Przejdź do sekcji głównej Przejdź do głównego menu Przejdź do stopki
  • Zarejestruj
  • Zaloguj
  • Język
    • Deutsch
    • English
    • Język Polski
  • Menu
  • Strona domowa
  • Aktualny numer
  • Archiwum
  • Ogłoszenia
  • O czasopiśmie
    • O czasopiśmie
    • Przesyłanie tekstów
    • Zespół redakcyjny
    • Rada Naukowa
    • Recenzenci
    • Zasady etyki publikacyjnej
    • Informacja o niepobieraniu opłat
    • Polityka archiwizacji cyfrowej czasopisma
    • Polityka prywatności
    • Kontakt
  • Zarejestruj
  • Zaloguj
  • Język:
  • Deutsch
  • English
  • Język Polski

Rocznik Andragogiczny

Szukaj
  • Strona domowa
  • /
  • Szukaj
  1. Strona domowa /
  2. Szukaj

Szukaj

Filtry zaawansowane
Od
Do

Wyniki wyszukiwania

Znaleziono 63 elementów.
  • „Nauka i uczenie się zawsze traktowane były przeze mnie priorytetowo…” – osobiste refleksje we wspomnieniach Profesor Alicji Kargulowej
    Edyta Zierkiewicz
    21-39
    2017-06-19
  • Zachowania prozdrowotne studentów Uniwersytetu Trzeciego Wieku w Uniwersytecie Medycznym we Wrocławiu. Wyniki badań i rekomendacje
    Żanetta Kaczmarek
    189-200
    2018-04-17
  • Ekologiczny Uniwersytet Ludowy w Grzybowie. Perspektywa autoetnograficzna
    Ewa Smuk-Stratenwerth
    151-177
    2021-02-10
  • Kaszubski Uniwersytet Ludowy w perspektywie międzynarodowej. Bornholmskie impresje
    Alina Klejna, Monika Mielewczyk
    411-422
    2015-06-19
  • Międzypokoleniowy projekt „Przywracanie Pamięci Miastu”
    Kinga Majchrzak
    497-502
    2015-06-19
  • Intersectional framework in analysing diversity – towards a more critical diversity and multiculturalism in education
    Bogáta Kardos
    179-190
    2021-02-10
  • Uwarunkowania parentyfikacji doświadczanej w dzieciństwie i okresie dorastania z perspektywy młodych dorosłych
    Jolanta Żarczyńska-Hyla, Bożena Zdaniuk, Jolanta Piechnik-Borusowska, Eugenia Karcz-Taranowicz, Barbara Kromolicka
    199-215
    2017-06-19
  • Spór o Elżbietę Zawacką – żołnierza i pedagoga
    Józef Półturzycki
    317-332
    2015-06-19
  • „Żyć w zgodzie ze sobą…” Profesora Józefa Kargula opowieści (auto)biograficzne
    Małgorzata Olejarz
    47-64
    2017-06-19
  • Examining Adult Learning Through the Lens of Culture: A U.S. Perspective
    Susan Yelich Biniecki, Haijun Kang
    133-142
    2015-06-19
  • Wychowanie do życia wartościowego jednostki i wspólnoty, Bydgoszcz–Toruń, 19–20 października 2015 r.
    Hanna Solarczyk-Szwec
    509-511
    2015-06-19
  • „Nauczyciele potrafią rozmiłować w swoim przedmiocie…” – pedagogiczne refleksje we wspomnieniach Mistrza
    Renata Góralska
    33-48
    2015-06-19
  • Polskie tradycje instytucji edukacji dorosłych w kontekście uczenia się całożyciowego
    Agnieszka Stopińska-Pająk
    289-300
    2016-04-30
  • Orientacje etyczne młodych kobiet w Polsce i Serbii. Badania porównawcze
    Mariola Chomczyńska-Rubacha, Krzysztof Rubacha
    267-276
    2016-04-30
  • Konferencja „Nowy model kształcenia przez całe życie w budowaniu potencjału rozwojowego uczelni” Bydgoszcz, 10–11 grudnia 2014 r.
    Przemysław Ziółkowski
    556-559
    2015-06-19
  • IV Poznańskie Forum Dyskusyjne LLL „Uniwersytet wobec nowych wyzwań. Od University LLL do LLL University”, Uniwersytet im. Adama Mickiewicza w Poznaniu, 05.04.2017 r.
    Magdalena Barańska, Anna Wawrzonek
    312-317
    2018-04-19
  • Elderly learners in combined-age learning groups picking up on new professional skills
    Tiina Tambaum
    297-314
    2015-06-19
  • Urzekli mnie moi uczniowie… – osobiste refleksje we wspomnieniach Profesor Olgi Czerniawskiej
    Elżbieta Woźnicka
    23-38
    2016-04-30
  • Odnowiona pamięć o Andrzeju Niesiołowskim i jego twórczości naukowej w obszarze teorii kształcenia dorosłych
    Tadeusz Aleksander
    313-324
    2016-04-30
  • Selected results of the analysis of educational needs in the target professional group
    Petr Adamec
    43-57
    2021-11-25
  • Serious leisure activities and well-being of senior citizens: Case of contract bridge
    Tihana Brkljačić, Ines Sučić, Barbara Brdovčak
    157-174
    2018-04-13
  • Elżbieta Dubas, Joanna Stelmaszczyk (red.), Biografie edukacyjne. Wybrane konteksty, seria wydawnicza: „Biografia i badanie biografii”, tom 3, Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego, Łódź 2014, ss. 241
    Hanna Solarczyk-Szwec
    570-572
    2015-06-19
  • „Czuję się jak eksponat…” – rozmowa z Profesorem Tadeuszem Aleksandrem
    Zofia Szarota
    2018-07-16
  • I Konferencja Gerontologiczna „Refleksje nad starością – Obiektywny i subiektywny wymiar starości”, Łódź, 26–27 września 2014 r.
    Marcin Muszyński
    555-556
    2015-06-19
  • V jubileuszowa konferencja z cyklu Poznańskie Forum Dyskusyjne Lifelong Learning „Edukacja dorosłych a planowanie karier edukacyjno-zawodowych”, Uniwersytet im. Adama Mickiewicza w Poznaniu, 23–24.10.2018 r.
    Renata Konieczna-Woźniak
    279-281
    2020-03-16
1 - 25 z 63 elementów 1 2 3 > >> 
W górę

