Přeskočit na hlavní obsah
Přeskočit na hlavní navigační menu
Přeskočit na patičku stránky
Start typing
Hledání
Registrace
Přihlášení
Language
Čeština
Deutsch
English
Español (España)
Français (France)
Français (Canada)
Hrvatski
Italiano
Język Polski
Srpski
Українська
Menu
Domů
Aktuální
Archivy
Oznámení
Podrobnosti
O časopise
Příspěvky
Editorský tým
Zásady zachování soukromí
Kontakt
Registrace
Přihlášení
Language:
Čeština
Deutsch
English
Español (España)
Français (France)
Français (Canada)
Hrvatski
Italiano
Język Polski
Srpski
Українська
Edukacja Dorosłych
Vol 91 No 2 -2024/1 -2025 (2024): Edukacja Dorosłych
Domů
/
Vol 91 No 2 -2024/1 -2025 (2024): Edukacja Dorosłych
Domů
/
Archivy
/
Vol 91 No 2 -2024/1 -2025 (2024): Edukacja Dorosłych
/
Table of contents
Vol 91 No 2 -2024/1 -2025 (2024): Edukacja Dorosłych
Table of contents
« Back
WPROWADZENIE
Wprowadzenie
Agnieszka Majewska-Kafarowska
7-9
pdf (Język Polski)
STUDIA NAD KONDYCJĄ EDUKACJI DOROSŁYCH
„Homo digitalis”, czyli nowa antropologia w cyberświecie jako wyzwanie dla edukacji
Sławomir Chrost
11-24
pdf (Język Polski)
WSPÓŁCZESNE KONTEKSTY EDUKACJI DOROSŁYCH
Reprezentacje poglądów na temat płci i tożsamości płciowej
Karolina Czerwiec
25-43
pdf (Język Polski)
POSZUKIWANIA BADAWCZE ANDRAGOGÓW
Narracje ciszy i ukojenia: terapeutyczny wymiar lasoterapii w życiu dorosłych
Zuzanna Ewa Wojciechowska
55-64
pdf (Język Polski)
OBSZARY PRAKTYKI ANDRAGOGICZNEJ
Cyfrowa edukacja seniorów: rozwój praktycznych kompetencji cyfrowych na przykładzie działalności Warmińsko-Mazurskiego Zakładu Doskonalenia Zawodowego w latach 2023–2025
Pani Kinga Lisowska, Majka Łojko
65-81
pdf (Język Polski)
Trudności oraz wyzwania w nauczaniu migrantek przymusowych. Wnioski z badania kursów języka polskiego dla osób z Ukrainy w Warszawie
Agata Pałka, Maria Tulisow
83-96
pdf (Język Polski)
RECENZJE
Agata Radecka (2024). Teaching and Learning in Postmodernity. The Professional Role of ESP Teachers. Warsaw: FRSE
Irena Przybylska
97-102
pdf (Język Polski)
Ewa Wiśniewska (2023). Selected Areas and problems in the didactic work of higher education teachers. Płock: Scientific Publishing House of the Mazovian Academy in Płock .
Tomasz Różański
103-105
pdf (Język Polski)
Search
Search
Enter search query
Hledání
Browse
Procházet index autorů
Issue archive
User
User
Uživatelské jméno
*
Povinný
Heslo
*
Povinný
Remember me
Přihlášení
Aktuální číslo
Informace
Pro čtenáře
Pro autory
Pro knihovníky
Newsletter
Subscribe
Unsubscribe
Jazyk
Čeština
Deutsch
English
Español (España)
Français (France)
Français (Canada)
Hrvatski
Italiano
Język Polski
Srpski
Українська