Zum Inhalt springen Zur Hauptnavigation springen Zur Fußzeile springen
  • Registrieren
  • Einloggen
  • Language
    • Čeština
    • Deutsch
    • English
    • Español (España)
    • Français (France)
    • Français (Canada)
    • Hrvatski
    • Italiano
    • Język Polski
    • Srpski
    • Українська
  • Menu
  • Home
  • Aktuelle Ausgabe
  • Archiv
  • Mitteilungen
  • Über uns
    • Über die Zeitschrift
    • Beitragseinreichung
    • Redaktion
    • Schutz personenbezogener Daten
    • Kontakt
  • Registrieren
  • Einloggen
  • Language:
  • Čeština
  • Deutsch
  • English
  • Español (España)
  • Français (France)
  • Français (Canada)
  • Hrvatski
  • Italiano
  • Język Polski
  • Srpski
  • Українська

Edukacja Dorosłych

Bd. 84 Nr. 1 (2021): Edukacja Dorosłych
  • Home
  • /
  • Bd. 84 Nr. 1 (2021): Edukacja Dorosłych
  1. Home /
  2. Archiv /
  3. Bd. 84 Nr. 1 (2021): Edukacja Dorosłych

Bd. 84 Nr. 1 (2021): Edukacja Dorosłych

					Ansehen Bd. 84 Nr. 1 (2021): Edukacja Dorosłych
Table of contents
Bd. 84 Nr. 1 (2021): Edukacja Dorosłych
Wednesday, Jun 16, 2021
This issue table of contents
WPROWADZENIE
Wprowadzenie
Agnieszka Majewska-Kafarowska
7-8
PDF (Język Polski)
ZAINTERESOWANIA BADAWCZE OLGI CZERNIAWSKIEJ
Inspirujące wątki refleksji biograficznej Olgi Czerniawskiej na łamach serii wydawniczej „Biografia i badanie biografii”
Elżbieta Dubas
9-22
PDF (Język Polski)
Profesor Olga Czerniawska współtwórczynią sieci badań nad poradnictwem
Alicja Kargulowa
23-39
PDF (Język Polski)
Dydaktyka biograficzna w ujęciu Profesor Olgi Czerniawskiej
Elżbieta Woźnicka
41-52
PDF (Język Polski)
INSPIRACJE TWÓRCZOŚCIĄ OLGI CZERNIAWSKIEJ
Wychowanie religijne w rodzinie na emigracji. Perspektywa biograficzna
Anna Walulik
53-71
PDF (Język Polski)
WKŁAD OLGI CZERNIAWSKIEJ WE WSPÓŁCZESNĄ ANDRAGOGIKĘ
Kontakty Profesor Olgi Czerniawskiej z Uniwersytetem Jagiellońskim
Tadeusz Aleksander
73-79
PDF (Język Polski)
Olga Czerniawska „Dobrym Duchem” Letniej Szkoły Młodych Andragogów
Józef Kargul
81-86
PDF (Język Polski)
OLGA CZERNIAWSKA WE WSPOMNIENIACH
Rola autorytetów w rozwoju naukowym. Pamięć o Pani Profesor dr hab. Oldze Czerniawskiej
Renata Konieczna-Woźniak
87-89
PDF (Język Polski)
RECENZJE
Ewa Dębska: Profile refleksyjności i typy karier. Perspektywa poradoznawcza, Wydawnictwo Uniwersytetu Warszawskiego, Warszawa 2020, ss. 370
Ewa Skibińska
91-95
PDF (Język Polski)

Search

Search

Browse

  • Autor/innenverzeichnis durchblättern
  • Issue archive

User

User

Aktuelle Ausgabe

  • Atom-Logo
  • RSS2-Logo
  • RSS1-Logo

Informationen

  • Für Leser/innen
  • Für Autor/innen
  • Für Bibliothekar/innen

Newsletter

Subscribe Unsubscribe

Sprache

  • Čeština
  • Deutsch
  • English
  • Español (España)
  • Français (France)
  • Français (Canada)
  • Hrvatski
  • Italiano
  • Język Polski
  • Srpski
  • Українська
Aufwärts

Akademicka Platforma Czasopism

Najlepsze czasopisma naukowe i akademickie w jednym miejscu

apcz.umk.pl

Partners

  • Akademia Ignatianum w Krakowie
  • Akademickie Towarzystwo Andragogiczne
  • Fundacja Copernicus na rzecz Rozwoju Badań Naukowych
  • Instytut Historii im. Tadeusza Manteuffla Polskiej Akademii Nauk
  • Instytut Kultur Śródziemnomorskich i Orientalnych PAN
  • Instytut Tomistyczny
  • Karmelitański Instytut Duchowości w Krakowie
  • Ministerstwo Kultury i Dziedzictwa Narodowego
  • Państwowa Akademia Nauk Stosowanych w Krośnie
  • Państwowa Akademia Nauk Stosowanych we Włocławku
  • Państwowa Wyższa Szkoła Zawodowa im. Stanisława Pigonia w Krośnie
  • Polska Fundacja Przemysłu Kosmicznego
  • Polskie Towarzystwo Ekonomiczne
  • Polskie Towarzystwo Ludoznawcze
  • Towarzystwo Miłośników Torunia
  • Towarzystwo Naukowe w Toruniu
  • Uniwersytet im. Adama Mickiewicza w Poznaniu
  • Uniwersytet Komisji Edukacji Narodowej w Krakowie
  • Uniwersytet Mikołaja Kopernika
  • Uniwersytet w Białymstoku
  • Uniwersytet Warszawski
  • Wojewódzka Biblioteka Publiczna - Książnica Kopernikańska
  • Wyższe Seminarium Duchowne w Pelplinie / Wydawnictwo Diecezjalne „Bernardinum" w Pelplinie

© 2021- Nicolaus Copernicus University Accessibility statement Shop