Kamilla Frejusz. Wychowanie jako „dialog i spotkanie” w myśli pedagogicznej Janusza Tarnowskiego. Studium hermeneutyczno-krytyczne. Warszawa: Wydawnictwo Naukowe Collegium Bobolanum, 2020, ss. 424
DOI:
https://doi.org/10.12775/PCh.2021.014Abstrakt
.
Pliki dodatkowe
Opublikowane
2021-08-16
Jak cytować
1.
HOROWSKI, Jarosław. Kamilla Frejusz. Wychowanie jako „dialog i spotkanie” w myśli pedagogicznej Janusza Tarnowskiego. Studium hermeneutyczno-krytyczne. Warszawa: Wydawnictwo Naukowe Collegium Bobolanum, 2020, ss. 424. Paedagogia Christiana [online]. 16 sierpień 2021, T. 47, nr 1, s. 282–287. [udostępniono 3.2.2025]. DOI 10.12775/PCh.2021.014.
Numer
Dział
Recenzje / Reviews
Licencja
Utwór dostępny jest na licencji Creative Commons Uznanie autorstwa – Bez utworów zależnych 4.0 Międzynarodowe.
Statystyki
Liczba wyświetleń i pobrań: 0
Liczba cytowań: 0