Przejdź do sekcji głównej Przejdź do głównego menu Przejdź do stopki
  • Zarejestruj
  • Zaloguj
  • Język
    • English
    • Język Polski
  • Menu
  • Strona domowa
  • Aktualny numer
  • Archiwum
  • Ogłoszenia
  • O czasopiśmie
    • O czasopiśmie
    • Przesyłanie tekstów
    • Zespół redakcyjny
    • Rada Programowa
    • Lista recenzentów
    • Polityka prywatności
    • Kontakt
  • Zarejestruj
  • Zaloguj
  • Język:
  • English
  • Język Polski

Acta Universitatis Nicolai Copernici. Zarządzanie

DZIAŁANIA REKRUTACYJNE FIRM W MEDIACH SPOŁECZNOŚCIOWYCH NA PRZYKŁADZIE PRZEDSIĘBIORSTW MŚP Z WOJEWÓDZTWA KUJAWSKO -POMORSKIEGO
  • Strona domowa
  • /
  • DZIAŁANIA REKRUTACYJNE FIRM W MEDIACH SPOŁECZNOŚCIOWYCH NA PRZYKŁADZIE PRZEDSIĘBIORSTW MŚP Z WOJEWÓDZTWA KUJAWSKO -POMORSKIEGO
  1. Strona domowa /
  2. Archiwum /
  3. Tom 45 Nr 2 (2018) /
  4. Artykuły

DZIAŁANIA REKRUTACYJNE FIRM W MEDIACH SPOŁECZNOŚCIOWYCH NA PRZYKŁADZIE PRZEDSIĘBIORSTW MŚP Z WOJEWÓDZTWA KUJAWSKO -POMORSKIEGO

Autor

  • Katarzyna Zofia Samek Uniwersytet Mikołaja Kopernika w Toruniu, Wydział Nauk Ekonomicznych i Zarządzania

DOI:

https://doi.org/10.12775/AUNC_ZARZ.2018.021

Słowa kluczowe

media społecznościowe, rekrutacja pracowników

Abstrakt

Media społecznościowe w ostatnim czasie odgrywają coraz większą rolę w działaniach marketingowych i rekrutacyjnych wielu firm. Umożliwiają one bowiem dostęp nie tylko do pożądanej grupy klientów, ale także do potencjalnych pracowników. Pozwala to przenieść do mediów społecznościowych część działań rekrutacyjnych, które dotąd firma wykonywała w strukturach własnej organizacji, stąd celem artykułu była identyfikacja rodzajów i przykładów mediów społecznościowych oraz działań rekrutacyjnych w nich podejmowanych przez małe i średnie przedsiębiorstwa z województwa kujawsko-pomorskiego.

Bibliografia

Dejnaka A. (2012), Nowe obszary zarządzania zasobami ludzkimi. Pracownik i pracodawca w przestrzeni wirtualnej, „Zeszyty Naukowe Wyższej Szkoły Bankowej we Wrocławiu”, nr 30.

Drab-Kurowska A. (2012), Social media marketing w marketingu XXI wieku, [w:] G. Rosa, A. Smalec (red.), Marketing przyszłości. Trendy. Strategie. Instrumenty. Komunikacja marketingowa podmiotów rynkowych, „Zeszyty Naukowe”, nr 72, Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu, Uniwersytet Szczeciński, Szczecin.

Escher I., Petrykowska J. (2015), Aktywność polskich internautów w mediach społecznościowych, „Marketing i Rynek”, Nr 8.

Gogołek W. (2010), Komunikacja sieciowa. Uwarunkowania, kategorie, paradoksy, Oficyna Wydawnicza ASPRA-JR, Warszawa.

Huijboom N., Broek van den T., Frissen V., Kool L., Kotterink B., Nielsen M. M., Millard J. (2009), Public Services 2.0: The Impact of Social Computing on Public Services, European Commission, Joint Research Centre, Institute for Prospective Technological Studies.

Igoe J.M. (2008), Social Networking Sites as Employment Tools, Geroge Mason University.

Jakrzewski, R. (2006), Jak rekrutować pracowników przez Internet, Wydawnictwo ODDK, Gdańsk.

Kaplan A., Haenlein M., (2010), Users of the world, unite! The challenges and opportunities of Social Media. Business Horizons, Vol. 53, Issue 1.

Kaznowski D. (2010a), Podział i klasyfikacja mediów społecznych, www.networkeddigital.com (15.01.2017).

Kaznowski D. (2010b), Media społeczne czy społecznościowe? That is the question, www.networkeddigital.com (15.01.2017).

