Vol 21, No 2 (2018)
Spis treści
Introduction
Andrzej Paweł Bieś
|
9-11
|
Andrzej Paweł Bieś
|
13-15
|
Articles and Dissertations
Jerzy Eugeniusz Kochanowicz
|
19-36
|
Witold Chmielewski
|
37-62
|
Joanna Król
|
63-86
|
Bożena Sieradzka-Baziur
|
87-98
|
Joanna - Szady
|
99-112
|
Marian Surdacki
|
113-130
|
Jarosław Jagieła
|
131-154
|
Case Reports
Irena Pulak, Martyna Szczotka, Katarzyna Szewczuk
|
157-175
|
Reviews
Dlaczego rodzice mają przewodzić w rodzinie? Jesper Juul, Rodzic jako przywódca stada. Pełne miłości przywództwo w rodzinie, przeł. Dariusz Syska, Wydawnictwo MiND, Podkowa Leśna 2017, ss. 157
Marek Łątkowski
|
179-182
|
Powojenne przyśpieszenie. Nowe oblicze polskiej szkoły Witold Jan Chmielewski, Zwalczanie wychowania religijnego w szkołach w latach 1944–1950, Akademia Ignatianum w Krakowie, Kraków 2017, ss. 286
Edward Walewander
|
183-186
|
Szkoła Laboratorium Aleksandra Nalaskowskiego, czyli poza systemem Aleksander Nalaskowski, Szkoła Laboratorium. Od działań autorskich do pedagogii źródeł, Oficyna Wydawnicza „Impuls”, Ośrodek Rozwoju Edukacji, Kraków – Warszawa 2017, ss. 275
Karolina Wanda Kmiecik-Jusięga
|
187-191
|
Reports From The Conferences
Sprawozdanie z konferencji „Wsparcie readaptacyjne w prewencji wykluczenia i recydywy”, Krynica-Zdrój, 15–17 listopada 2017 r.
Joanna Sztuka
|
195-201
|
Sprawozdanie z międzynarodowej konferencji naukowej: „Jakość życia osób wykluczonych społecznie”, Kraków, 26–27 października 2017 r.
Magdalena Madej-Babula
|
203-205
|