Przejdź do sekcji głównej Przejdź do głównego menu Przejdź do stopki
  • Zarejestruj
  • Zaloguj
  • Język
    • English
    • Język Polski
  • Menu
  • Strona domowa
  • Aktualny numer
  • Archiwum
  • Ogłoszenia
  • O czasopiśmie
    • O czasopiśmie
    • Przesyłanie tekstów
    • Zespół redakcyjny
    • Polityka prywatności
    • Kontakt
  • Zarejestruj
  • Zaloguj
  • Język:
  • English
  • Język Polski

Ruch Filozoficzny

Tom 80 Nr 1 (2024): Philosophers and (as) Teachers of Philosophy
  • Strona domowa
  • /
  • Tom 80 Nr 1 (2024): Philosophers and (as) Teachers of Philosophy
  1. Strona domowa /
  2. Archiwum /
  3. Tom 80 Nr 1 (2024): Philosophers and (as) Teachers of Philosophy /
  4. Spis treści

Tom 80 Nr 1 (2024): Philosophers and (as) Teachers of Philosophy

Spis treści

« Powrót

Artykuły

  • Introduction to the Issue
    Ondrej Marchevsky
    5-6
    pdf (English)
  • Jaspers’s Struggle for the Idea of the University
    Ales Prazny
    7-22
    pdf (English)
  • Teacher as Philosopher? Patočka's Philosophical View on Education
    Róbert Stojka
    23-36
    pdf (English)
  • Certain Aspects of the Limits of Socratic Dialogue in Moral Education
    Zuzana Zelinová, Michal Bizoň
    37-50
    pdf (English)
  • Philosophy and Creativity with Children: Lipman, Vygotsky, Rodari
    Lenka Naldoniová
    51-67
    pdf (English)
  • Selected Problems of Assessment in Teaching Philosophy
    Marián Ambrozy
    69-87
    pdf (English)
  • Affective Goals in Teaching Philosophy in Higher Secondary Education: Reality, Criticism, Perspectives
    Lukáš Arthur Švihura
    89-105
    pdf (English)
  • Is It Possible Not to Teach Philosophy? A Pocket Roadmap through Theories of History and History Education A Pocket Roadmap through Theories of History and History Education
    David Černín
    107-123
    pdf (English)

Wyszukiwanie

Wyszukiwanie

Przeglądaj

  • Indeks autorów
  • Lista archiwalnych numerów

Użytkownik

Użytkownik

Aktualny numer

  • Logo Atom
  • Logo RSS2
  • Logo RSS1

Informacje

  • dla czytelników
  • dla autorów
  • dla bibliotekarzy

Newsletter

Zapisz się Wypisz się

Język / Language

  • English
  • Język Polski
W górę

Akademicka Platforma Czasopism

Najlepsze czasopisma naukowe i akademickie w jednym miejscu

apcz.umk.pl

Partnerzy platformy czasopism

  • Akademia Ignatianum w Krakowie
  • Akademickie Towarzystwo Andragogiczne
  • Fundacja Copernicus na rzecz Rozwoju Badań Naukowych
  • Instytut Historii im. Tadeusza Manteuffla Polskiej Akademii Nauk
  • Instytut Kultur Śródziemnomorskich i Orientalnych PAN
  • Instytut Tomistyczny
  • Karmelitański Instytut Duchowości w Krakowie
  • Ministerstwo Kultury i Dziedzictwa Narodowego
  • Państwowa Akademia Nauk Stosowanych w Krośnie
  • Państwowa Akademia Nauk Stosowanych we Włocławku
  • Państwowa Wyższa Szkoła Zawodowa im. Stanisława Pigonia w Krośnie
  • Polska Fundacja Przemysłu Kosmicznego
  • Polskie Towarzystwo Ekonomiczne
  • Polskie Towarzystwo Ludoznawcze
  • Towarzystwo Miłośników Torunia
  • Towarzystwo Naukowe w Toruniu
  • Uniwersytet im. Adama Mickiewicza w Poznaniu
  • Uniwersytet Komisji Edukacji Narodowej w Krakowie
  • Uniwersytet Mikołaja Kopernika
  • Uniwersytet w Białymstoku
  • Uniwersytet Warszawski
  • Wojewódzka Biblioteka Publiczna - Książnica Kopernikańska
  • Wyższe Seminarium Duchowne w Pelplinie / Wydawnictwo Diecezjalne „Bernardinum" w Pelplinie

© 2021- Uniwersytet Mikołaja Kopernika w Toruniu Deklaracja dostępności Sklep wydawnictwa