Przejdź do sekcji głównej Przejdź do głównego menu Przejdź do stopki
  • Zarejestruj
  • Zaloguj
  • Język
    • English
    • Język Polski
  • Menu
  • Strona domowa
  • Aktualny numer
  • Archiwum
  • Ogłoszenia
  • O czasopiśmie
    • O czasopiśmie
    • Przesyłanie tekstów
    • Zespół redakcyjny
    • Polityka prywatności
    • Kontakt
  • Zarejestruj
  • Zaloguj
  • Język:
  • English
  • Język Polski

Studia Paedagogica Ignatiana

Szukaj
  • Strona domowa
  • /
  • Szukaj
  1. Strona domowa /
  2. Szukaj

Szukaj

Filtry zaawansowane
Od
Do

Wyniki wyszukiwania

Znaleziono 108 elementów.
  • Początki i rozwój Akademii Ignatianum w Krakowie
    Władysław Kubik
    15-34
    2015-06-03
  • Jezuicki ośrodek badań historycznych w Krakowie
    Ludwik Grzebień
    35-56
    2015-06-03
  • Report from the 14th European Arts Therapies Conference: “Traditions in Transition: New Articulations in the Arts Therapies”, Krakow, 13th–16th September 2017
    Magdalena Urlińska, Joanna Zubel
    253-257
    2018-06-07
  • Introduction The History of Education: Jesuits and Schooling
    Andrzej Paweł Bieś, Beata Topij-Stempińska
    9-11
    2019-12-31
  • Wprowadzenie. Z dziejów wychowania: jezuici i szkolnictwo
    Andrzej Paweł Bieś, Beata Celina Topij-Stempińska
    13-15
    2020-01-07
  • Periodyzacja obecności Towarzystwa Jezusowego na ziemiach polskich. Struktury organizacyjne oraz edukacyjno-oświatowe i pastoralne formy aktywności
    Andrzej Paweł Bieś
    57-87
    2015-06-03
  • Sprawozdanie z konferencji naukowej „Nauczyciele: zasłużeni, niedocenieni, zapamiętani”, Kraków, 19–20.09.2017
    Andrzej Paweł Bieś
    141-147
    2017-11-10
  • Teoretyczne i praktyczne aspekty współpracy nauczycieli wczesnej edukacji dziecka ze środowiskiem rodzinnym
    Irena Pulak, Martyna Szczotka, Katarzyna Szewczuk
    157-175
    2018-08-10
  • Początki kształcenia akuszerek w Krakowie (1780–1805)
    Małgorzata Stawiak-Ososińska
    35-54
    2016-12-23
  • Introduction
    Renata Jasnos
    13-17
    2018-04-10
  • W kierunku zmiany kształcenia nauczycieli Maria Szymańska, Transformative Creativity in Teacher Formation: A Pedagogical Approach, Akademia Ignatianum w Krakowie, Wydawnictwo WAM, Krakow 2017, pp. 314
    Magdalena Ciechowska
    247-250
    2018-06-07
  • Czwarty międzynarodowy kongres: Słowo w edukacji. Wychowanie moralne przez sztukę i literaturę, Kraków, 27–28.10.2016
    Paweł Kaźmierczak
    159-164
    2017-05-06
  • Biblijna historia jako locus ethicus w koncepcji religijnego wychowania dziecka Sofii Cavalletti
    Barbara Surma
    99-109
    2017-11-10
  • Sprawozdanie z Polskich Dni Montessori: Wychowujcie dla pokoju!, Kraków, 20–22.02.2015
    Barbara Surma
    253-258
    2016-07-14
  • Krakowskie gimnazja żeńskie przełomu XIX i XX wieku
    Katarzyna Dormus
    87-103
    2016-11-04
  • Determinanty readaptacji społecznej w narracjach byłych skazanych z Centrum Integracji „Pro Domo” w Krakowie
    Krzysztof Biel
    159-174
    2018-06-07
  • Metoda porównawcza w działalności i piśmiennictwie George’a Zygmunta Fijałkowskiego-Beredaya
    Joanna Falkowska
    153-156
    2021-08-03
  • Sprawozdanie z międzynarodowej konferencji naukowej „Synergia środowisk wychowawczych. Społeczne konteksty wychowania”, Kraków, 8 listopada 2017 r.
    Jarosław Charchuła
    153-157
    2019-01-14
  • Działalność Leona Cyfrowicza (1844-1904) na rzecz sierot w Krakowskim Towarzystwie Dobroczynności
    Ewa Maria Barnaś-Baran
    39-57
    2020-08-06
  • Introduction
    Marzena Chrost, Janusz Mółka
    13-16
    2019-06-13
  • Kto ty jesteś? Obywatel!(?) [Tomasz Homa, Obywatelskość. Wybrane europejskie ujęcia filozoficzne i kulturowe. Studium historyczno-hermeneutyczne, Akademia Ignatianum – Wydawnictwo WAM, Kraków 2013.
    Beata Topij-Stempińska
    253-255
    2015-06-03
  • Sprawozdanie z międzynarodowej konferencji naukowej z cyklu: Problematyka osób wykluczonych społecznie i formy niesienia im pomocy. Pierwsza edycja konferencji: Odkrywanie fenomenu dzieci ulicy w ciągłości jego istnienia, Kraków, 13.05.2015
    Barbara Adamczyk
    267-272
    2016-07-14
  • Sprawozdanie z międzynarodowej konferencji naukowej: Praca wsparciem w osiąganiu dojrzałości ludzkiej i religijnej, Kraków, 9–10.04. 2015
    Miłosz Mółka
    259-266
    2016-07-14
  • Resocjalizacja kreująca
    Krzysztof Biel
    245-248
    2015-06-03
  • Szkoła Laboratorium Aleksandra Nalaskowskiego, czyli poza systemem Aleksander Nalaskowski, Szkoła Laboratorium. Od działań autorskich do pedagogii źródeł, Oficyna Wydawnicza „Impuls”, Ośrodek Rozwoju Edukacji, Kraków – Warszawa 2017, ss. 275
    Karolina Wanda Kmiecik-Jusięga
    187-191
    2018-08-10
1 - 25 z 108 elementów 1 2 3 4 5 > >> 
W górę

