Uczyć agroekologii w grundtvigiańskim stylu. Przewodnik metodyczny, pod red. Ewy Smuk-Stratenwerth, Tomasza Maliszewskiego, Barbary Tokarskiej, Stowarzyszenie Ekologiczno-Kulturalne „Ziarno” w Grzybowie, Grzybów 2020, ss. 103
DOI:
https://doi.org/10.12775/ED.2020.018Abstrakt
Uczyć agroekologii w grundtvigiańskim stylu. Przewodnik metodyczny pod red. Ewy Smuk-Straten- werth, Tomasza Maliszewskiego, Barbary Tokarskiej. Publikacja jest pokłosiem projektu z programu Erasmus+ Uczyć podstaw ekologii w grundtvigiańskim stylu (akronim TOL – od angielskiej wersji tytułu projektu), jaki realizowało Stowa- rzyszenie Ekologiczno-Kulturalne „Ziarno” w Grzybowie w latach 2017–2020 w partnerstwie z 6 podmiotami edukacji dorosłych z Polski, Danii, Niemiec, Szwajcarii oraz Bułgarii. Stanowi ona kontynuację oraz rozwinięcie publikacji wcześniejszej, tj. Uniwersytety ludowe wobec wyzwań antropocenu. Jak i czego uczyć w XXI wieku. Celem projektu była próba przetestowania tego, jak sprawdza się pedagogika uniwersytetów ludowych w terenach wiejskich współczesnej Europy na przykładzie Polski i Bułgarii.
Pobrania
Opublikowane
Jak cytować
Numer
Dział
Statystyki
Liczba wyświetleń i pobrań: 377
Liczba cytowań: 0