Przejdź do sekcji głównej Przejdź do głównego menu Przejdź do stopki
  • Zarejestruj
  • Zaloguj
  • Język
    • English
    • Język Polski
  • Menu
  • Strona domowa
  • Aktualny numer
  • Archiwum
  • Ogłoszenia
  • O czasopiśmie
    • O czasopiśmie
    • Przesyłanie tekstów
    • Zespół redakcyjny
    • Rada Programowa
    • Lista recenzentów
    • Polityka prywatności
    • Kontakt
  • Zarejestruj
  • Zaloguj
  • Język:
  • English
  • Język Polski

Acta Universitatis Nicolai Copernici. Zarządzanie

Promocja konsumencka w warunkach zakazu reklamy publicznej
  • Strona domowa
  • /
  • Promocja konsumencka w warunkach zakazu reklamy publicznej
  1. Strona domowa /
  2. Archiwum /
  3. Tom 38 (2011) /
  4. Artykuły

Promocja konsumencka w warunkach zakazu reklamy publicznej

Autor

  • Katarzyna Liczmańska Uniwersytet Mikołaja Kopernika w Toruniu http://orcid.org/0000-0001-6548-055X

DOI:

https://doi.org/10.12775/AUNC_ZARZ.2011.007

Słowa kluczowe

promocja konsumencka, komunikacja, reklama

Abstrakt

W dzisiejszej rzeczywistości gospodarczej, kiedy główną siłą ekonomiczną jest hiperkonkurencja, kluczowym celem funkcjonowania przedsiębiorstw staje się zadowolenie klienta. Przedsiębiorstwo, aby sprawnie funkcjonować, musi prowadzić na szeroką skalę działania promocyjne, mające na celu aktywizację sprzedaży. W sektorze alkoholi wysokoprocentowych poważnym utrudnieniem w komunikacji marketingowej stają się restrykcje państwa zakazujące działań reklamowych. Autorka artykułu stawia tezę, że w obliczu całkowitego zakazu reklamy publicznej nadal można oddziaływać na decyzje zakupowe i aktywizować sprzedaż.  

Bibliografia

Alvarez B. A., Casielles R. V. (2005), Consumer evaluations of sales promotion: the effect on brand choice, „European Journal of Marketing”, vol. 39, Iss: 1/2. DOI: http://dx.doi.org/10.1108/03090560510572016

Cummins J., Mullin R. (2005), Promocja sprzedaży, Helion, Gliwice.

Dhar S. K., Hoch S. J. (1996), Price discrimination using in-store merchandising, „Journal of Marketing”, vol. 60, January. DOI: http://dx.doi.org/10.2307/1251885

Ehrenberg A. S. C., Hammond K., Goodhardt G. J. (1994), The after-effects of pricerelated consumer promotions, „Journal of Advertising Research”, July–August.

Germain R., Iyer K. N. (2006), The interaction of internal and downstream integration and its association with performance, „Journal of Business Logistics”, vol. 27/2. DOI: http://dx.doi.org/10.1002/j.2158-1592.2006.tb00216.x

Haffer M. (1998), Determinanty strategii nowego produktu polskich przedsiębiorstw przemysłowych, Wydawnictwo Uniwersytetu Mikołaja Kopernika, Toruń.

Kotler Ph. (1999), Marketing. Analiza, planowanie, wdrażanie i kontrola, Wydawnictwo Felberg SJA, Warszawa.

Kotler Ph. (2004), Odpowiada na pytania na temat marketingu, DW Rebis, Poznań.

Kozłowska A. (2011), Reklama, techniki perswazyjne, Oficyna Wydawnicza Szkoła Główna Handlowa, Warszawa.

Pawlak-Kołodziejska K. (2011), Komunikacja marketingowa, w: „Marketing. Podręcznik akademicki”, redaktor naukowy K. Andruszkiewicz, TNOiK Dom Organizatora, Toruń.

Mazurek-Łopacińska (2003), Zachowania nabywców i ich konsekwencje marketingowe, PWE, Warszawa.

