Przejdź do sekcji głównej Przejdź do głównego menu Przejdź do stopki
  • Zarejestruj
  • Zaloguj
  • Język
    • Čeština
    • Deutsch
    • English
    • Español (España)
    • Français (France)
    • Français (Canada)
    • Hrvatski
    • Italiano
    • Język Polski
    • Srpski
    • Українська
  • Menu
  • Strona domowa
  • Aktualny numer
  • Archiwum
  • Ogłoszenia
  • O czasopiśmie
    • O czasopiśmie
    • Przesyłanie tekstów
    • Zespół redakcyjny
    • Polityka prywatności
    • Kontakt
  • Zarejestruj
  • Zaloguj
  • Język:
  • Čeština
  • Deutsch
  • English
  • Español (España)
  • Français (France)
  • Français (Canada)
  • Hrvatski
  • Italiano
  • Język Polski
  • Srpski
  • Українська

Edukacja Dorosłych

Tom 80 Nr 1 (2019): Edukacja Dorosłych
  • Strona domowa
  • /
  • Tom 80 Nr 1 (2019): Edukacja Dorosłych
  1. Strona domowa /
  2. Archiwum /
  3. Tom 80 Nr 1 (2019): Edukacja Dorosłych

Tom 80 Nr 1 (2019): Edukacja Dorosłych

					Pokaż  Tom 80 Nr 1 (2019): Edukacja Dorosłych
Spis treści
Tom 80 Nr 1 (2019): Edukacja Dorosłych
Tuesday, Jun 30, 2020
Spis treści tego numeru
WPROWADZENIE
Wprowadzenie
Monika Sulik
7-8
PDF
STUDIA NAD KONDYCJĄ EDUKACJI DOROSŁYCH
Pamięć i czas a (nie)bezpieczeństwo ontologiczne współczesnego człowieka
Mirosława Nowak-Dziemianowicz
9-22
PDF
Badania nad edukacją pozaformalną dorosłych w RFN, ze szczególnym uwzględnieniem analizy programów instytucji edukacji dorosłych
Ewa Przybylska
23-35
PDF
WSPÓŁCZESNE KONTEKSTY EDUKACJI DOROSŁYCH
Starość i starzenie się osób z niepełnosprawnością intelektualną - wprowadzenie w problematykę
Anna Gutowska
37-52
PDF
Doświadczanie póżnego macierzyństwa- narracje kobiet
Dorota Zaworska-Nikoniuk
53-69
PDF
CZTERY POKOLENIA RZECZNICZEK WALKI Z RAKIEM PIERSI W SŁUŻBIE MEDIALNEJ EDUKACJI ZDROWOTNEJ
Edyta Zierkiewicz
71-89
PDF
POSZUKIWANIA BADAWCZE ANDRAGOGÓW
BIOGRRAFICZNOŚĆ I KAPITAŁ NARRACYJNY JAKO ZASOBY W PROCESIE UCZENIA SIĘ CZŁOWIEKA DOROSŁEGO
Emilia Mazurek
91-101
PDF
Transformatywne uczenie się w sytuacji doświadczenia zmiany zawodowej w kontekście dynamiki ponowoczesnego świata społecznego.
Zuzanna Wojciechowska
103-118
PDF
Kobiety w sytuacji krytycznej – adult floating na scenie (andragogiczne wątki w edukacji teatralnej)
Katarzyna Maliszewska
119-130
PDF
OBSZARY PRAKTYKI ANDRAGOGICZNEJ
Doświadczanie i rozumienie kompetencji przez edukatorów osób dorosłych. Perspektywa fenomenograficzna
Marta Dobrzyniak
131-143
PDF
Radzenie sobie ze stresem i z tremą przez młodych dorosłych w sytuacji występu scenicznego
Anna Lubrańska, Judyta Noremberg
145-158
PDF
RECENZJE
Maria, Józef i Marek Półturzyccy, Muzea kobiet polskich, Warszawa 2017. Wydawnictwo Naukowe Instytutu Technologii i Eksploatacji – PIB, ss. 249
Agnieszka Stopińska-Pająk
159-161
PDF

Wyszukiwanie

Wyszukiwanie

Przeglądaj

  • Indeks autorów
  • Lista archiwalnych numerów

Użytkownik

Użytkownik

Aktualny numer

  • Logo Atom
  • Logo RSS2
  • Logo RSS1

Informacje

  • dla czytelników
  • dla autorów
  • dla bibliotekarzy

Newsletter

Zapisz się Wypisz się

Język / Language

  • Čeština
  • Deutsch
  • English
  • Español (España)
  • Français (France)
  • Français (Canada)
  • Hrvatski
  • Italiano
  • Język Polski
  • Srpski
  • Українська
W górę

Akademicka Platforma Czasopism

Najlepsze czasopisma naukowe i akademickie w jednym miejscu

apcz.umk.pl

Partnerzy platformy czasopism

  • Akademia Ignatianum w Krakowie
  • Akademickie Towarzystwo Andragogiczne
  • Fundacja Copernicus na rzecz Rozwoju Badań Naukowych
  • Instytut Historii im. Tadeusza Manteuffla Polskiej Akademii Nauk
  • Instytut Kultur Śródziemnomorskich i Orientalnych PAN
  • Instytut Tomistyczny
  • Karmelitański Instytut Duchowości w Krakowie
  • Ministerstwo Kultury i Dziedzictwa Narodowego
  • Państwowa Akademia Nauk Stosowanych w Krośnie
  • Państwowa Akademia Nauk Stosowanych we Włocławku
  • Państwowa Wyższa Szkoła Zawodowa im. Stanisława Pigonia w Krośnie
  • Polska Fundacja Przemysłu Kosmicznego
  • Polskie Towarzystwo Ekonomiczne
  • Polskie Towarzystwo Ludoznawcze
  • Towarzystwo Miłośników Torunia
  • Towarzystwo Naukowe w Toruniu
  • Uniwersytet im. Adama Mickiewicza w Poznaniu
  • Uniwersytet Komisji Edukacji Narodowej w Krakowie
  • Uniwersytet Mikołaja Kopernika
  • Uniwersytet w Białymstoku
  • Uniwersytet Warszawski
  • Wojewódzka Biblioteka Publiczna - Książnica Kopernikańska
  • Wyższe Seminarium Duchowne w Pelplinie / Wydawnictwo Diecezjalne „Bernardinum" w Pelplinie

© 2021- Uniwersytet Mikołaja Kopernika w Toruniu Deklaracja dostępności Sklep wydawnictwa