http://www.home.umk.pl/~aunc_pedagogika/
Przejdź do sekcji głównej Przejdź do głównego menu Przejdź do stopki
  • Zarejestruj
  • Zaloguj
  • Język
    • English
    • Język Polski
  • Menu
  • Strona domowa
  • Aktualny numer
  • Archiwum
  • Ogłoszenia
  • O czasopiśmie
    • O czasopiśmie
    • Przesyłanie tekstów
    • Zespół redakcyjny
    • Rada Redakcyjna
    • Recenzenci
    • Polityka prywatności
    • Kontakt
  • Zarejestruj
  • Zaloguj
  • Język:
  • English
  • Język Polski

Acta Universitatis Nicolai Copernici Pedagogika

Szukaj
  • Strona domowa
  • /
  • Szukaj
  1. Strona domowa /
  2. Szukaj

Szukaj

Filtry zaawansowane
Od
Do

Wyniki wyszukiwania

Znaleziono 67 elementów.
  • Hyper-konstruktywizm w nauczaniu fizyki. Tożsamość indywidualna i kompetencje społeczne
    Grzegorz P. Karwasz, Andrzej Karbowski
    177-202
    2017-03-10
  • Pamięć o wybitnych nauczycielach akademickich i jej wpływ na kształtowanie poglądów pedeutologicznych
    Dorota Grabowska, Joanna Falkowska
    51-65
    2013-03-01
  • Toruński ośrodek badań naukowych w dziedzinie historii wychowania w latach 1991−2000. Reminiscencje osobiste
    Witold Wojdyło
    85-97
    2016-04-15
  • Dzikie dzieci i odmienność psychosomatyczna prowokowana. Rekonstrukcja studium przypadku Wandy Szuman (1955) dotyczącego dwóch chłopców wychowywanych w skrajnej izolacji do 5. roku życia
    Beata Borowska-Beszta
    33-58
    2017-02-11
  • Engaged academic e-learning – research report
    Wioletta Kwiatkowska
    151-175
    2017-03-10
  • Galicyjska „Szkoła” jako przykład czasopisma pedagogicznego okresu zaborów
    Agnieszka Wałęga
    9-28
    2013-03-01
  • Izabela Czerniejewska, Edukacja wielokulturowa. Działania podejmowane w Polsce, Wydawnictwo Naukowe UMK, Toruń 2013, ss. 344
    Joanna Cukras-Stelągowska
    101-105
    2013-03-01
  • Sprawozdanie z XII Międzynarodowej Konferencji pt. „Edukacja a nowe technologie w kulturze, informacji i komunikacji” (Toruń, 09–10.06.2015)
    Wioletta Kwiatkowska
    221-222
    2016-04-18
  • Dojrzałość i gotowość dzieci sześcioletnich do czytania, pisania i wypowiedzi w kontekście obowiązku szkolnego – wybrane obszary rozwoju dziecka, pracy przedszkola i szkoły
    Elżbieta Wieczór
    133-158
    2016-04-15
  • Anna Szylar, Działalność wychowawczo-edukacyjna żeńskich zgromadzeń zakonnych w Małopolsce w okresie potrydenckim do 1815 roku, Kraków 2012, ss. 488
    Agnieszka Wałęga
    95-100
    2015-03-01
  • Umiarkowanie jako cel wychowania – o zapoznanej cnocie z perspektywy pedagogicznej
    Jarosław Horowski
    13-40
    2019-03-10
  • Dziennik elektroniczny w pracy nauczyciela
    Kamila Majewska
    159-170
    2016-04-15
  • Seminarium naukowe poświęcone prof. Czesławowi Majorkowi (Kraków, 26 IX 2012 r.)
    Agnieszka Wałęga
    109-112
    2015-03-01
  • Jan A. Malinowski, Agata Wesołowska, Coaching i tutoring, w stronę nowoczesnej pracy dydaktycznej, Wydawnictwo Edukacyjne Akapit, Toruń 2015
    Ewelina Wesołek
    217-219
    2017-03-14
  • Ryszard Majer, Starość w podczęstochowskiej wsi. Uwarunkowania – jakość życia – sieci wsparcia, Wydawnictwo Akapit Toruń, Warszawa 2014, ss. 142
    Piotr Krakowiak
    205-211
    2017-03-11
  • Od redaktora
    Władysława Szulakiewicz
    5-6
    2017-07-07
  • „Przegląd Pedagogiczny” okresu II Rzeczypospolitej wobec projektów reform kształcenia nauczycieli
    Dorota Grabowska
    67-84
    2016-04-14
  • Kobiety na toruńskiej pedagogice. Analiza zatrudnienia i awansów naukowych w latach 1945–2006 w kontekście nierówności płciowych
    Violetta Kopińska, Dagna Dejna, Katarzyna Wasilewska-Ostrowska
    13-54
    2025-11-13
  • Sprawozdanie z ogólnopolskiej konferencji naukowej pt. „Opieka i wsparcie jako zadanie całożyciowe” dedykowanej działalności naukowej i badawczej prof. zw. dr. hab. Zdzisława Dąbrowskiego (Toruń, 20.11.2015)
    Małgorzata Fopka-Kowalczyk
    229-232
    2016-04-18
  • Halina Żuchowicz – ścieżka edukacyjna i działalność naukowo-dydaktyczna
    Sara Jabłońska
    129-147
    2025-11-13
  • Sprawozdanie z konferencji naukowej nt. „Działalność oficyn wydawniczych na rzecz edukacji, szkolnictwa i oświaty w XIX i XX wieku”, Łódź, 15–16 X 2012 r.
    Agnieszka Wałęga
    113-115
    2013-03-01
  • Anna Dudzińska, Tożsamość żydowska a polityka imigracyjna Izraela, Wydawnictwo Naukowe SCHOLAR, Warszawa 2014, ss. 154
    Joanna Cukras-Stelągowska
    205-210
    2016-04-15
  • Preface
    Joanna Cukras-Stelagowska
    5-6
    2019-02-05
  • Bessel van der Kolk, The body keeps the score. Brain, mind and body in the healing of trauma, New York 2015, ss. 443
    Lidia Anna Wiśniewska
    183-186
    2016-04-15
  • Maciej Krzemiński, Dziecko i młodzież. Przestrzenie literackie, kulturowe i wychowawcze, Wydawnictwo Edukacyjne AKAPIT, Toruń 2015, ss. 160
    Ewelina Wesołek
    177-181
    2015-04-15
1 - 25 z 67 elementów 1 2 3 > >> 
W górę