Wiktor J. (2005), Promocja. System komunikacji przedsiębiorstwa z rynkiem, Wydawnictwo Naukowe PWN, Warszawa.

Wiśniewska A. (2005), Czynniki decydujące o wrażliwości konsumentów na markę, w: Instrumenty kształtowania wizerunku marki, red. A. Grzegorczyk, Wyższa Szkoła Promocji, Warszawa.

Witek-Hajduk M. K. (2011), Zarządzanie silną marką, Wolters Kluwer Polska Sp. z o.o., Warszawa.

Acta Universitatis Nicolai Copernici. Zarządzanie

Pobrania

  • PDF

Opublikowane

2011-12-01

Jak cytować

Liczmańska, Katarzyna. 2011. „Promocja Konsumencka W Warunkach Zakazu Reklamy Publicznej”. Acta Universitatis Nicolai Copernici. Zarządzanie 38 (grudzień):91-102. https://doi.org/10.12775/AUNC_ZARZ.2011.007.
  • PN-ISO 690 (Polski)
  • ACM
  • ACS
  • APA
  • ABNT
  • Chicago
  • Harvard
  • IEEE
  • MLA
  • Turabian
  • Vancouver
Pobierz cytowania
  • Endnote/Zotero/Mendeley (RIS)
  • BibTeX

Numer

Tom 38 (2011)

Dział

Artykuły

Statystyki

Liczba wyświetleń i pobrań: 958
Liczba cytowań: 0

Crossref
Scopus
Google Scholar
Europe PMC

Wyszukiwanie

Wyszukiwanie

Przeglądaj

  • Indeks autorów
  • Lista archiwalnych numerów

Użytkownik

Użytkownik

Aktualny numer

  • Logo Atom
  • Logo RSS2
  • Logo RSS1

Informacje

  • dla czytelników
  • dla autorów
  • dla bibliotekarzy

Newsletter

Zapisz się Wypisz się

Język / Language

  • English
  • Język Polski

Tagi

Szukaj przy pomocy tagu:

promocja konsumencka, komunikacja, reklama
W górę

Akademicka Platforma Czasopism

Najlepsze czasopisma naukowe i akademickie w jednym miejscu

apcz.umk.pl

Partnerzy platformy czasopism

  • Akademia Ignatianum w Krakowie
  • Akademickie Towarzystwo Andragogiczne
  • Fundacja Copernicus na rzecz Rozwoju Badań Naukowych
  • Instytut Historii im. Tadeusza Manteuffla Polskiej Akademii Nauk
  • Instytut Kultur Śródziemnomorskich i Orientalnych PAN
  • Instytut Tomistyczny
  • Karmelitański Instytut Duchowości w Krakowie
  • Ministerstwo Kultury i Dziedzictwa Narodowego
  • Państwowa Akademia Nauk Stosowanych w Krośnie
  • Państwowa Akademia Nauk Stosowanych we Włocławku
  • Państwowa Wyższa Szkoła Zawodowa im. Stanisława Pigonia w Krośnie
  • Polska Fundacja Przemysłu Kosmicznego
  • Polskie Towarzystwo Ekonomiczne
  • Polskie Towarzystwo Ludoznawcze
  • Towarzystwo Miłośników Torunia
  • Towarzystwo Naukowe w Toruniu
  • Uniwersytet im. Adama Mickiewicza w Poznaniu
  • Uniwersytet Komisji Edukacji Narodowej w Krakowie
  • Uniwersytet Mikołaja Kopernika
  • Uniwersytet w Białymstoku
  • Uniwersytet Warszawski
  • Wojewódzka Biblioteka Publiczna - Książnica Kopernikańska
  • Wyższe Seminarium Duchowne w Pelplinie / Wydawnictwo Diecezjalne „Bernardinum" w Pelplinie

© 2021- Uniwersytet Mikołaja Kopernika w Toruniu Deklaracja dostępności Sklep wydawnictwa