Przejdź do sekcji głównej Przejdź do głównego menu Przejdź do stopki
  • Zarejestruj
  • Zaloguj
  • Język
    • English
    • Język Polski
  • Menu
  • Strona domowa
  • Aktualny numer
  • Archiwum
  • Ogłoszenia
  • O czasopiśmie
    • O czasopiśmie
    • Przesyłanie tekstów
    • Zespół redakcyjny
    • Polityka prywatności
    • Kontakt
  • Zarejestruj
  • Zaloguj
  • Język:
  • English
  • Język Polski

Toruńskie Studia Bibliologiczne

Szukaj
  • Strona domowa
  • /
  • Szukaj
  1. Strona domowa /
  2. Szukaj

Szukaj

Filtry zaawansowane
Od
Do

Wyniki wyszukiwania

Znaleziono 22 elementów.
  • iGen jako użytkownik informacji w kontekście kategorii generacji – próba ujęcia na podstawie książki Jean M. Twenge iGen. Sopot: Wydawnictwo Smak Słowa, 2019, ss. 376
    Monika Janusz-Lorkowska
    139-158
    2019-09-26
  • Pracownik naukowy w mediach społecznościowych – od popularyzacji nauki do kreowania wizerunku
    Lidia M. Jarska
    201-238
    2017-02-13
  • Analiza działań informacyjnych i promocji Wojsk Obrony Terytorialnej w mediach społecznościowych i na stronie WWW
    Błażej Marcin Lota
    181-195
    2019-03-30
  • Web integrator: nowa rola bibliotekarza akademickiego?
    Dominik Mirosław Piotrowski
    247-266
    2020-04-11
  • Polskie czasopisma bibliotekarskie w otwartym dostępie
    Elżbieta Kierejczuk, Anna Gogiel-Kuźmicka
    89-104
    2019-11-13
  • Książki obrazkowe a projekty internetowe – podobieństwa w strategiach wizualnych stosowanych przez polskich twórców dla dzieci
    Monika Janusz-Lorkowska
    29-56
    2020-10-07
  • Drukarze rad miejskich i gimnazjalni jako edytorzy książek szkolnych w okresie staropolskim
    Grażyna Piechota
    199-218
    2019-12-05
  • Biblioteka – wyzwania w epoce nowych mediów
    Maciej Kopyciński
    67-78
    2012-05-09
  • Sztuka introligatorska Wiener Werkstätte jako urzeczywistnienie idei ruchu Arts and Crafts w europejskiej kulturze książki XX w. (na przykładzie kolekcji książkowej Maxa Morgensterna)
    Agnieszka Łakomy-Chłosta
    219-243
    2020-04-04
  • Elementy wizualizacyjne jako czynnik podkreślający treść opowieści w storytellingu
    Małgorzata Dorota Janiak
    9-35
    2019-10-23
  • Chris Brogan, Julien Smith: Zaufanie 2.0. Jak wywrzeć wpływ, zdobyć lojalność klientów i kreować markę, Gliwice 2011
    Marta Tyszkowska
    180-183
    2012-12-08
  • Nowe media i technologie tożsamości. Lifestreaming jako praktyka społeczno-kulturowa
    Krzysztof Stachura
    137-152
    2014-09-21
  • Czy komputery odniosły by taki sukces, gdyby nie stały się narzędziem tworzenia i rozpowszechniania piśmiennictwa? (Małgorzata Góralska: Piśmienność i rewolucja cyfrowa, Wrocław 2012)
    Ewa Głowacka
    160-163
    2014-09-21
  • Analiza i charakterystyka architektury informacji platformy Google Classroom
    Adam Jakub Szalach
    37-53
    2019-04-02
  • Czasopismo „Obrona Kultury” (1938-1939) jako źródło informacji o rynku książki w dwudziestoleciu międzywojennym
    Monika Olczak-Kardas
    57-76
    2020-08-03
  • Architektura informacji a synestezja – rozważania teoretyczne i przykłady zastosowania w praktyce
    Paulina Kosobucka
    9-28
    2020-10-10
  • Obecne nieobecne. Kondycja polskich czasopism naukowych z zakresu nauk humanistycznych i społecznych
    Małgorzata Kowalska
    251-263
    2017-02-13
  • Kompetencje współczesnego wydawcy – założenia teoretyczne kontra opinie praktyków
    Magdalena Wójcik
    79-100
    2017-02-13
  • Bibliofil w Internecie, czyli grupy poświęcone tematyce książek w serwisie Facebook
    Edyta Kosik
    241-259
    2018-02-09
  • Metoda rozszerzonej oceny współpracy badawczej i produkcji naukowej jednostek. Raport z badań.
    Piotr Malak, Veslava Osińska, Grzegorz Osiński, Bożena Bednarek-Michalska
    9-28
    2018-06-15
  • James Gleick: Informacja: bit, wszechświat, rewolucja, Kraków 2012
    Grzegorz Osiński
    205-207
    2016-04-06
  • „Na Dobie”. Monografia zapomnianego tygodnika konserwatywnego z okresu międzywojennego
    Maciej Wojtacki
    55-74
    2016-04-06
1 - 22 z 22 elementów
W górę

Akademicka Platforma Czasopism

Najlepsze czasopisma naukowe i akademickie w jednym miejscu

apcz.umk.pl

Partnerzy platformy czasopism

  • Akademia Ignatianum w Krakowie
  • Akademickie Towarzystwo Andragogiczne
  • Fundacja Copernicus na rzecz Rozwoju Badań Naukowych
  • Instytut Historii im. Tadeusza Manteuffla Polskiej Akademii Nauk
  • Instytut Kultur Śródziemnomorskich i Orientalnych PAN
  • Instytut Tomistyczny
  • Karmelitański Instytut Duchowości w Krakowie
  • Ministerstwo Kultury i Dziedzictwa Narodowego
  • Państwowa Akademia Nauk Stosowanych w Krośnie
  • Państwowa Akademia Nauk Stosowanych we Włocławku
  • Państwowa Wyższa Szkoła Zawodowa im. Stanisława Pigonia w Krośnie
  • Polska Fundacja Przemysłu Kosmicznego
  • Polskie Towarzystwo Ekonomiczne
  • Polskie Towarzystwo Ludoznawcze
  • Towarzystwo Miłośników Torunia
  • Towarzystwo Naukowe w Toruniu
  • Uniwersytet im. Adama Mickiewicza w Poznaniu
  • Uniwersytet Komisji Edukacji Narodowej w Krakowie
  • Uniwersytet Mikołaja Kopernika
  • Uniwersytet w Białymstoku
  • Uniwersytet Warszawski
  • Wojewódzka Biblioteka Publiczna - Książnica Kopernikańska
  • Wyższe Seminarium Duchowne w Pelplinie / Wydawnictwo Diecezjalne „Bernardinum" w Pelplinie

© 2021- Uniwersytet Mikołaja Kopernika w Toruniu Deklaracja dostępności Sklep wydawnictwa