Przejdź do sekcji głównej Przejdź do głównego menu Przejdź do stopki
  • Zarejestruj
  • Zaloguj
  • Język
    • English
    • Język Polski
  • Menu
  • Strona domowa
  • Aktualny numer
  • Archiwum
  • Ogłoszenia
  • O czasopiśmie
    • O czasopiśmie
    • Przesyłanie tekstów
    • Zespół redakcyjny
    • Rada Programowa
    • Lista recenzentów
    • Polityka prywatności
    • Kontakt
  • Zarejestruj
  • Zaloguj
  • Język:
  • English
  • Język Polski

Acta Universitatis Nicolai Copernici. Zarządzanie

Szukaj
  • Strona domowa
  • /
  • Szukaj
  1. Strona domowa /
  2. Szukaj

Szukaj

Filtry zaawansowane
Od
Do

Wyniki wyszukiwania

Znaleziono 15 elementów.
  • VISUAL MERCHANDISING NA PRZYKŁADZIE SIECI SKLEPÓW MOHITO
    Katarzyna Liczmańska, Danuta Balcerak
    141-152
    2016-09-01
  • POMIĘDZY RYWALIZACJĄ A WSPÓŁPRACĄ – STRATEGIA KOOPETYCJI W KLASTRACH ICT
    Emilia Dobrowolska
    83-100
    2015-11-15
  • KONKURENCJA PODATKOWA WŚRÓD KRAJÓW UNII EUROPEJSKIEJ W POKRYZYSOWEJ RZECZYWISTOŚCI GOSPODARCZEJ
    Agnieszka Drews
    7-20
    2017-03-01
  • Instrumenty promocji imprez biegowych
    Andżelika Dzięgiel
    33-49
    2015-05-01
  • REALIZACJA PROCESU ZARZĄDZANIA STRATEGICZNEGO W FIRMACH RODZINNYCH
    Mateusz Leśniewski
    7-16
    2016-09-01
  • HARMONIZACJA PODATKÓW W UNII EUROPEJSKIEJ ORAZ ROZWÓJ PRZEDSIĘBIORCZOŚCI W ZAKRESIE MAŁYCH I ŚREDNICH PRZEDSIĘBIORSTW
    Agnieszka Szewczyk-Gołąb
    123-138
    2016-09-21
  • WYNIKI KONKURENCYJNOŚCI PRZEDSIĘBIORSTW WEDŁUG BAROMETRU BIZNESU W 2014 W POLSCE, CZECHACH I NA SŁOWACJI
    Olaf Flak, Grzegorz Głód
    111-135
    2015-11-15
  • KEY PERFORMANANCE INDICATOR JAKO WSKAŹNIK POMIARU EFEKTYWNOŚCI - ANALIZA WYBRANEGO PRZEDSIĘBIORSTWA
    Kamila Elżbieta Zelga
    127-135
    2018-04-25
  • Zasoby niematerialne w potencjale konkurencyjnym tajemniczych mistrzów polskiej gospodarki
    Dorota Grego-Planer
    73-81
    2015-05-01
  • ROLA I MIEJSCE WIELKIEJ BRYTANII WŚRÓD INNOWACYJNYCH GOSPODAREK ŚWIATA
    Marta Drabkowska-Skarba
    65-75
    2018-09-21
  • Promocja konsumencka w warunkach zakazu reklamy publicznej
    Katarzyna Liczmańska
    91-102
    2011-12-01
  • ROLE AND IMPORTANCE OF PUBLIC FIGURES IN THE PROCESS OF CONSUMERS DECISION MAKING AND BRAND PROMOTION
    Marta Biesiada, Kacper Kłosowski
    7-19
    2020-08-10
  • FORMY RELACJI MIĘDZYGMINNYCH W POLSKICH OBSZARACH METROPOLITALNYCH
    Maciej Koszel
    35-51
    2016-09-21
  • ZASTOSOWANIE GIER DECYZYJNYCH W ROZWOJU ZASOBÓW LUDZKICH
    Marek Kalinowski
    101-110
    2015-11-15
  • Znaczenie marki dla konsumenta na przykładzie województwa kujawsko-pomorskiego
    Katarzyna Liczmańska, Agnieszka Wiśniewska
    71-83
    2014-02-21
1 - 15 z 15 elementów
W górę

Akademicka Platforma Czasopism

Najlepsze czasopisma naukowe i akademickie w jednym miejscu

apcz.umk.pl

Partnerzy platformy czasopism

  • Akademia Ignatianum w Krakowie
  • Akademickie Towarzystwo Andragogiczne
  • Fundacja Copernicus na rzecz Rozwoju Badań Naukowych
  • Instytut Historii im. Tadeusza Manteuffla Polskiej Akademii Nauk
  • Instytut Kultur Śródziemnomorskich i Orientalnych PAN
  • Instytut Tomistyczny
  • Karmelitański Instytut Duchowości w Krakowie
  • Ministerstwo Kultury i Dziedzictwa Narodowego
  • Państwowa Akademia Nauk Stosowanych w Krośnie
  • Państwowa Akademia Nauk Stosowanych we Włocławku
  • Państwowa Wyższa Szkoła Zawodowa im. Stanisława Pigonia w Krośnie
  • Polska Fundacja Przemysłu Kosmicznego
  • Polskie Towarzystwo Ekonomiczne
  • Polskie Towarzystwo Ludoznawcze
  • Towarzystwo Miłośników Torunia
  • Towarzystwo Naukowe w Toruniu
  • Uniwersytet im. Adama Mickiewicza w Poznaniu
  • Uniwersytet Komisji Edukacji Narodowej w Krakowie
  • Uniwersytet Mikołaja Kopernika
  • Uniwersytet w Białymstoku
  • Uniwersytet Warszawski
  • Wojewódzka Biblioteka Publiczna - Książnica Kopernikańska
  • Wyższe Seminarium Duchowne w Pelplinie / Wydawnictwo Diecezjalne „Bernardinum" w Pelplinie

© 2021- Uniwersytet Mikołaja Kopernika w Toruniu Deklaracja dostępności Sklep wydawnictwa