Przejdź do sekcji głównej Przejdź do głównego menu Przejdź do stopki
  • Zarejestruj
  • Zaloguj
  • Język
    • English
    • Język Polski
  • Menu
  • Strona domowa
  • Aktualny numer
  • Archiwum
  • Ogłoszenia
  • O czasopiśmie
    • O czasopiśmie
    • Przesyłanie tekstów
    • Zespół redakcyjny
    • Rada Programowa
    • Lista recenzentów
    • Polityka prywatności
    • Kontakt
  • Zarejestruj
  • Zaloguj
  • Język:
  • English
  • Język Polski

Acta Universitatis Nicolai Copernici. Zarządzanie

SPOŁECZNA ODPOWIEDZIALNOŚĆ BIZNESU CZY CELOWE DZIAŁANIA MARKETINGOWE? – ANALIZA PRZYPADKU PRZEDSIĘBIORSTWA NEXT PLC
  • Strona domowa
  • /
  • SPOŁECZNA ODPOWIEDZIALNOŚĆ BIZNESU CZY CELOWE DZIAŁANIA MARKETINGOWE? – ANALIZA PRZYPADKU PRZEDSIĘBIORSTWA NEXT PLC
  1. Strona domowa /
  2. Archiwum /
  3. Tom 42 Nr 4 (2015) /
  4. Artykuły

SPOŁECZNA ODPOWIEDZIALNOŚĆ BIZNESU CZY CELOWE DZIAŁANIA MARKETINGOWE? – ANALIZA PRZYPADKU PRZEDSIĘBIORSTWA NEXT PLC

Autor

  • Marta Drabkowska-Skarba Uniwersytet Mikołaja Kopernika w Toruniu Wydział Nauk Ekonomicznych i Zarządzania

DOI:

https://doi.org/10.12775/AUNC_ZARZ.2015.051

Słowa kluczowe

społeczna odpowiedzialność biznesu, raporty CSR, CSR, etyka biznesu

Abstrakt

W artykule zaprezentowano analizę przypadku przedsiębiorstwa Next plc pod kątem stosowania praktyk
z zakresu społecznej odpowiedzialności biznesu. Skoncentrowano się na trzech zasobach jakimi są klienci, pracownicy oraz produkty. Koncepcja CSR stanowi w dzisiejszych czasach ważny element prosperowania przedsiębiorstw w otoczeniu,
a mnogość zachowań analizowanego przypadku w tym aspekcie jest tego potwierdzeniem.

Bibliografia

Płonka M. (2013), Etyka w modzie czyli CSR w przemyśle odzieżowym, Em pe studio design sp. z o.o., Międzynarodowa Szkoła Kostiumografii i Projektowania Ubioru, Warszawa

Jasikowska K.(2011), Nowy, lepszy świat? Globalizacja po korekcie, [w:] R. Karaszewski, M.Karwacka, A. Paluszek (red.) Społeczna odpowiedzialność biznesu- perspektywy i kierunki rozwoju, Wydawnictwo Naukowe Uniwersytetu Mikołaja Kopernika, Toruń.

Grzanka I. (2010), Indywidualizacja relacji z klientami- ujęcie teoretyczno- praktyczne, [w:] M. Brzozowska- Woś (red.) Marketing. Ujęcie relacyjne, Politechnika Gdańska, Gdańsk.

Handy C., (1995), Trust and the virtual organization, „Harvard Business Review”, nr 37(3).

http://biznes.onet.pl/lpp-przenosi-swoje-marki-na-cypr-w-sieci-zawrzalo,18490,5596486,news-detal

http://cleanclothes.pl/a1197_druga_rocznica_katastrofy_tazreen_ofiary_otrzymaja_wrzeszcie_odszkodowania.html#.VNI_Ie6Xqnw

http://www.nextplc.co.uk/~/media/Files/N/Next-PLC/pdfs/corporate-responsibility-report/cr-2014.pdf

http://ir2.flife.de/data/next/igb_html/index.php?bericht_id=1000010&lang=ENG

http://www.nextplc.co.uk/corporate-responsibility/corporate-reports.aspx

http://www.nextplc.co.uk/~/media/Files/N/Next-PLC/pdfs/corporate-responsibility-report/Corporate%20responsibility%202011%20FINAL.pdf

http://www.nextplc.co.uk/~/media/Files/N/Next-PLC/pdfs/corporate-responsibility-report/cr-2014.pdf

http://www.2becsr.eu/index.php?option=com_content&view=article&id=17:czy-kwestie-rownosci-plci-moga-byc-wlaczone-w-strategie-csr&catid=20&Itemid=125

