Przejdź do sekcji głównej
Przejdź do głównego menu
Przejdź do stopki
Wpisz frazę
Szukaj
Zarejestruj
Zaloguj
Język
English
Język Polski
Menu
Strona domowa
Aktualny numer
Archiwum
Ogłoszenia
O czasopiśmie
O czasopiśmie
Przesyłanie tekstów
Zespół redakcyjny
Rada Programowa
Lista recenzentów
Polityka prywatności
Kontakt
Zarejestruj
Zaloguj
Język:
English
Język Polski
Acta Universitatis Nicolai Copernici. Zarządzanie
Szukaj
Strona domowa
/
Szukaj
Strona domowa
/
Szukaj
Szukaj
Wyszukaj w artykułach
Filtry zaawansowane
Od
Rok
2011
2012
2013
2014
2015
2016
2017
2018
2019
2020
2021
2022
Miesiąc
stycznia
lutego
marca
kwietnia
maja
czerwca
lipca
sierpnia
września
października
listopada
grudnia
Dzień
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
Do
Rok
2011
2012
2013
2014
2015
2016
2017
2018
2019
2020
2021
2022
Miesiąc
stycznia
lutego
marca
kwietnia
maja
czerwca
lipca
sierpnia
września
października
listopada
grudnia
Dzień
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
Według autora
Szukaj
Wyniki wyszukiwania
Znaleziono 64 elementów.
ZARZADZANIE PRZEZ JAKOŚĆ JAKO ELEMENT SPOŁECZNEJ ODPOWIEDZIALNOŚCI PRZEDSIĘBIORSTWA NA PRZYKŁADZIE FIRMY SZKŁO Sp. z o. o.
Katarzyna Chrostowska
49-60
2017-04-24
WARTOŚCI ORGANIZACYJNE JAKO CZYNNIK SUKCESU PRZEDSIĘBIORSTWA
Paweł Cegliński
127-138
2016-07-12
BUDOWA PROGRAMÓW LOJALNOŚCIOWYCH
Agnieszka Wiśniewska, Magdalena Dudko
9-24
2016-08-25
OBSZARY WYKORZYSTANIA WALUT WIRTUALNYCH W DZIAŁALNOŚCI PRZEDSIĘBIORSTWA
Anna Wiśniewska
7-16
2018-09-17
KOMPETENCJE DYNAMICZNE JAKO CZYNNIK PRZEWAGI KONKURENCYJNEJ PRZEDSIĘBIORSTWA MEDIALNEGO
Piotr Mańkiewicz
59-72
2015-08-01
PODOBNE CZY RÓŻNORODNE? WPŁYW LOKALIZACJI NA MODELE BIZNESU PRZEDSIĘBIORSTW UZDROWISKOWYCH
Alina Kozarkiewicz, Agnieszka Kabalska
115-126
2018-04-25
ZEWNĘTRZNE UWARUNKOWANIA DZIAŁALNOŚCI INNOWACYJNEJ POLSKICH MAŁYCH PRZEDSIĘBIORSTW
Agnieszka Drews
81-91
2018-04-25
OBECNOŚĆ MISJI ORAZ WIZJI PRZEDSIĘBIORSTWA NA STRONACH WWW WYBRANYCH FIRM Z RANKINGU DIAMENTY FORBES 2017
Sławomir Antoni Króliczek
159-169
2017-07-03
FUNKCJONOWANIE PRZEDSIĘBIORSTWA, A OTOCZENIE PRAWNE NA PRZYKŁADZIE BRANŻY SAMOCHODOWEGO TRANSPORTU ŁADUNKÓW
Mateusz Kabut, Tomasz Malesa
137-149
2015-11-30
Małe i średnie przedsiębiorstwa w logistyce polskiej gospodarki rynkowej
Marek Zarębski
197-210
2013-02-07
KEY PERFORMANANCE INDICATOR JAKO WSKAŹNIK POMIARU EFEKTYWNOŚCI - ANALIZA WYBRANEGO PRZEDSIĘBIORSTWA
Kamila Elżbieta Zelga
127-135
2018-04-25
ZAUFANIE KLIENTA JAKO KLUCZOWY CZYNNIK BUDOWY WARTOŚCI PRZEDSIĘBIORSTW HANDLU DETALICZNEGO TYPU DIY
Sebastian Zupok
151-162
2015-11-30
NAJPOPULARNIEJSZE INSTRUMENTY ZARZĄDZANIA. PRZEGLĄD BADAŃ EMPIRYCZNYCH
Paweł Cegliński
21-30
2015-08-01
RYZYKO WYSTĘPUJĄCE W TRANSFERZE WIEDZY
Monika Piśniak
157-164
2017-04-24
PROCES PODEJMOWANIA DECYZJI W GOSPODARSTWIE DOMOWYM A DECYDOWANIE W PRZEDSIĘBIORSTWIE – PODOBIEŃSTWA I RÓŻNICE
Aleksandra Luterek
171-179
2017-07-03
MAŁE I ŚREDNIE PRZEDSIĘBIORSTWA WSPIERAJĄCE KLUBY RYWALIZUJĄCE W TAURON BASKET LIDZE W SEZONIE 2015/2016
Andżelika Dzięgiel, Patrycja Gulak-Lipka
33-49
2017-03-01
IDENTYFIKACJA I STRUKTURALIZACJA CECH WSPÓŁCZESNEGO OTOCZENIA W ZARZĄDZANIU PRZEDSIĘBIORSTWEM
Andrzej Limański
47-58
2016-02-28
ZACHOWANIA MAŁYCH I ŚREDNICH PRZEDSIĘBIORSTW W POLSCE W DOBIE KRYZYSU
Waldemar Glabiszewski
41-52
2016-09-01
DZIAŁANIA REKRUTACYJNE FIRM W MEDIACH SPOŁECZNOŚCIOWYCH NA PRZYKŁADZIE PRZEDSIĘBIORSTW MŚP Z WOJEWÓDZTWA KUJAWSKO -POMORSKIEGO
Katarzyna Zofia Samek
63-73
2018-07-06
Potencjał absorpcyjny w świadomości naczelnego kierownictwa banków
Waldemar Glabiszewski
143-152
2015-05-01
INNOWACJE W LOGISTYCE I W LOGISTYCZNEJ OBSŁUDZE KLIENTA JAKO JEDNO Z MOŻLIWYCH ŹRÓDEŁ PRZEWAGI KONKURENCYJNEJ PRZEDSIĘBIORSTWA
Lidia Aleksandra Krzywdzińska
23-38
2017-10-28
Wdrażania działania 312 Tworzenie i rozwój mikroprzedsiębiorstw w ramach Programu Rozwoju Obszarów Wiejskich w Polsce na lata 2007-2013
Karolina Charycka
63-72
2015-05-01
SPOŁECZNA ODPOWIEDZIALNOŚĆ BIZNESU CZY CELOWE DZIAŁANIA MARKETINGOWE? – ANALIZA PRZYPADKU PRZEDSIĘBIORSTWA NEXT PLC
Marta Drabkowska-Skarba
115-135
2016-06-25
Wpływ wsparcia udzielanego małym przedsiębiorstwom na kształtowanie ich modelu biznesu
Marian Oliński
51-62
2015-05-01
STRATEGIA PRZEDSIĘBIORSTWA SPOŁECZNIE ODPOWIEDZIALNEGO NA PRZYKŁADZIE POLSKICH SPÓŁEK GIEŁDOWYCH
Joanna Piłacik
113-122
2016-09-21
1 - 25 z 64 elementów
1
2
3
>
>>