http://www.home.umk.pl/~aunc_pedagogika/
Przejdź do sekcji głównej
Przejdź do głównego menu
Przejdź do stopki
Wpisz frazę
Szukaj
Zarejestruj
Zaloguj
Język
English
Język Polski
Menu
Strona domowa
Aktualny numer
Archiwum
Ogłoszenia
O czasopiśmie
O czasopiśmie
Przesyłanie tekstów
Zespół redakcyjny
Rada Redakcyjna
Recenzenci
Polityka prywatności
Kontakt
Zarejestruj
Zaloguj
Język:
English
Język Polski
Acta Universitatis Nicolai Copernici Pedagogika
Szukaj
Strona domowa
/
Szukaj
Strona domowa
/
Szukaj
Szukaj
Wyszukaj w artykułach
Filtry zaawansowane
Od
Rok
2012
2013
2014
2015
2016
2017
2018
2019
2020
2021
2022
2023
2024
Miesiąc
stycznia
lutego
marca
kwietnia
maja
czerwca
lipca
sierpnia
września
października
listopada
grudnia
Dzień
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
Do
Rok
2012
2013
2014
2015
2016
2017
2018
2019
2020
2021
2022
2023
2024
Miesiąc
stycznia
lutego
marca
kwietnia
maja
czerwca
lipca
sierpnia
września
października
listopada
grudnia
Dzień
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
Według autora
Szukaj
Wyniki wyszukiwania
Znaleziono 8 elementów.
Dyskursy o młodzieży w sytuacji edukacji instytucjonalnej. Kontekst gimnazjum
Magdalena Cuprjak
171-198
2019-03-15
Nauczyciel-wychowawca w instytucjach salezjańskich O projekcie badań pedeutologicznych
Mirosław Stanisław Wierzbicki
85-103
2017-07-07
Praca socjalna w Szkocji wobec zagrożeń dzieci w środowisku lokalnym (Na przykładzie instytucji wskazanej osoby – named person)
Piotr Krakowiak
89-101
2018-03-05
Maciej Krzemiński, Dziecko i młodzież. Przestrzenie literackie, kulturowe i wychowawcze, Wydawnictwo Edukacyjne AKAPIT, Toruń 2015, ss. 160
Ewelina Wesołek
177-181
2015-04-15
CZAS WOLNY W HIERARCHII WAŻNOŚCI DZIAŁAŃ DZIECI I MŁODZIEŻY W ŚWIECIE ICT – OPINIE UCZNIÓW I NAUCZYCIELI
Eunika Baron-Polańczyk
151-174
2023-05-20
Socjalizacja młodzieży włościańskiej w świetle periodyku „Pobudka” wydawanego w Królestwie Polskim w 1908 roku
Małgorzata Maria Krakowiak
159-177
2023-12-07
Zagrożenia internetowe dla młodzieży – klasyfikacja, skala występowania w Polsce oraz profilaktyka
Szymon Wójcik
171-200
2021-12-02
„Uważnić”* głos dzieci i młodzieży ze środowisk przymusowych migrantów. Wybrane aspekty etyczne i metodologiczne badania doświadczeń udziału w szkolnej edukacji
Anna Młynarczuk-Sokołowska
107-139
2021-12-02
1 - 8 z 8 elementów