Przejdź do sekcji głównej Przejdź do głównego menu Przejdź do stopki
  • Zarejestruj
  • Zaloguj
  • Język
    • Deutsch
    • English
    • Język Polski
  • Menu
  • Strona domowa
  • Aktualny numer
  • Archiwum
  • Ogłoszenia
  • O czasopiśmie
    • O czasopiśmie
    • Przesyłanie tekstów
    • Zespół redakcyjny
    • Rada Naukowa
    • Recenzenci
    • Zasady etyki publikacyjnej
    • Informacja o niepobieraniu opłat
    • Polityka archiwizacji cyfrowej czasopisma
    • Polityka prywatności
    • Kontakt
  • Zarejestruj
  • Zaloguj
  • Język:
  • Deutsch
  • English
  • Język Polski

Rocznik Andragogiczny

Szukaj
  • Strona domowa
  • /
  • Szukaj
  1. Strona domowa /
  2. Szukaj

Szukaj

Filtry zaawansowane
Od
Do

Wyniki wyszukiwania

Znaleziono 15 elementów.
  • „Szansa – nowe możliwości dla dorosłych”. Założenia i realizacja projektu w obszarze rozwijania umiejętności podstawowych
    Sylwia Walicka, Karolina Rożalska, Jadwiga Fila, Agnieszka Rybińska
    193-210
    2021-02-10
  • Uważność: technika uczenia się czy droga wspierania (samo)rozwoju?
    Renata Góralska
    109-124
    2020-03-16
  • Coworki, (akademickie) inkubatory przedsiębiorczości i startupy – nowe środowiska pracy i uczenia się dorosłych
    Marcin Przemysław Rojek
    171-200
    2024-12-09
  • Koncepcja walidacji efektów uczenia się: obszary pedagogicznych redukcji i ich (nie)zamierzonych skutków
    Grażyna Szyling
    169-198
    2017-06-19
  • Sposoby spędzania czasu wolnego przez kobiety skazane na karę pozbawienia wolności jako potencjał do rozumienia znaczenia readaptacji społecznej
    Robert Opora
    197-212
    2016-04-30
  • Fenomenografia i jej poznawcze konsekwencje w świetle projektu na temat doświadczeń edukacyjnych dorosłych. Refleksja badacza
    Alicja Jurgiel-Aleksander
    267-282
    2017-06-19
  • Edukacyjno-zawodowy potencjał polskich reemigrantów
    Anna Kławsiuć-Zduńczyk
    267-282
    2018-07-17
  • Joanna Golonka-Legut „Potencjał edukacyjny doświadczenia życiowego osób starszych z perspektywy czasu”
    Martyna Pryszmont-Ciesielska
    524-526
    2015-06-19
  • Jaka edukacja i dla kogo? Biografie edukacyjne dorosłych i ich społeczny wymiar
    Alicja Jurgiel - Aleksander
    351-376
    2024-02-26
  • Jaka edukacja i dla kogo? Biografie edukacyjne dorosłych i ich społeczny wymiar
    Alicja Jurgiel-Aleksander
    79-100
    2016-04-30
  • Uczenie się w perspektywie biograficzności. Perspektywa andragogiczna
    Joanna Golonka-Legut
    101-118
    2016-04-30
  • Uczenie się w perspektywie biograficzności. Perspektywa andragogiczna
    Joanna Anna Golonka-Legut
    331-350
    2024-02-26
  • O potencjale oddolnych akcji. Refleksja na kanwie książki Pawła Rudnickiego Kto, jak nie my? Wspólnota i działanie na Dworcu Głównym we Wrocławiu (marzec–kwiecień 2022)
    Przemysław Szczygieł
    215-224
    2024-12-09
  • Podejście „governance” w polityce publicznej jako inspiracja dla uczenia się współdziałania dorosłych. Przykład gdańskiej polityki migracyjnej
    Beata Cyboran
    127-139
    2018-07-17
  • Od miejsc pamięci narodowej do miejsc żywej pamięci – implikacje dla andragogiki
    Kinga Majchrzak
    301-312
    2014-05-13
1 - 15 z 15 elementów
W górę

Akademicka Platforma Czasopism

Najlepsze czasopisma naukowe i akademickie w jednym miejscu

apcz.umk.pl

Partnerzy platformy czasopism

  • Akademia Ignatianum w Krakowie
  • Akademickie Towarzystwo Andragogiczne
  • Fundacja Copernicus na rzecz Rozwoju Badań Naukowych
  • Instytut Historii im. Tadeusza Manteuffla Polskiej Akademii Nauk
  • Instytut Kultur Śródziemnomorskich i Orientalnych PAN
  • Instytut Tomistyczny
  • Karmelitański Instytut Duchowości w Krakowie
  • Ministerstwo Kultury i Dziedzictwa Narodowego
  • Państwowa Akademia Nauk Stosowanych w Krośnie
  • Państwowa Akademia Nauk Stosowanych we Włocławku
  • Państwowa Wyższa Szkoła Zawodowa im. Stanisława Pigonia w Krośnie
  • Polska Fundacja Przemysłu Kosmicznego
  • Polskie Towarzystwo Ekonomiczne
  • Polskie Towarzystwo Ludoznawcze
  • Towarzystwo Miłośników Torunia
  • Towarzystwo Naukowe w Toruniu
  • Uniwersytet im. Adama Mickiewicza w Poznaniu
  • Uniwersytet Komisji Edukacji Narodowej w Krakowie
  • Uniwersytet Mikołaja Kopernika
  • Uniwersytet w Białymstoku
  • Uniwersytet Warszawski
  • Wojewódzka Biblioteka Publiczna - Książnica Kopernikańska
  • Wyższe Seminarium Duchowne w Pelplinie / Wydawnictwo Diecezjalne „Bernardinum" w Pelplinie

© 2021- Uniwersytet Mikołaja Kopernika w Toruniu Deklaracja dostępności Sklep wydawnictwa