Przejdź do sekcji głównej Przejdź do głównego menu Przejdź do stopki
  • Zarejestruj
  • Zaloguj
  • Język
    • English
    • Język Polski
  • Menu
  • Strona domowa
  • Aktualny numer
  • Archiwum
  • Ogłoszenia
  • O czasopiśmie
    • O czasopiśmie
    • Przesyłanie tekstów
    • Zespół redakcyjny
    • Rada Programowa
    • Lista recenzentów
    • Polityka prywatności
    • Kontakt
  • Zarejestruj
  • Zaloguj
  • Język:
  • English
  • Język Polski

Acta Universitatis Nicolai Copernici. Zarządzanie

Tom 40 (2013)
  • Strona domowa
  • /
  • Tom 40 (2013)
  1. Strona domowa /
  2. Archiwum /
  3. Tom 40 (2013)

Tom 40 (2013)

					Pokaż  Tom 40 (2013)
Spis treści
Tom 40 (2013)
Friday, Feb 21, 2014
Spis treści tego numeru
Artykuły
Marketingowa i rynkowa reorientacja organizacji oraz jej związek z procesem adaptacji organizacji
Iwona Escher
7-24
PDF
Social CRM jako nowoczesna koncepcja biznesowa
Agata Sudolska
25-37
PDF
Sposoby wywierania wpływu na adresatów reklamy społecznej
Joanna Petrykowska
39-46
PDF
Marketingowe czynniki sukcesu i rozwoju przedsiębiorstw usługowych w Polsce
Justyna Łapińska, Maciej Schulz
47-57
PDF
Specyfika i znaczenie wewnętrznego wizerunku przedsiębiorstwa
Dawid Szostek
59-70
PDF
Znaczenie marki dla konsumenta na przykładzie województwa kujawsko-pomorskiego
Katarzyna Liczmańska, Agnieszka Wiśniewska
71-83
PDF
Zrównoważone rozwiązania w transporcie miejskim – kierunki rozwoju
Paweł Brzustewicz
85-96
PDF
Uwarunkowania kulturowe zarządzania przedsiębiorstwem typu „born global”
Kamil Szulik
97-107
PDF
Oddziaływanie reklamy na motywy zakupowe: ramy koncepcyjne
Anna Kozłowska
109-124
PDF
Rola i znaczenie sektora MŚP w Finlandii
Agnieszka Chwiałkowska
125-137
PDF
Zachowania nabywców wobec kompleksowych programów zdrowotnych finansowanych z funduszy strukturalnych Unii Europejskiej
Agnieszka Burnicka
139-149
PDF
Zużycie energii w transporcie w krajach Unii Europejskiej w kontekście idei zrównoważonego rozwoju
Urszula Motowidlak
151-161
PDF
Narzędzia informatyczne wspierające logistykę transportu na przykładzie spółek Grupy PKP
Anita Fajczak-Kowalska
163-172
PDF
Charakterystyka powiązań procesów logistycznych w przedsiębiorstwie z branży meblarskiej
Zofia Wyszkowska, Tomasz Ankiewicz
173-183
PDF
Relacje z klientami jako istotny element zarządzania MŚP w czasach dekoniunktury gospodarczej
Jacek Markiewicz
185-192
PDF
Informacja czy manipulacja? Analiza na przykładzie wybranych reklam
Joanna Hernik
193-204
PDF
Funkcjonalność mediów społecznościowych jako siedem boków plastra miodu
Magdalena Kowalska
205-215
PDF
Dysproporcje w ocenach poziomu zaopatrzenia podkarpackich firm handlu detalicznego żywnością
Piotr Cyrek
217-228
PDF
Marketingowe narzędzia oddziaływania władz samorządowych na rozwój gminy na przykładzie gminy Czarna
Wiesław Szopiński
229-238
PDF
Przedsiębiorczość akademicka w świetle akademickich inkubatorów przedsiębiorczości
Marta Skarba
239-252
PDF
Europejska polityka sąsiedztwa, czyli stakeholders management w wykonaniu Unii Europejskiej
Bartosz Kożuch
253-263
PDF
Model organizacyjnego komunikowania się w szkołach publicznych
Stanisława Jung-Konstanty
265-277
PDF
Instrumenty partycypacji społecznej w teorii i praktyce zintegrowanego zarządzania miastem
Martyna Basaj
279-288
PDF
Employer branding po sąsiedzku, czyli jak buduje się wizerunek w toruńskiej korporacji – Neuca SA z pomocą AIESEC
Joanna Jezierska
289-301
PDF
Strony redakcyjne
. .
PDF

Wyszukiwanie

Wyszukiwanie

Przeglądaj

  • Indeks autorów
  • Lista archiwalnych numerów

Użytkownik

Użytkownik

Aktualny numer

  • Logo Atom
  • Logo RSS2
  • Logo RSS1

Informacje

  • dla czytelników
  • dla autorów
  • dla bibliotekarzy

Newsletter

Zapisz się Wypisz się

Język / Language

  • English
  • Język Polski
W górę

Akademicka Platforma Czasopism

Najlepsze czasopisma naukowe i akademickie w jednym miejscu

apcz.umk.pl

Partnerzy platformy czasopism

  • Akademia Ignatianum w Krakowie
  • Akademickie Towarzystwo Andragogiczne
  • Fundacja Copernicus na rzecz Rozwoju Badań Naukowych
  • Instytut Historii im. Tadeusza Manteuffla Polskiej Akademii Nauk
  • Instytut Kultur Śródziemnomorskich i Orientalnych PAN
  • Instytut Tomistyczny
  • Karmelitański Instytut Duchowości w Krakowie
  • Ministerstwo Kultury i Dziedzictwa Narodowego
  • Państwowa Akademia Nauk Stosowanych w Krośnie
  • Państwowa Akademia Nauk Stosowanych we Włocławku
  • Państwowa Wyższa Szkoła Zawodowa im. Stanisława Pigonia w Krośnie
  • Polska Fundacja Przemysłu Kosmicznego
  • Polskie Towarzystwo Ekonomiczne
  • Polskie Towarzystwo Ludoznawcze
  • Towarzystwo Miłośników Torunia
  • Towarzystwo Naukowe w Toruniu
  • Uniwersytet im. Adama Mickiewicza w Poznaniu
  • Uniwersytet Komisji Edukacji Narodowej w Krakowie
  • Uniwersytet Mikołaja Kopernika
  • Uniwersytet w Białymstoku
  • Uniwersytet Warszawski
  • Wojewódzka Biblioteka Publiczna - Książnica Kopernikańska
  • Wyższe Seminarium Duchowne w Pelplinie / Wydawnictwo Diecezjalne „Bernardinum" w Pelplinie

© 2021- Uniwersytet Mikołaja Kopernika w Toruniu Deklaracja dostępności Sklep wydawnictwa