Przejdź do sekcji głównej
Przejdź do głównego menu
Przejdź do stopki
Wpisz frazę
Szukaj
Zarejestruj
Zaloguj
Język
English
Język Polski
Menu
Strona domowa
Aktualny numer
Archiwum
Ogłoszenia
O czasopiśmie
O czasopiśmie
Przesyłanie tekstów
Zespół redakcyjny
Polityka prywatności
Kontakt
Zarejestruj
Zaloguj
Język:
English
Język Polski
Przegląd Badań Edukacyjnych
Szukaj
Strona domowa
/
Szukaj
Strona domowa
/
Szukaj
Szukaj
Wyszukaj w artykułach
Filtry zaawansowane
Od
Rok
2012
2013
2014
2015
2016
2017
2018
2019
2020
2021
2022
2023
2024
Miesiąc
stycznia
lutego
marca
kwietnia
maja
czerwca
lipca
sierpnia
września
października
listopada
grudnia
Dzień
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
Do
Rok
2012
2013
2014
2015
2016
2017
2018
2019
2020
2021
2022
2023
2024
Miesiąc
stycznia
lutego
marca
kwietnia
maja
czerwca
lipca
sierpnia
września
października
listopada
grudnia
Dzień
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
Według autora
Szukaj
Wyniki wyszukiwania
Znaleziono 13 elementów.
Vulgarization of Language as Context for the Socialization of Children and Adolescents/ Wulgaryzacja języka jako kontekst socjalizacji dzieci i młodzieży
Dorota Pankowska, Anna Bieganowska-Skóra
183-201
2018-11-29
Virtual Reality in Teaching and Learning – Experiences and Opinions of Educators
Magdalena Kazimierska-Zając, Karolina Marek, Luba Jakubowska
61–74
2021-06-25
Pedagogy of Discomfort as a Project of Citizenship Education: About Commitment to Social Justice from the Perspective of the Feminist Theories of Emotions
Renata Góralska
243-267
2023-12-19
Adolescents in the Face of a Social Conflict Situation. The Analysis of Determinants of Destructive Coping Strategies
Danuta Borecka-Biernat
5-31
2018-11-29
The (un)presence of emotions in teacher education. A critical analysis of the academic curriculum discourse in Poland
Renata Góralska, Małgorzata Kosiorek
2021-12-16
Wpływ zajęć edukacyjnych prowadzonych w przestrzeni galerii na odbiór abstrakcyjnej sztuki współczesnej przez uczniów młodszych klas szkoły podstawowej
Magdalena Szubielska
21-44
2018-06-30
„Uczyć się od mistrzów” – zastosowanie tanatoedukacji do nauczania historii najnowszej
Agnieszka Janiak
237-255
2018-06-30
The Influence of Listening to Curatorial Information on Emotions Caused by Artworks, and the Assessment of Contemporary Art by Students. Research in the Space of an Art Gallery
Magdalena Szubielska, Anna Szary, Agata Sztorc
57–75
2019-05-31
Narracja tożsamościowa kobiety transseksualnej – studium przypadku
Małgorzata Kowalska
119-136
2017-12-18
Polish Society in the Face of Contemporary Changes in the Education System
Beata Maria Nowak, Rafał Boguszewski
141-153
2019-12-02
Informal Civic Activity of Participants of the “Black Protests” and “Women’s Strike”: An Analysis of Scientific Journal Publications
Dorota Zaworska-Nikoniuk
55–75
2023-12-19
The Well-Being of the Academic Community During the COVID-19 Pandemic
Beata Przyborowska, Piotr Błajet, Małgorzata Fopka-Kowalczyk
303–328
2023-01-31
Resilience, Coping Strategies, and Stress Related to Online Diploma Exam in University Students in Poland
Stanisława Byra, Magdalena Boczkowska
177–197
2022-07-31
1 - 13 z 13 elementów