http://www.home.umk.pl/~aunc_pedagogika/
Przejdź do sekcji głównej Przejdź do głównego menu Przejdź do stopki
  • Zarejestruj
  • Zaloguj
  • Język
    • English
    • Język Polski
  • Menu
  • Strona domowa
  • Aktualny numer
  • Archiwum
  • Ogłoszenia
  • O czasopiśmie
    • O czasopiśmie
    • Przesyłanie tekstów
    • Zespół redakcyjny
    • Rada Redakcyjna
    • Recenzenci
    • Polityka prywatności
    • Kontakt
  • Zarejestruj
  • Zaloguj
  • Język:
  • English
  • Język Polski

Acta Universitatis Nicolai Copernici Pedagogika

Szukaj
  • Strona domowa
  • /
  • Szukaj
  1. Strona domowa /
  2. Szukaj

Szukaj

Filtry zaawansowane
Od
Do

Wyniki wyszukiwania

Znaleziono 9 elementów.
  • Dyskursy o młodzieży w sytuacji edukacji instytucjonalnej. Kontekst gimnazjum
    Magdalena Cuprjak
    171-198
    2019-03-15
  • Nauczyciel-wychowawca w instytucjach salezjańskich O projekcie badań pedeutologicznych
    Mirosław Stanisław Wierzbicki
    85-103
    2017-07-07
  • Praca socjalna w Szkocji wobec zagrożeń dzieci w środowisku lokalnym (Na przykładzie instytucji wskazanej osoby – named person)
    Piotr Krakowiak
    89-101
    2018-03-05
  • Maciej Krzemiński, Dziecko i młodzież. Przestrzenie literackie, kulturowe i wychowawcze, Wydawnictwo Edukacyjne AKAPIT, Toruń 2015, ss. 160
    Ewelina Wesołek
    177-181
    2015-04-15
  • CZAS WOLNY W HIERARCHII WAŻNOŚCI DZIAŁAŃ DZIECI I MŁODZIEŻY W ŚWIECIE ICT – OPINIE UCZNIÓW I NAUCZYCIELI
    Eunika Baron-Polańczyk
    151-174
    2023-05-20
  • Wspieranie adekwatnych aspiracji młodzieży na rzecz budowania satysfakcjonującej kariery zawodowej – wskazania dla doradztwa zawodowego
    Piotr Mikiewicz, Artur Mikiewicz
    151-168
    2025-03-29
  • Socjalizacja młodzieży włościańskiej w świetle periodyku „Pobudka” wydawanego w Królestwie Polskim w 1908 roku
    Małgorzata Maria Krakowiak
    159-177
    2023-12-07
  • „Uważnić”* głos dzieci i młodzieży ze środowisk przymusowych migrantów. Wybrane aspekty etyczne i metodologiczne badania doświadczeń udziału w szkolnej edukacji
    Anna Młynarczuk-Sokołowska
    107-139
    2021-12-02
  • Zagrożenia internetowe dla młodzieży – klasyfikacja, skala występowania w Polsce oraz profilaktyka
    Szymon Wójcik
    171-200
    2021-12-02
1 - 9 z 9 elementów
W górę

Akademicka Platforma Czasopism

Najlepsze czasopisma naukowe i akademickie w jednym miejscu

apcz.umk.pl

Partnerzy platformy czasopism

  • Akademia Ignatianum w Krakowie
  • Akademickie Towarzystwo Andragogiczne
  • Fundacja Copernicus na rzecz Rozwoju Badań Naukowych
  • Instytut Historii im. Tadeusza Manteuffla Polskiej Akademii Nauk
  • Instytut Kultur Śródziemnomorskich i Orientalnych PAN
  • Instytut Tomistyczny
  • Karmelitański Instytut Duchowości w Krakowie
  • Ministerstwo Kultury i Dziedzictwa Narodowego
  • Państwowa Akademia Nauk Stosowanych w Krośnie
  • Państwowa Akademia Nauk Stosowanych we Włocławku
  • Państwowa Wyższa Szkoła Zawodowa im. Stanisława Pigonia w Krośnie
  • Polska Fundacja Przemysłu Kosmicznego
  • Polskie Towarzystwo Ekonomiczne
  • Polskie Towarzystwo Ludoznawcze
  • Towarzystwo Miłośników Torunia
  • Towarzystwo Naukowe w Toruniu
  • Uniwersytet im. Adama Mickiewicza w Poznaniu
  • Uniwersytet Komisji Edukacji Narodowej w Krakowie
  • Uniwersytet Mikołaja Kopernika
  • Uniwersytet w Białymstoku
  • Uniwersytet Warszawski
  • Wojewódzka Biblioteka Publiczna - Książnica Kopernikańska
  • Wyższe Seminarium Duchowne w Pelplinie / Wydawnictwo Diecezjalne „Bernardinum" w Pelplinie

© 2021- Uniwersytet Mikołaja Kopernika w Toruniu Deklaracja dostępności Sklep wydawnictwa