Akademicka Platforma Czasopism

Najlepsze czasopisma naukowe i akademickie w jednym miejscu

apcz.umk.pl

Partnerzy platformy czasopism

  • Akademia Ignatianum w Krakowie
  • Akademickie Towarzystwo Andragogiczne
  • Fundacja Copernicus na rzecz Rozwoju Badań Naukowych
  • Instytut Historii im. Tadeusza Manteuffla Polskiej Akademii Nauk
  • Instytut Kultur Śródziemnomorskich i Orientalnych PAN
  • Instytut Tomistyczny
  • Karmelitański Instytut Duchowości w Krakowie
  • Ministerstwo Kultury i Dziedzictwa Narodowego
  • Państwowa Akademia Nauk Stosowanych w Krośnie
  • Państwowa Akademia Nauk Stosowanych we Włocławku
  • Państwowa Wyższa Szkoła Zawodowa im. Stanisława Pigonia w Krośnie
  • Polska Fundacja Przemysłu Kosmicznego
  • Polskie Towarzystwo Ekonomiczne
  • Polskie Towarzystwo Ludoznawcze
  • Towarzystwo Miłośników Torunia
  • Towarzystwo Naukowe w Toruniu
  • Uniwersytet im. Adama Mickiewicza w Poznaniu
  • Uniwersytet Komisji Edukacji Narodowej w Krakowie
  • Uniwersytet Mikołaja Kopernika
  • Uniwersytet w Białymstoku
  • Uniwersytet Warszawski
  • Wojewódzka Biblioteka Publiczna - Książnica Kopernikańska
  • Wyższe Seminarium Duchowne w Pelplinie / Wydawnictwo Diecezjalne „Bernardinum" w Pelplinie

© 2021- Uniwersytet Mikołaja Kopernika w Toruniu Deklaracja dostępności Sklep wydawnictwa