Rocznik Andragogiczny Tom 29 (2022) - III. Analizy teoretyczne i badania edukacji dorosłych
Edukacja (dorosłych) w perspektywie geografii emocjonalnej. W stronę transdyscyplinarnego podejścia w badaniach andragogicznych Abstraktpdf
Rocznik Andragogiczny Tom 29 (2022) - III. Analizy teoretyczne i badania edukacji dorosłych
(Adult) education in the perspective of emotional geography. Towards a transdisciplinary approach in andragogy research Abstraktpdf (English)
Rocznik Andragogiczny Tom 21 (2014) - Jubileusz Profesora Józefa Półturzyckiego
„Nauczyciele potrafią rozmiłować w swoim przedmiocie…” – pedagogiczne refleksje we wspomnieniach Mistrza AbstraktPDF
Rocznik Andragogiczny Tom 23 (2016) - II. Analizy teoretyczne i badania edukacji dorosłych
Kapitał emocjonalny w perspektywie całożyciowego uczenia się – ujęcie adaptacyjne versus krytyczne AbstraktPDF