Przejdź do sekcji głównej Przejdź do głównego menu Przejdź do stopki
  • Zarejestruj
  • Zaloguj
  • Język
    • Čeština
    • Deutsch
    • English
    • Español (España)
    • Français (France)
    • Français (Canada)
    • Hrvatski
    • Italiano
    • Język Polski
    • Srpski
    • Українська
  • Menu
  • Strona domowa
  • Aktualny numer
  • Archiwum
  • Ogłoszenia
  • O czasopiśmie
    • O czasopiśmie
    • Przesyłanie tekstów
    • Zespół redakcyjny
    • Polityka prywatności
    • Kontakt
  • Zarejestruj
  • Zaloguj
  • Język:
  • Čeština
  • Deutsch
  • English
  • Español (España)
  • Français (France)
  • Français (Canada)
  • Hrvatski
  • Italiano
  • Język Polski
  • Srpski
  • Українська

Edukacja Dorosłych

Tom 91 Nr 2 -2024/1 -2025 (2024): Edukacja Dorosłych
  • Strona domowa
  • /
  • Tom 91 Nr 2 -2024/1 -2025 (2024): Edukacja Dorosłych
  1. Strona domowa /
  2. Archiwum /
  3. Tom 91 Nr 2 -2024/1 -2025 (2024): Edukacja Dorosłych /
  4. Spis treści

Tom 91 Nr 2 -2024/1 -2025 (2024): Edukacja Dorosłych

Spis treści

« Powrót

WPROWADZENIE

  • Wprowadzenie
    Agnieszka Majewska-Kafarowska
    7-9
    pdf

STUDIA NAD KONDYCJĄ EDUKACJI DOROSŁYCH

  • „Homo digitalis”, czyli nowa antropologia w cyberświecie jako wyzwanie dla edukacji
    Sławomir Chrost
    11-24
    pdf

WSPÓŁCZESNE KONTEKSTY EDUKACJI DOROSŁYCH

  • Reprezentacje poglądów na temat płci i tożsamości płciowej
    Karolina Czerwiec
    25-43
    pdf

POSZUKIWANIA BADAWCZE ANDRAGOGÓW

  • Narracje ciszy i ukojenia: terapeutyczny wymiar lasoterapii w życiu dorosłych
    Zuzanna Wojciechowska
    55-64
    pdf

OBSZARY PRAKTYKI ANDRAGOGICZNEJ

  • Cyfrowa edukacja seniorów: rozwój praktycznych kompetencji cyfrowych na przykładzie działalności Warmińsko-Mazurskiego Zakładu Doskonalenia Zawodowego w latach 2023–2025
    Pani Kinga Lisowska, Majka Łojko
    65-81
    pdf
  • Trudności oraz wyzwania w nauczaniu migrantek przymusowych. Wnioski z badania kursów języka polskiego dla osób z Ukrainy w Warszawie
    Agata Pałka, Maria Tulisow
    83-96
    pdf

RECENZJE

  • Agata Radecka (2024). Teaching and Learning in Postmodernity. The Professional Role of ESP Teachers. Warsaw: FRSE
    Irena Przybylska
    97-102
    pdf
  • Ewa Wiśniewska (2023). Selected Areas and problems in the didactic work of higher education teachers. Płock: Scientific Publishing House of the Mazovian Academy in Płock .
    Tomasz Różański
    103-105
    pdf

Wyszukiwanie

Wyszukiwanie

Przeglądaj

  • Indeks autorów
  • Lista archiwalnych numerów

Użytkownik

Użytkownik

Aktualny numer

  • Logo Atom
  • Logo RSS2
  • Logo RSS1

Informacje

  • dla czytelników
  • dla autorów
  • dla bibliotekarzy

Newsletter

Zapisz się Wypisz się

Język / Language

  • Čeština
  • Deutsch
  • English
  • Español (España)
  • Français (France)
  • Français (Canada)
  • Hrvatski
  • Italiano
  • Język Polski
  • Srpski
  • Українська
W górę

Akademicka Platforma Czasopism

Najlepsze czasopisma naukowe i akademickie w jednym miejscu

apcz.umk.pl

Partnerzy platformy czasopism

  • Akademia Ignatianum w Krakowie
  • Akademickie Towarzystwo Andragogiczne
  • Fundacja Copernicus na rzecz Rozwoju Badań Naukowych
  • Instytut Historii im. Tadeusza Manteuffla Polskiej Akademii Nauk
  • Instytut Kultur Śródziemnomorskich i Orientalnych PAN
  • Instytut Tomistyczny
  • Karmelitański Instytut Duchowości w Krakowie
  • Ministerstwo Kultury i Dziedzictwa Narodowego
  • Państwowa Akademia Nauk Stosowanych w Krośnie
  • Państwowa Akademia Nauk Stosowanych we Włocławku
  • Państwowa Wyższa Szkoła Zawodowa im. Stanisława Pigonia w Krośnie
  • Polska Fundacja Przemysłu Kosmicznego
  • Polskie Towarzystwo Ekonomiczne
  • Polskie Towarzystwo Ludoznawcze
  • Towarzystwo Miłośników Torunia
  • Towarzystwo Naukowe w Toruniu
  • Uniwersytet im. Adama Mickiewicza w Poznaniu
  • Uniwersytet Komisji Edukacji Narodowej w Krakowie
  • Uniwersytet Mikołaja Kopernika
  • Uniwersytet w Białymstoku
  • Uniwersytet Warszawski
  • Wojewódzka Biblioteka Publiczna - Książnica Kopernikańska
  • Wyższe Seminarium Duchowne w Pelplinie / Wydawnictwo Diecezjalne „Bernardinum" w Pelplinie

© 2021- Uniwersytet Mikołaja Kopernika w Toruniu Deklaracja dostępności Sklep wydawnictwa