ekonomiczne
  • Polskie Towarzystwo Ludoznawcze
  • Towarzystwo Miłośników Torunia
  • Towarzystwo Naukowe w Toruniu
  • Uniwersytet im. Adama Mickiewicza w Poznaniu
  • Uniwersytet Mikołaja Kopernika
  • Uniwersytet w Białymstoku
  • Uniwersytet Warszawski
  • Wojewódzka Biblioteka Publiczna - Książnica Kopernikańska
  • Wyższe Seminarium Duchowne w Pelplinie / Wydawnictwo Diecezjalne „Bernardinum" w Pelplinie

© 2021- Uniwersytet Mikołaja Kopernika w Toruniu Deklaracja dostępności Sklep wydawnictwa