Przejdź do sekcji głównej
Przejdź do głównego menu
Przejdź do stopki
Wpisz frazę
Szukaj
Zarejestruj
Zaloguj
Język
Čeština
Deutsch
English
Français (France)
Język Polski
Menu
Strona domowa
Aktualny numer
Archiwum
Ogłoszenia
O czasopiśmie
O czasopiśmie
Przesyłanie tekstów
Zespół redakcyjny
Polityka prywatności
Kontakt
Zarejestruj
Zaloguj
Język:
Čeština
Deutsch
English
Français (France)
Język Polski
Klio - Czasopismo Poświęcone Dziejom Polski i Powszechnym
Szukaj
Strona domowa
/
Szukaj
Strona domowa
/
Szukaj
Szukaj
Wyszukaj w artykułach
Filtry zaawansowane
Od
Rok
2011
2012
2013
2014
2015
2016
2017
2018
2019
2020
2021
2022
2023
2024
2025
Miesiąc
stycznia
lutego
marca
kwietnia
maja
czerwca
lipca
sierpnia
września
października
listopada
grudnia
Dzień
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
Do
Rok
2011
2012
2013
2014
2015
2016
2017
2018
2019
2020
2021
2022
2023
2024
2025
Miesiąc
stycznia
lutego
marca
kwietnia
maja
czerwca
lipca
sierpnia
września
października
listopada
grudnia
Dzień
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
Według autora
Szukaj
Wyniki wyszukiwania
Znaleziono 18 elementów.
Edukacja na temat powstań śląskich i plebiscytu 1919–1921 jako przykład kształcenia w oparciu o dyskurs równoległych przekazów
Maciej Fic
57-74
2017-03-26
Między szkołą, muzeum i archiwum. Dylematy współpracy i konkurencji w edukacji historycznej
Danuta Konieczka-Śliwińska, Stanisław Roszak
43-61
2016-02-04
Mity w wiązaniu narracji historycznej
Andrzej Stępnik
3-23
2016-02-04
„Aby po śmierci jakowa trudność na potem nie zachodziła” – testament marszałkowej Anny z Chodorowskich 1v. Wiśniowieckiej Dolskiej
Agnieszka Anna Słaby
131-148
2019-09-29
Mikołaj Kopernik we współczesnych podręcznikach historii. Polsko-niemiecki dwugłos edukacyjny
Izabela Lewandowska, Stephanie Zloch
63-92
2025-01-30
Rekonstrukcja historyczna wydarzeń pierwszej wojny światowej. Refleksje naukowo-dydaktyczne
Jan Chańko, Jolanta A. Daszyńska
101-116
2016-02-04
Nauki młodego szlachcica w Warszawie stanisławowskiej
Wacław, syn Jana Mikołaja i Ludwiki Chodkiewiczów
Dorota Żołądź-Strzelczyk, Małgorzata Ewa Kowalczyk
53-78
2024-05-20
Starania matki o edukację syna w świetle korespondencji z archiwum brackiego
Katarzyna Żychlińska i jej syn Stanisław
Dorota Żołądź-Strzelczyk
111-123
2025-05-27
Public history, czyli historia w przestrzeni publicznej
Joanna Wojdon
25-41
2016-02-04
Tożsamość regionalna uczniów na Pomorzu Zachodnim. Wyniki badań sondażowych
Artur Szparaga
157-182
2025-02-03
„Narracja a interpretacja obrazów. Perspektywa dydaktyczna”
Joanna Bugajska-Więcławska
127-144
2020-10-20
Patron 2023 roku i Dnia Nauki Polskiej. Parlamentarne upamiętnienie Mikołaja Kopernika
Marek Białokur, Teresa Maresz
93-136
2025-01-30
Edukacja historyczna w szkole: teoria i praktyka, red. E. Chorąży, D. Konieczka-Śliwińska, S. Roszak, Wydawnictwo Naukowe PWN, Warszawa 2008, ss. 401
Małgorzata Strzelecka
247-251
2011-03-31
Polityka a szkolna edukacja historyczna
Joannna Wojdon
149-168
2011-03-31
Stanisław Roszak, Agnieszka Wieczorek, Mikołaj Kopernik. Życie po życiu. Osiemnastowieczne kręgi pamięci, Wydawnictwo Naukowe UMK, Toruń 2023
Kazimierz Stanisław Puchowski
219-224
2025-01-30
Historia – Polityka – Edukacja
Stanisław Roszak
139-148
2011-03-31
Pułapka szkolnej oczywistości. Kultura jedzenia w polskiej edukacji historycznej po 1945 r.
The trap of clichés. Dining etiquette in Polish historical education after 1945
Danuta Konieczka-Śliwińska, Stanisław Roszak
133-155
2023-02-15
Dyspozycje Ludwiki Marii z Rzewuskich Chodkiewiczowej dotyczące dzieci
Dorota Żołądź-Strzelczyk, Małgorzata Ewa Kowalczyk
71-97
2022-11-09
1 - 18 z 18 elementów