Przejdź do sekcji głównej
Przejdź do głównego menu
Przejdź do stopki
Wpisz frazę
Szukaj
Zarejestruj
Zaloguj
Język
English
Język Polski
Menu
Strona domowa
Aktualny numer
Archiwum
Ogłoszenia
O czasopiśmie
O czasopiśmie
Przesyłanie tekstów
Zespół redakcyjny
Polityka prywatności
Kontakt
Zarejestruj
Zaloguj
Język:
English
Język Polski
Ruch Filozoficzny
Tom 80 Nr 1 (2024): Philosophers and (as) Teachers of Philosophy
Strona domowa
/
Tom 80 Nr 1 (2024): Philosophers and (as) Teachers of Philosophy
Strona domowa
/
Archiwum
/
Tom 80 Nr 1 (2024): Philosophers and (as) Teachers of Philosophy
/
Spis treści
Tom 80 Nr 1 (2024): Philosophers and (as) Teachers of Philosophy
Spis treści
« Powrót
Artykuły
Introduction to the Issue
Ondrej Marchevsky
5-6
pdf (English)
Jaspers’s Struggle for the Idea of the University
Ales Prazny
7-22
pdf (English)
Teacher as Philosopher? Patočka's Philosophical View on Education
Róbert Stojka
23-36
pdf (English)
Certain Aspects of the Limits of Socratic Dialogue in Moral Education
Zuzana Zelinová, Michal Bizoň
37-50
pdf (English)
Philosophy and Creativity with Children: Lipman, Vygotsky, Rodari
Lenka Naldoniová
51-67
pdf (English)
Selected Problems of Assessment in Teaching Philosophy
Marián Ambrozy
69-87
pdf (English)
Affective Goals in Teaching Philosophy in Higher Secondary Education: Reality, Criticism, Perspectives
Lukáš Arthur Švihura
89-105
pdf (English)
Is It Possible Not to Teach Philosophy? A Pocket Roadmap through Theories of History and History Education
A Pocket Roadmap through Theories of History and History Education
David Černín
107-123
pdf (English)
Wyszukiwanie
Wyszukiwanie
Wpisz wyszukiwaną frazę
Szukaj
Przeglądaj
Indeks autorów
Lista archiwalnych numerów
Użytkownik
Użytkownik
Nazwa użytkownika (np. jankowalski)
*
Wymagane
Hasło (dozwolone małe litery i cyfry)
*
Wymagane
Zapamiętaj mnie
Zaloguj się
Aktualny numer
Informacje
dla czytelników
dla autorów
dla bibliotekarzy
Newsletter
Zapisz się
Wypisz się
Język / Language
English
Język Polski