Vol 40, No 2 (2017)
Table of Contents
Od redakcji
Jarosław Horowski
|
5-8
|
Articles
Zbigniew Marek
|
11-32
|
Teresa Zawojska
|
33-49
|
Piotr Magier
|
51-68
|
Upbringing or Improvement? On the Anti-Christian Roots and Pedagogical Implications of Transhumanism
Markus Lipowicz
|
69-87
|
Katarzyna Olbrycht
|
89-107
|
Janina Kostkiewicz
|
109-131
|
Helena Słotwińska
|
133-156
|
Hanna Kostyło
|
157-170
|
Anna Walulik
|
171-186
|
Joanna Cukras-Stelągowska
|
187-209
|
Janusz Mółka
|
211-226
|
Family pedagogy
Danuta Opozda
|
229-244
|
Dominika Jagielska
|
245-263
|
Reviews
Janusz Mariański, Godność ludzka – wartość ocalona? Studium socjopedagogiczne, Płock: Płocki Instytut Wydawniczy, 2017, s. 204.
Helena Słotwińska
|
267-277
|
Aniela Różańska, Edukacja religijna młodzieży w warunkach pluralizmu religijnego w wybranych krajach Europy Środkowo-Wschodniej (Grupa Wyszehradzka: Polska, Czechy, Słowacja, Węgry) – studium porównawcze, Toruń: Wydawnictwo Adam Marszałek, 2015, s. 521.
Piotr Krakowiak
|
278-287
|
Piotr Magier, Esej postantypedagogiczny, Lublin: Towarzy¬stwo Naukowe KUL, 2016, s. 290.
Marek Marczewski
|
287-293
|
Elżbieta Kościńska, Zachowania ryzykowne seniorów. Uwarunkowania, profilaktyka, Bydgoszcz: Wydawnictwo Uniwersytetu Kazimierza Wielkiego, 2016, s. 198.
Tomasz Różański
|
293-300
|