Dygresje jako „ukryty program” wykładu akademickiego
DOI:
https://doi.org/10.12775/PBE.2014.015Słowa kluczowe
doświadczenie akademickie, wykład, dygresje, „ukryty program”Abstrakt
Odwołując się do swych doświadczeń akademickich Autor uzasadnia twierdzenie, że w kształceniu akademickim pedagogów dygresje stanowią drugi („ukryty”) program wykładu akademickiego.
Pobrania
Opublikowane
2014-12-05
Jak cytować
1.
SCHULZ, Roman. Dygresje jako „ukryty program” wykładu akademickiego. Przegląd Badań Edukacyjnych [online]. 5 grudzień 2014, T. 1, nr 18, s. 219–232. [udostępniono 19.7.2024]. DOI 10.12775/PBE.2014.015.
Numer
Dział
Doniesienia z praktyki edukacyjnej
Statystyki
Liczba wyświetleń i pobrań: 560
Liczba cytowań: 0