Kamilla Frejusz. Wychowanie jako „dialog i spotkanie” w myśli pedagogicznej Janusza Tarnowskiego. Studium hermeneutyczno-krytyczne. Warszawa: Wydawnictwo Naukowe Collegium Bobolanum, 2020, ss. 424
DOI:
https://doi.org/10.12775/PCh.2021.014Abstract
.
Additional Files
Published
2021-08-16
How to Cite
1.
HOROWSKI, Jarosław. Kamilla Frejusz. Wychowanie jako „dialog i spotkanie” w myśli pedagogicznej Janusza Tarnowskiego. Studium hermeneutyczno-krytyczne. Warszawa: Wydawnictwo Naukowe Collegium Bobolanum, 2020, ss. 424. Paedagogia Christiana. Online. 16 August 2021. Vol. 47, no. 1, pp. 282-287. [Accessed 3 February 2025]. DOI 10.12775/PCh.2021.014.
Issue
Section
Reviews
License
This work is licensed under a Creative Commons Attribution-NoDerivatives 4.0 International License.
Stats
Number of views and downloads: 0
Number of citations: 0