Employer branding po sąsiedzku, czyli jak buduje się wizerunek w toruńskiej korporacji – Neuca SA z pomocą AIESEC
DOI:
https://doi.org/10.12775/AUNC_ZARZ.2013.024Słowa kluczowe
employer branding, wizerunek, pracodawca, korporacjaAbstrakt
Artykuł poświęcony jest problematyce employer brandingu. Autorka skupia się w szczególności na jego lokalnym wymiarze, prezentując działania miejscowej korporacji – Grupy Kapitałowej NEUCA SA. Stawia także hipotezę, że współpraca lidera dystrybucji farmaceutycznej z toruńskim oddziałem AIESEC ma pozytywny wpływ na jej wizerunek zarówno wśród obecnych pracowników, jak i w środowisku akademickim.Bibliografia
Adamczyk M., Kubasiak M., (2009), Employer Branding – budowanie pozytywnego wizerunku pracodawcy na rynku pracy, [w:] U. Gołaczewska-Kaczan (red.), Czas na EB. Employer Branding & Corporate Social Responsibility, Wydawnictwo Uniwersytetu w Białymstoku, Białystok.
Berłowski P., Turłukowska J., (2013), Zewnętrzny i wewnętrzny employer branding – korzyści z konsekwentnego budowania wizerunku firmy jako pracodawcy na przykładzie Mars Polska, http://www.kadry.abc.com.pl/czytaj/-/artykul/zewnetrzny-i-wewnetrzny-employer-branding-korzysci-z-konsekwentnego-budowania-wizerunku-firmy-jako-pracodawcy-na-przykladzie-mars-polska [dostęp 26.03.2013]
Black S., (2001), Public Relations, Wydawnictwo Oficyna Ekonomiczna, Kraków.
Klimczak K., (2009), Employer Branding – czemu ma służyć?, [w:] U. Gołaszewska-Kaczan (red.), Czas na EB. Employer Branding & Corporate Social Responsibility, Wydawnictwo Uniwersytetu w Białymstoku, Białystok.
Kozłowski M., (2012), Employer Branding – budowanie wizerunku pracodawcy krok po kroku, Wolters Kluwer Polska Sp. z o.o., Warszawa.
Macnar A., (2013), 7 najbardziej skutecznych praktyk employer branding, czyli co sprawia, że firma staje się Idealnym Pracodawcą, „Uniwersum top 100. Idealny Pracodawca” http://www.employerbrandingtoday.com/pl/2009/11/30/7-najbardziej-skutecznych-praktyk-employer-branding-czyli-co-sprawia-ze-firma-stajesieidealnym-pracodawca [dostęp 25.03.2013].
Zemler Z., (1992), Public Relations – kreowanie reputacji firmy, Wydawnictwo Poltext, Warszawa.
Pobrania
Opublikowane
Jak cytować
Numer
Dział
Statystyki
Liczba wyświetleń i pobrań: 542
Liczba cytowań: 0