SPOŁECZNA ODPOWIEDZIALNOŚĆ BIZNESU CZY CELOWE DZIAŁANIA MARKETINGOWE? – ANALIZA PRZYPADKU PRZEDSIĘBIORSTWA NEXT PLC
DOI:
https://doi.org/10.12775/AUNC_ZARZ.2015.051Słowa kluczowe
społeczna odpowiedzialność biznesu, raporty CSR, CSR, etyka biznesuAbstrakt
W artykule zaprezentowano analizę przypadku przedsiębiorstwa Next plc pod kątem stosowania praktyk
z zakresu społecznej odpowiedzialności biznesu. Skoncentrowano się na trzech zasobach jakimi są klienci, pracownicy oraz produkty. Koncepcja CSR stanowi w dzisiejszych czasach ważny element prosperowania przedsiębiorstw w otoczeniu,
a mnogość zachowań analizowanego przypadku w tym aspekcie jest tego potwierdzeniem.
Bibliografia
Płonka M. (2013), Etyka w modzie czyli CSR w przemyśle odzieżowym, Em pe studio design sp. z o.o., Międzynarodowa Szkoła Kostiumografii i Projektowania Ubioru, Warszawa
Jasikowska K.(2011), Nowy, lepszy świat? Globalizacja po korekcie, [w:] R. Karaszewski, M.Karwacka, A. Paluszek (red.) Społeczna odpowiedzialność biznesu- perspektywy i kierunki rozwoju, Wydawnictwo Naukowe Uniwersytetu Mikołaja Kopernika, Toruń.
Grzanka I. (2010), Indywidualizacja relacji z klientami- ujęcie teoretyczno- praktyczne, [w:] M. Brzozowska- Woś (red.) Marketing. Ujęcie relacyjne, Politechnika Gdańska, Gdańsk.
Handy C., (1995), Trust and the virtual organization, „Harvard Business Review”, nr 37(3).
http://biznes.onet.pl/lpp-przenosi-swoje-marki-na-cypr-w-sieci-zawrzalo,18490,5596486,news-detal
http://www.nextplc.co.uk/~/media/Files/N/Next-PLC/pdfs/corporate-responsibility-report/cr-2014.pdf
http://ir2.flife.de/data/next/igb_html/index.php?bericht_id=1000010&lang=ENG
http://www.nextplc.co.uk/corporate-responsibility/corporate-reports.aspx
http://www.nextplc.co.uk/~/media/Files/N/Next-PLC/pdfs/corporate-responsibility-report/cr-2014.pdf
Pobrania
Opublikowane
Jak cytować
Numer
Dział
Statystyki
Liczba wyświetleń i pobrań: 1072
Liczba cytowań: 0