Salta al contenuto principale Salta al menu principale di navigazione Salta al piè di pagina del sito
  • Registrazione
  • Login
  • Language
    • Čeština
    • Deutsch
    • English
    • Español (España)
    • Français (France)
    • Français (Canada)
    • Hrvatski
    • Italiano
    • Język Polski
    • Srpski
    • Українська
  • Menu
  • Home
  • Ultimo fascicolo
  • Archivi
  • Avvisi
  • Info
    • Sulla rivista
    • Proposte
    • Comitato Scientifico ed Editoriale
    • Dichiarazione sulla privacy
    • Contatti
  • Registrazione
  • Login
  • Language:
  • Čeština
  • Deutsch
  • English
  • Español (España)
  • Français (France)
  • Français (Canada)
  • Hrvatski
  • Italiano
  • Język Polski
  • Srpski
  • Українська

Edukacja Dorosłych

V. 83 N. 2 (2020): Edukacja Dorosłych
  • Home
  • /
  • V. 83 N. 2 (2020): Edukacja Dorosłych
  1. Home /
  2. Archivi /
  3. V. 83 N. 2 (2020): Edukacja Dorosłych

V. 83 N. 2 (2020): Edukacja Dorosłych

					Visualizza V. 83 N. 2 (2020): Edukacja Dorosłych
Table of contents
V. 83 N. 2 (2020): Edukacja Dorosłych
Thursday, Apr 29, 2021
This issue table of contents
WPROWADZENIE
Wprowadzenie
Monika Sulik
9-11
PDF (Język Polski)
WSPÓŁCZESNE KONTEKSTY EDUKACJI DOROSŁYCH
Ruchy społeczne jako przestrzeń edukacji dorosłych: ruch kobiet w Polsce
Marta Kosińska
13-26
PDF (Język Polski)
Harmonia życia zawodowego i czasu wolnego w życiu kobiet w Polsce w perspektywie andragogicznej
Renata Pomarańska
27-46
PDF (Język Polski)
POSZUKIWANIA BADAWCZE ANDRAGOGÓW
Silversi w narracjach millennialsów – relacje międzypokoleniowe w kontekście refleksyjno-edukacyjnym
Monika Sulik
47-61
PDF (Język Polski)
„Nasze pokolenie Tamagotchi” – obraz dorosłości w polskich utworach rapowych
Martyna Pryszmont
63-84
PDF (Język Polski)
Beetwen the notes – rozumienie dorosłości w perspektywie muzyki popularnej. Refleksje młodych dorosłych
Joanna Golonka-Legut
85-100
PDF (Język Polski)
OBSZARY PRAKTYKI ANDRAGOGICZNEJ
Język obcy obszarem uczenia się dorosłego w średnim wieku
Izabela Przybylska
101-111
PDF (Język Polski)
Satysfakcja z pracy w kontekście szkoleń pracowników – doniesienie z badań
Anna Lubrańska
113-127
PDF (Język Polski)
RECENZJE
Uczyć agroekologii w grundtvigiańskim stylu. Przewodnik metodyczny, pod red. Ewy Smuk-Stratenwerth, Tomasza Maliszewskiego, Barbary Tokarskiej, Stowarzyszenie Ekologiczno-Kulturalne „Ziarno” w Grzybowie, Grzybów 2020, ss. 103
Hanna Solarczyk-Szwec
129-132
PDF (Język Polski)
Wybrane aspekty starości i starzenia się. Red. Mariola Świderska. Seria: Publicystyka i Prace Studentów, nr 4. Wydawnictwo Społecznej Akademii Nauk, Łódź – Warszawa 2018, ss. 212, ISBN: 978-83-64971-48-8
Daria Rogowska
133-135
PDF (Język Polski)

Search

Search

Browse

  • Scorri l'indice per Autori
  • Issue archive

User

User

Ultimo numero

  • Lodo Atom
  • Logo RSS2
  • Logo RSS1

Informazioni

  • per i lettori
  • Per gli autori
  • Per i bibliotecari

Newsletter

Subscribe Unsubscribe

Lingua

  • Čeština
  • Deutsch
  • English
  • Español (España)
  • Français (France)
  • Français (Canada)
  • Hrvatski
  • Italiano
  • Język Polski
  • Srpski
  • Українська
Su

Akademicka Platforma Czasopism

Najlepsze czasopisma naukowe i akademickie w jednym miejscu

apcz.umk.pl

Partners

  • Akademia Ignatianum w Krakowie
  • Akademickie Towarzystwo Andragogiczne
  • Fundacja Copernicus na rzecz Rozwoju Badań Naukowych
  • Instytut Historii im. Tadeusza Manteuffla Polskiej Akademii Nauk
  • Instytut Kultur Śródziemnomorskich i Orientalnych PAN
  • Instytut Tomistyczny
  • Karmelitański Instytut Duchowości w Krakowie
  • Ministerstwo Kultury i Dziedzictwa Narodowego
  • Państwowa Akademia Nauk Stosowanych w Krośnie
  • Państwowa Akademia Nauk Stosowanych we Włocławku
  • Państwowa Wyższa Szkoła Zawodowa im. Stanisława Pigonia w Krośnie
  • Polska Fundacja Przemysłu Kosmicznego
  • Polskie Towarzystwo Ekonomiczne
  • Polskie Towarzystwo Ludoznawcze
  • Towarzystwo Miłośników Torunia
  • Towarzystwo Naukowe w Toruniu
  • Uniwersytet im. Adama Mickiewicza w Poznaniu
  • Uniwersytet Komisji Edukacji Narodowej w Krakowie
  • Uniwersytet Mikołaja Kopernika
  • Uniwersytet w Białymstoku
  • Uniwersytet Warszawski
  • Wojewódzka Biblioteka Publiczna - Książnica Kopernikańska
  • Wyższe Seminarium Duchowne w Pelplinie / Wydawnictwo Diecezjalne „Bernardinum" w Pelplinie

© 2021- Nicolaus Copernicus University Accessibility statement Shop