http://www.nextplc.co.uk/~/media/Files/N/Next-PLC/pdfs/corporate-responsibility-report/cr-2013-v2.pdf

http://www.furfreeretailer.com/index.php

http://www.theguardian.com/world/shortcuts/2013/dec/16/angora-production-ethical-peta-video-chinese-rabbits

http://www.dailymail.co.uk/femail/article-1366983/How-ethical-fur-fashion-industrys-cynical-yet.html#axzz2KPKQSLaN

http://www.nextplc.co.uk/~/media/Files/N/Next-PLC/pdfs/corporate-responsibility-report/Corporate%20responsibility%202011%20FINAL.pdf

http://www.frame.org.uk

http://www.2becsr.eu/index.php?option=com_content&view=article&id=17:czy-kwestie-rownosci-plci-moga-byc-wlaczone-w-strategie-csr&catid=20&Itemid=125

Acta Universitatis Nicolai Copernici. Zarządzanie

Pobrania

  • PDF

Opublikowane

2016-06-25

Jak cytować

Drabkowska-Skarba, Marta. 2016. „SPOŁECZNA ODPOWIEDZIALNOŚĆ BIZNESU CZY CELOWE DZIAŁANIA MARKETINGOWE? – ANALIZA PRZYPADKU PRZEDSIĘBIORSTWA NEXT PLC”. Acta Universitatis Nicolai Copernici. Zarządzanie 42 (4):115-35. https://doi.org/10.12775/AUNC_ZARZ.2015.051.
  • PN-ISO 690 (Polski)
  • ACM
  • ACS
  • APA
  • ABNT
  • Chicago
  • Harvard
  • IEEE
  • MLA
  • Turabian
  • Vancouver
Pobierz cytowania
  • Endnote/Zotero/Mendeley (RIS)
  • BibTeX

Numer

Tom 42 Nr 4 (2015)

Dział

Artykuły

Statystyki

Liczba wyświetleń i pobrań: 1187
Liczba cytowań: 0

Crossref
Scopus
Google Scholar
Europe PMC

Wyszukiwanie

Wyszukiwanie

Przeglądaj

  • Indeks autorów
  • Lista archiwalnych numerów

Użytkownik

Użytkownik

Aktualny numer

  • Logo Atom
  • Logo RSS2
  • Logo RSS1

Informacje

  • dla czytelników
  • dla autorów
  • dla bibliotekarzy

Newsletter

Zapisz się Wypisz się

Język / Language

  • English
  • Język Polski

Tagi

Szukaj przy pomocy tagu:

społeczna odpowiedzialność biznesu, raporty CSR, CSR, etyka biznesu
W górę

Akademicka Platforma Czasopism

Najlepsze czasopisma naukowe i akademickie w jednym miejscu

apcz.umk.pl

Partnerzy platformy czasopism

  • Akademia Ignatianum w Krakowie
  • Akademickie Towarzystwo Andragogiczne
  • Fundacja Copernicus na rzecz Rozwoju Badań Naukowych
  • Instytut Historii im. Tadeusza Manteuffla Polskiej Akademii Nauk
  • Instytut Kultur Śródziemnomorskich i Orientalnych PAN
  • Instytut Tomistyczny
  • Karmelitański Instytut Duchowości w Krakowie
  • Ministerstwo Kultury i Dziedzictwa Narodowego
  • Państwowa Akademia Nauk Stosowanych w Krośnie
  • Państwowa Akademia Nauk Stosowanych we Włocławku
  • Państwowa Wyższa Szkoła Zawodowa im. Stanisława Pigonia w Krośnie
  • Polska Fundacja Przemysłu Kosmicznego
  • Polskie Towarzystwo Ekonomiczne
  • Polskie Towarzystwo Ludoznawcze
  • Towarzystwo Miłośników Torunia
  • Towarzystwo Naukowe w Toruniu
  • Uniwersytet im. Adama Mickiewicza w Poznaniu
  • Uniwersytet Komisji Edukacji Narodowej w Krakowie
  • Uniwersytet Mikołaja Kopernika
  • Uniwersytet w Białymstoku
  • Uniwersytet Warszawski
  • Wojewódzka Biblioteka Publiczna - Książnica Kopernikańska
  • Wyższe Seminarium Duchowne w Pelplinie / Wydawnictwo Diecezjalne „Bernardinum" w Pelplinie

© 2021- Uniwersytet Mikołaja Kopernika w Toruniu Deklaracja dostępności Sklep wydawnictwa