Tomasz Łączek, Społeczne i edukacyjne uwarunkowania sukcesu życiowego młodzieży, Wydawnictwo Uniwersytetu Jana Kochanowskiego, Kielce 2014, ss. 255
DOI:
https://doi.org/10.12775/AUNC_PED.2015.010Abstrakt
Praca Tomasza Łączka to interesujące, napisane w zrozumiały sposób, studium na temat społecznych i edukacyjnych uwarunkowań sukcesu życiowego ludzi młodych. Książka porusza ważny problem pedagogiczny, który może zainteresować zarówno teoretyków, jak i praktyków edukacji.
Bibliografia
Firkowska-Mankiewicz, Anna. „Czym jest sukces życiowy dla współczesnego Polaka. Kontekst socjodemograficzny i psychospołeczny”. W: Elementy nowego ładu, red. Henryk Domański, 283-303. Warszawa, 1997.
Hildebrandt-Wypych, Dobrachna, Kabacińska, Katarzyna. Młodzież i sukces życiowy. Studium z pedagogiki porównawczej na przykładzie młodzieży polskiej, czeskiej, niemieckiej i holenderskiej. Kraków, 2010.
Łączek, Tomasz. Społeczne i edukacyjne uwarunkowania sukcesu życiowego młodzieży. Kielce, 2014.
Rycharda, Aleksandra. Zdolnym być… Kariery i sukces życiowy warszawskich trzydziestolatków. Warszawa, 1999.
Pobrania
Opublikowane
Jak cytować
Numer
Dział
Statystyki
Liczba wyświetleń i pobrań: 180
Liczba cytowań: 0