http://www.home.umk.pl/~aunc_pedagogika/
Przejdź do sekcji głównej Przejdź do głównego menu Przejdź do stopki
  • Zarejestruj
  • Zaloguj
  • Język
    • English
    • Język Polski
  • Menu
  • Strona domowa
  • Aktualny numer
  • Archiwum
  • Ogłoszenia
  • O czasopiśmie
    • O czasopiśmie
    • Przesyłanie tekstów
    • Zespół redakcyjny
    • Rada Redakcyjna
    • Recenzenci
    • Polityka prywatności
    • Kontakt
  • Zarejestruj
  • Zaloguj
  • Język:
  • English
  • Język Polski

Acta Universitatis Nicolai Copernici Pedagogika

Tom 37 Nr 1 (2019): The most important religious books as a source of inspiration for the pedagogical sciences
  • Strona domowa
  • /
  • Tom 37 Nr 1 (2019): The most important religious books as a source of inspiration for the pedagogical sciences
  1. Strona domowa /
  2. Archiwum /
  3. Tom 37 Nr 1 (2019): The most important religious books as a source of inspiration for the pedagogical sciences

Tom 37 Nr 1 (2019): The most important religious books as a source of inspiration for the pedagogical sciences

					Pokaż  Tom 37 Nr 1 (2019): The most important religious books as a source of inspiration  for the pedagogical sciences
Spis treści
Tom 37 Nr 1 (2019): The most important religious books as a source of inspiration for the pedagogical sciences
Wednesday, Jan 12, 2022

redakcja

 Piotr Petrykowski i Joanna Cukras-Stelągowska

 

Redaktor tematyczny: Piotr Petrykowski

Spis treści tego numeru
OD REDAKCJI
Preface
Joanna Cukras-Stelągowska, Piotr Petrykowski
5
PDF
ARTYKUŁY
Biblical education: An introduction
Jerzy Bagrowicz
9
PDF
Christianity as an inspiration for the pedagogical sciences
Zbigniew Marek, Anna Walulik
27
PDF
Upbringing for forgiveness from a biblical perspective
Jarosław Horowski
51
PDF
Biblical inspirations of Janusz Tarnowski’s personal and existential pedagogy
Kamilla Frejusz
69
PDF
Existential questions – the absent dimension of Polish religious education
Maria Szczepska-Pustkowska
85
PDF
How can Christian love be taught using the ‘spiritual cinema’?
Jūratė Baranova
115
PDF
The magazine “Chidusz” as an exemplification of the potential of the young generation of Jews and their public activity
Joanna Cukras-Stelągowska
131
PDF
Emotional addiction from the perspective of Gestalt therapy
Piotr Dubiel
143
PDF
Children after traumatic experiences
Angelika Lenart
165
PDF
Constructivistic didactics in physics: implementations
Grzegorz Karwasz, Anna Kamińska
185
PDF
NOTY O AUTORACH
AUTHORS’ NOTES
211
PDF

Wyszukiwanie

Wyszukiwanie

Przeglądaj

  • Indeks autorów
  • Lista archiwalnych numerów

Użytkownik

Użytkownik

Aktualny numer

  • Logo Atom
  • Logo RSS2
  • Logo RSS1

Informacje

  • dla czytelników
  • dla autorów
  • dla bibliotekarzy

Newsletter

Zapisz się Wypisz się

Język / Language

  • English
  • Język Polski
W górę

Akademicka Platforma Czasopism

Najlepsze czasopisma naukowe i akademickie w jednym miejscu

apcz.umk.pl

Partnerzy platformy czasopism

  • Akademia Ignatianum w Krakowie
  • Akademickie Towarzystwo Andragogiczne
  • Fundacja Copernicus na rzecz Rozwoju Badań Naukowych
  • Instytut Historii im. Tadeusza Manteuffla Polskiej Akademii Nauk
  • Instytut Kultur Śródziemnomorskich i Orientalnych PAN
  • Karmelitański Instytut Duchowości w Krakowie
  • Państwowa Akademia Nauk Stosowanych w Krośnie
  • Państwowa Akademia Nauk Stosowanych we Włocławku
  • Państwowa Wyższa Szkoła Zawodowa im. Stanisława Pigonia w Krośnie
  • Polskie Towarzystwo Ekonomiczne
  • Polskie Towarzystwo Ludoznawcze
  • Towarzystwo Miłośników Torunia
  • Towarzystwo Naukowe w Toruniu
  • Uniwersytet im. Adama Mickiewicza w Poznaniu
  • Uniwersytet Mikołaja Kopernika
  • Uniwersytet w Białymstoku
  • Uniwersytet Warszawski
  • Wojewódzka Biblioteka Publiczna - Książnica Kopernikańska
  • Wyższe Seminarium Duchowne w Pelplinie / Wydawnictwo Diecezjalne „Bernardinum" w Pelplinie

© 2021- Uniwersytet Mikołaja Kopernika w Toruniu Deklaracja dostępności Sklep wydawnictwa