Przejdź do sekcji głównej
Przejdź do głównego menu
Przejdź do stopki
Wpisz frazę
Szukaj
Zarejestruj
Zaloguj
Język
English
Język Polski
Menu
Strona domowa
Aktualny numer
Archiwum
Ogłoszenia
O czasopiśmie
O czasopiśmie
Przesyłanie tekstów
Zespół redakcyjny
Rada Programowa
Lista recenzentów
Polityka prywatności
Kontakt
Zarejestruj
Zaloguj
Język:
English
Język Polski
Acta Universitatis Nicolai Copernici. Zarządzanie
Tom 40 (2013)
Strona domowa
/
Tom 40 (2013)
Strona domowa
/
Archiwum
/
Tom 40 (2013)
/
Spis treści
Tom 40 (2013)
Spis treści
« Powrót
Artykuły
Marketingowa i rynkowa reorientacja organizacji oraz jej związek z procesem adaptacji organizacji
Iwona Escher
7-24
PDF
Social CRM jako nowoczesna koncepcja biznesowa
Agata Sudolska
25-37
PDF
Sposoby wywierania wpływu na adresatów reklamy społecznej
Joanna Petrykowska
39-46
PDF
Marketingowe czynniki sukcesu i rozwoju przedsiębiorstw usługowych w Polsce
Justyna Łapińska, Maciej Schulz
47-57
PDF
Specyfika i znaczenie wewnętrznego wizerunku przedsiębiorstwa
Dawid Szostek
59-70
PDF
Znaczenie marki dla konsumenta na przykładzie województwa kujawsko-pomorskiego
Katarzyna Liczmańska, Agnieszka Wiśniewska
71-83
PDF
Zrównoważone rozwiązania w transporcie miejskim – kierunki rozwoju
Paweł Brzustewicz
85-96
PDF
Uwarunkowania kulturowe zarządzania przedsiębiorstwem typu „born global”
Kamil Szulik
97-107
PDF
Oddziaływanie reklamy na motywy zakupowe: ramy koncepcyjne
Anna Kozłowska
109-124
PDF
Rola i znaczenie sektora MŚP w Finlandii
Agnieszka Chwiałkowska
125-137
PDF
Zachowania nabywców wobec kompleksowych programów zdrowotnych finansowanych z funduszy strukturalnych Unii Europejskiej
Agnieszka Burnicka
139-149
PDF
Zużycie energii w transporcie w krajach Unii Europejskiej w kontekście idei zrównoważonego rozwoju
Urszula Motowidlak
151-161
PDF
Narzędzia informatyczne wspierające logistykę transportu na przykładzie spółek Grupy PKP
Anita Fajczak-Kowalska
163-172
PDF
Charakterystyka powiązań procesów logistycznych w przedsiębiorstwie z branży meblarskiej
Zofia Wyszkowska, Tomasz Ankiewicz
173-183
PDF
Relacje z klientami jako istotny element zarządzania MŚP w czasach dekoniunktury gospodarczej
Jacek Markiewicz
185-192
PDF
Informacja czy manipulacja? Analiza na przykładzie wybranych reklam
Joanna Hernik
193-204
PDF
Funkcjonalność mediów społecznościowych jako siedem boków plastra miodu
Magdalena Kowalska
205-215
PDF
Dysproporcje w ocenach poziomu zaopatrzenia podkarpackich firm handlu detalicznego żywnością
Piotr Cyrek
217-228
PDF
Marketingowe narzędzia oddziaływania władz samorządowych na rozwój gminy na przykładzie gminy Czarna
Wiesław Szopiński
229-238
PDF
Przedsiębiorczość akademicka w świetle akademickich inkubatorów przedsiębiorczości
Marta Skarba
239-252
PDF
Europejska polityka sąsiedztwa, czyli stakeholders management w wykonaniu Unii Europejskiej
Bartosz Kożuch
253-263
PDF
Model organizacyjnego komunikowania się w szkołach publicznych
Stanisława Jung-Konstanty
265-277
PDF
Instrumenty partycypacji społecznej w teorii i praktyce zintegrowanego zarządzania miastem
Martyna Basaj
279-288
PDF
Employer branding po sąsiedzku, czyli jak buduje się wizerunek w toruńskiej korporacji – Neuca SA z pomocą AIESEC
Joanna Jezierska
289-301
PDF
Strony redakcyjne
. .
PDF
Wyszukiwanie
Wyszukiwanie
Wpisz wyszukiwaną frazę
Szukaj
Przeglądaj
Indeks autorów
Lista archiwalnych numerów
Użytkownik
Użytkownik
Nazwa użytkownika (np. jankowalski)
*
Wymagane
Hasło (dozwolone małe litery i cyfry)
*
Wymagane
Zapamiętaj mnie
Zaloguj się
Aktualny numer
Informacje
dla czytelników
dla autorów
dla bibliotekarzy
Newsletter
Zapisz się
Wypisz się
Język / Language
English
Język Polski