Akademicka Platforma Czasopism

Najlepsze czasopisma naukowe i akademickie w jednym miejscu

apcz.umk.pl

Partnerzy platformy czasopism

  • Akademia Ignatianum w Krakowie
  • Akademickie Towarzystwo Andragogiczne
  • Fundacja Copernicus na rzecz Rozwoju Badań Naukowych
  • Instytut Historii im. Tadeusza Manteuffla Polskiej Akademii Nauk
  • Instytut Kultur Śródziemnomorskich i Orientalnych PAN
  • Instytut Tomistyczny
  • Karmelitański Instytut Duchowości w Krakowie
  • Ministerstwo Kultury i Dziedzictwa Narodowego
  • Państwowa Akademia Nauk Stosowanych w Krośnie
  • Państwowa Akademia Nauk Stosowanych we Włocławku
  • Państwowa Wyższa Szkoła Zawodowa im. Stanisława Pigonia w Krośnie
  • Polska Fundacja Przemysłu Kosmicznego
  • Polskie Towarzystwo Ekonomiczne
  • Polskie Towarzystwo Ludoznawcze
  • Towarzystwo Miłośników Torunia
  • Towarzystwo Naukowe w Toruniu
  • Uniwersytet im. Adama Mickiewicza w Poznaniu
  • Uniwersytet Komisji Edukacji Narodowej w Krakowie
  • Uniwersytet Mikołaja Kopernika
  • Uniwersytet w Białymstoku
  • Uniwersytet Warszawski
  • Wojewódzka Biblioteka Publiczna - Książnica Kopernikańska
  • Wyższe Seminarium Duchowne w Pelplinie / Wydawnictwo Diecezjalne „Bernardinum" w Pelplinie

© 2021- Uniwersytet Mikołaja Kopernika w Toruniu Deklaracja dostępności Sklep wydawnictwa