Akademicka Platforma Czasopism

Najlepsze czasopisma naukowe i akademickie w jednym miejscu

apcz.umk.pl

Partnerzy platformy czasopism

  • Akademia Ignatianum w Krakowie
  • Akademickie Towarzystwo Andragogiczne
  • Fundacja Copernicus na rzecz Rozwoju Badań Naukowych
  • Instytut Historii im. Tadeusza Manteuffla Polskiej Akademii Nauk
  • Instytut Kultur Śródziemnomorskich i Orientalnych PAN
  • Instytut Tomistyczny
  • Karmelitański Instytut Duchowości w Krakowie
  • Ministerstwo Kultury i Dziedzictwa Narodowego
  • Państwowa Akademia Nauk Stosowanych w Krośnie
  • Państwowa Akademia Nauk Stosowanych we Włocławku
  • Państwowa Wyższa Szkoła Zawodowa im. Stanisława Pigonia w Krośnie
  • Polska Fundacja Przemysłu Kosmicznego
  • Polskie Towarzystwo Ekonomiczne
  • Polskie Towarzystwo Ludoznawcze
  • Towarzystwo Miłośników Torunia
  • Towarzystwo Naukowe w Toruniu
  • Uniwersytet im. Adama Mickiewicza w Poznaniu
  • Uniwersytet Komisji Edukacji Narodowej w Krakowie
  • Uniwersytet Mikołaja Kopernika
  • Uniwersytet w Białymstoku
  • Uniwersytet Warszawski
  • Wojewódzka Biblioteka Publiczna - Książnica Kopernikańska
  • Wyższe Seminarium Duchowne w Pelplinie / Wydawnictwo Diecezjalne „Bernardinum" w Pelplinie

© 2021- Uniwersytet Mikołaja Kopernika w Toruniu Deklaracja dostępności Sklep wydawnictwa