Król H., Ludwiczyński A. (red.), (2006), Zarządzanie zasobami ludzkimi. Tworzenie kapitału ludzkiego organizacji, Wydawnictwo Naukowe PWN, Warszawa.

Listwan, T. (red.), (2010), Zarządzanie kadrami, wyd. 4 zm., C.H. Beck, Warszawa.

Mazurek G., (2012), Znaczenie wirtualizacji marketingu w sieciowym kreowaniu wartości, Poltext, Warszawa.

Miotk, A. (2013), Skuteczne social media. Prowadź działania, osiągaj zamierzone efekty, Helion, Gliwice.

Mount M., Martinez M.G. (2014), A Tool for Open Innovation, California Management Review 2014, Vol. 56, Issue 4.

Nalazek U., Bonarowski M. (1999), Dystans do sieci, Businessman Magazine, nr 9.

Acta Universitatis Nicolai Copernici. Zarządzanie

Pobrania

  • PDF

Opublikowane

2018-07-06

Jak cytować

Samek, Katarzyna Zofia. 2018. „DZIAŁANIA REKRUTACYJNE FIRM W MEDIACH SPOŁECZNOŚCIOWYCH NA PRZYKŁADZIE PRZEDSIĘBIORSTW MŚP Z WOJEWÓDZTWA KUJAWSKO -POMORSKIEGO”. Acta Universitatis Nicolai Copernici. Zarządzanie 45 (2):63-73. https://doi.org/10.12775/AUNC_ZARZ.2018.021.
  • PN-ISO 690 (Polski)
  • ACM
  • ACS
  • APA
  • ABNT
  • Chicago
  • Harvard
  • IEEE
  • MLA
  • Turabian
  • Vancouver
Pobierz cytowania
  • Endnote/Zotero/Mendeley (RIS)
  • BibTeX

Numer

Tom 45 Nr 2 (2018)

Dział

Artykuły

Statystyki

Liczba wyświetleń i pobrań: 653
Liczba cytowań: 0

Crossref
Scopus
Google Scholar
Europe PMC

Wyszukiwanie

Wyszukiwanie

Przeglądaj

  • Indeks autorów
  • Lista archiwalnych numerów

Użytkownik

Użytkownik

Aktualny numer

  • Logo Atom
  • Logo RSS2
  • Logo RSS1

Informacje

  • dla czytelników
  • dla autorów
  • dla bibliotekarzy

Newsletter

Zapisz się Wypisz się

Język / Language

  • English
  • Język Polski

Tagi

Szukaj przy pomocy tagu:

media społecznościowe, rekrutacja pracowników
W górę

Akademicka Platforma Czasopism

Najlepsze czasopisma naukowe i akademickie w jednym miejscu

apcz.umk.pl

Partnerzy platformy czasopism

  • Akademia Ignatianum w Krakowie
  • Akademickie Towarzystwo Andragogiczne
  • Fundacja Copernicus na rzecz Rozwoju Badań Naukowych
  • Instytut Historii im. Tadeusza Manteuffla Polskiej Akademii Nauk
  • Instytut Kultur Śródziemnomorskich i Orientalnych PAN
  • Instytut Tomistyczny
  • Karmelitański Instytut Duchowości w Krakowie
  • Ministerstwo Kultury i Dziedzictwa Narodowego
  • Państwowa Akademia Nauk Stosowanych w Krośnie
  • Państwowa Akademia Nauk Stosowanych we Włocławku
  • Państwowa Wyższa Szkoła Zawodowa im. Stanisława Pigonia w Krośnie
  • Polska Fundacja Przemysłu Kosmicznego
  • Polskie Towarzystwo Ekonomiczne
  • Polskie Towarzystwo Ludoznawcze
  • Towarzystwo Miłośników Torunia
  • Towarzystwo Naukowe w Toruniu
  • Uniwersytet im. Adama Mickiewicza w Poznaniu
  • Uniwersytet Komisji Edukacji Narodowej w Krakowie
  • Uniwersytet Mikołaja Kopernika
  • Uniwersytet w Białymstoku
  • Uniwersytet Warszawski
  • Wojewódzka Biblioteka Publiczna - Książnica Kopernikańska
  • Wyższe Seminarium Duchowne w Pelplinie / Wydawnictwo Diecezjalne „Bernardinum" w Pelplinie

© 2021- Uniwersytet Mikołaja Kopernika w Toruniu Deklaracja dostępności Sklep wydawnictwa