Przejdź do sekcji głównej Przejdź do głównego menu Przejdź do stopki
  • Zarejestruj
  • Zaloguj
  • Język
    • Deutsch
    • English
    • Język Polski
  • Menu
  • Strona domowa
  • Aktualny numer
  • Archiwum
  • Ogłoszenia
  • O czasopiśmie
    • O czasopiśmie
    • Przesyłanie tekstów
    • Zespół redakcyjny
    • Rada Naukowa
    • Recenzenci
    • Zasady etyki publikacyjnej
    • Informacja o niepobieraniu opłat
    • Polityka archiwizacji cyfrowej czasopisma
    • Polityka prywatności
    • Kontakt
  • Zarejestruj
  • Zaloguj
  • Język:
  • Deutsch
  • English
  • Język Polski

Rocznik Andragogiczny

Szukaj
  • Strona domowa
  • /
  • Szukaj
  1. Strona domowa /
  2. Szukaj

Szukaj

Filtry zaawansowane
Od
Do

Wyniki wyszukiwania

Znaleziono 20 elementów.
  • The Danish Folk High Schools as the Schools for Life – the history, the present and the future
    Niels Carstensen, Simon Voetmann, Kathrine Røll, Jesper Villadsen
    423-434
    2015-06-19
  • Zivilgesellschaft, ländlicher Raum und Grenzregion: ein deutsch-polnisches Beispiel
    Nikolaus Teichmüller
    133-152
    2017-06-19
  • „Nauczyciele potrafią rozmiłować w swoim przedmiocie…” – pedagogiczne refleksje we wspomnieniach Mistrza
    Renata Góralska
    33-48
    2015-06-19
  • Analiza recepcji teorii starzenia się w Polsce na przykładzie teorii aktywności i teorii wycofania
    Marcin Muszyński
    171-188
    2020-03-16
  • Pomnikowe dzieła regionalizmu polskiego
    Tadeusz Aleksander
    333-350
    2015-06-19
  • Uważność: technika uczenia się czy droga wspierania (samo)rozwoju?
    Renata Góralska
    109-124
    2020-03-16
  • Examining Adult Learning Through the Lens of Culture: A U.S. Perspective
    Susan Yelich Biniecki, Haijun Kang
    133-142
    2015-06-19
  • Rozwój duchowy człowieka dorosłego w narracjach certyfikowanych trenerów metody Theta Healing w Polsce
    Agnieszka Loska
    247-266
    2023-01-25
  • Recreational activity of seniors with intellectual disability
    Ditta Baczała, Piotr Błajet, Mateusz Szafrański
    143-156
    2018-04-13
  • Uwarunkowania parentyfikacji doświadczanej w dzieciństwie i okresie dorastania z perspektywy młodych dorosłych
    Jolanta Żarczyńska-Hyla, Bożena Zdaniuk, Jolanta Piechnik-Borusowska, Eugenia Karcz-Taranowicz, Barbara Kromolicka
    199-215
    2017-06-19
  • Twórcy polskiej dydaktyki dorosłych
    Tadeusz Aleksander
    45-61
    2023-01-25
  • Satysfakcja z życia a zasoby podmiotowe u osób bezrobotnych
    Marlena Duda
    91-106
    2021-02-10
  • Twórcy polskiej dydaktyki dorosłych
    Tadeusz Aleksander
    121-138
    2024-02-26
  • Alfabetyzacja i edukacja podstawowa dorosłych jako współczesny trend oświatowy na bogatym Zachodzie
    Ewa Małgorzata Przybylska
    61-78
    2025-05-20
  • Doświadczanie szoku kulturowego przez cudzoziemców i cudzoziemki w przelotnych i rutynowych kontaktach z Polkami i Polakami przedstawiane w filmach na portalu YouTube. Wideoblogi jako użyteczne medium w międzykulturowym uczeniu się dorosłych
    Sabina Wołoszyn
    127-144
    2021-11-25
  • Adult literacy and basic education as a contemporary educational trend in the affluent West
    Ewa Małgorzata Przybylska
    43-60
    2025-06-03
  • Trauma i „owocność” procesów uczenia się dorosłych
    Hanna (Zielińska) Stawiarska
    27-42
    2025-06-03
  • Trauma and “fruitfulness” of adult learning processes
    Hanna (Zielińska) Stawiarska
    11-26
    2025-06-03
  • O edukacji nieformalnej w polskim dyskursie andragogicznym. Przegląd konceptualizacji
    Hanna Solarczyk-Szwec
    9-26
    2024-12-09
  • Strategie badania praktyki przez nauczycieli akademickich jako wyraz uczenia się nieformalnego
    Agnieszka Szplit
    157-169
    2018-07-17
1 - 20 z 20 elementów
W górę

Akademicka Platforma Czasopism

Najlepsze czasopisma naukowe i akademickie w jednym miejscu

apcz.umk.pl

Partnerzy platformy czasopism

  • Akademia Ignatianum w Krakowie
  • Akademickie Towarzystwo Andragogiczne
  • Fundacja Copernicus na rzecz Rozwoju Badań Naukowych
  • Instytut Historii im. Tadeusza Manteuffla Polskiej Akademii Nauk
  • Instytut Kultur Śródziemnomorskich i Orientalnych PAN
  • Instytut Tomistyczny
  • Karmelitański Instytut Duchowości w Krakowie
  • Ministerstwo Kultury i Dziedzictwa Narodowego
  • Państwowa Akademia Nauk Stosowanych w Krośnie
  • Państwowa Akademia Nauk Stosowanych we Włocławku
  • Państwowa Wyższa Szkoła Zawodowa im. Stanisława Pigonia w Krośnie
  • Polska Fundacja Przemysłu Kosmicznego
  • Polskie Towarzystwo Ekonomiczne
  • Polskie Towarzystwo Ludoznawcze
  • Towarzystwo Miłośników Torunia
  • Towarzystwo Naukowe w Toruniu
  • Uniwersytet im. Adama Mickiewicza w Poznaniu
  • Uniwersytet Komisji Edukacji Narodowej w Krakowie
  • Uniwersytet Mikołaja Kopernika
  • Uniwersytet w Białymstoku
  • Uniwersytet Warszawski
  • Wojewódzka Biblioteka Publiczna - Książnica Kopernikańska
  • Wyższe Seminarium Duchowne w Pelplinie / Wydawnictwo Diecezjalne „Bernardinum" w Pelplinie

© 2021- Uniwersytet Mikołaja Kopernika w Toruniu Deklaracja dostępności Sklep wydawnictwa