Przejdź do sekcji głównej
Przejdź do głównego menu
Przejdź do stopki
Wpisz frazę
Szukaj
Zarejestruj
Zaloguj
Język
English
Język Polski
Menu
Strona domowa
Aktualny numer
Archiwum
Ogłoszenia
O czasopiśmie
O czasopiśmie
Przesyłanie tekstów
Zespół redakcyjny
Polityka prywatności
Kontakt
Zarejestruj
Zaloguj
Język:
English
Język Polski
Paedagogia Christiana
Szukaj
Strona domowa
/
Szukaj
Strona domowa
/
Szukaj
Szukaj
Wyszukaj w artykułach
Filtry zaawansowane
Od
Rok
2007
2008
2009
2010
2011
2012
2013
2014
2015
2016
2017
2018
2019
2020
2021
2022
2023
2024
2025
Miesiąc
stycznia
lutego
marca
kwietnia
maja
czerwca
lipca
sierpnia
września
października
listopada
grudnia
Dzień
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
Do
Rok
2007
2008
2009
2010
2011
2012
2013
2014
2015
2016
2017
2018
2019
2020
2021
2022
2023
2024
2025
Miesiąc
stycznia
lutego
marca
kwietnia
maja
czerwca
lipca
sierpnia
września
października
listopada
grudnia
Dzień
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
Według autora
Szukaj
Wyniki wyszukiwania
Znaleziono 26 elementów.
Benedykt Herbest (1531–1598) i Grzegorz Knapski (1564–1639) – zasłużeni dla kultury i edukacji nauczyciele jezuickich seminariów nauczycielskich
Anna Królikowska
183-199
2018-07-02
Wielokulturowość w szkole – wyniki badań własnych wśród nauczycieli na Podhalu
Bogdan Stańkowski
119-132
2008-10-03
I Like the Practical Side. Early Career Teachers in Catholic Schools, Interpretative Autonomy, and Negotiating Secular and Religious Boundaries. A Preliminary Study
Richard Rymarz
107-119
2020-12-28
Zmiany w doradztwie pedagogicznym dla nauczycieli religii na przełomie tysiącleci
Elżbieta Sozańska
171-190
2008-10-15
„A teraz uczę w szkole katolickiej” – doświadczenia początkujących nauczycieli (Early Career Teachers [ECT]) w szkołach katolickich w Lismore i wynikające z nich wnioski odnośnie do wsparcia formacji. Badania pilotażowe
Kurt Challinor, Joan Lancaster, Richard Rymarz
121-143
2023-01-15
Obraz edukacji religijnej w Galicji 2. połowy XIX wieku w opinii współpracowników lwowskiej Szkoły
Agnieszka Wałęga
171-198
2017-09-10
Dwanaście miesięcy później. Odnajdywanie się w sytuacji rozbieżności między wizją a rzeczywistością przez nauczycieli religii w szkołach katolickich w Australii
Joan Lancaster, Kurt Challinor, Richard Rymarz
203-222
2025-01-29
Przestrzeń wzruszonych. Edukacja liberalna a sfera publiczna (głos reanimacyjny)
Krzysztof Maliszewski
53-70
2014-12-30
Ponadczasowość myśli dydaktycznej świętego Augustyna
Zbigniew Marek, Anna Walulik
29-47
2017-09-10
Ideał liberalno-wolnościowy (liberal-free ideal) w dziejach edukacji liberalnej
Bruce A. Kimball
233-253
2014-12-30
Bóg a stworzenie w teologii prawosławnej
Jeremiasz Jan Anchimiuk
99-110
2011-10-22
Edukacja ogólna według Theodore’a Bramelda. Od przeszłości do przyszłości
Hanna Kostyło, Piotr Kostyło
131-148
2014-12-30
Człowiek podobny do Boga przez przebaczenie w nauczaniu św. Jana Chryzostoma
Sławomir Chrost
233-248
2015-06-15
Wychowanie „co do ciała i zdrowia” w realiach społeczeństwa somatycznego
Anna Gaweł
65-78
2016-05-10
„Fenomen świętego” wśród antropologicznych uwarunkowań wiary religijnej
Katarzyna Parzych-Blakiewicz
201-214
2016-02-25
Wychowawczo-aksjologiczne aspekty misji nauczyciela
Wojciech Osial
145-162
2012-11-28
Cheder i mełamed we wspomnieniach młodzieży żydowskiej okresu międzywojennego
Joanna Cukras-Stelągowska
187-209
2018-01-15
Geneza, założenia i recepcja niemieckiego Schwerter Konsent. Rola nauczycieli religii w dyskusji kontrowersyjnych zagadnień**
Jan-Hendrik Herbst
175-192
2025-06-02
Pedagogia i personalizm. Fundamentalne odniesienia edukacji między emergencją a poszukiwaniem sensu
Prof. Marisa Musaio
15-35
2021-08-16
Miłość i wychowanie. Miłość w wychowaniu
Maria Amilburu
9-22
2025-01-29
Psychospołeczne następstwa poczucia alienacji u młodzieży
Katarzyna Tomaszek, Stanisława Tucholska
163-178
2012-11-28
Od redakcji
Marisa Musaio, Sławomir Chrost
5-6
2025-01-29
Osoba, relacja i miłość. Znaczenie personalistycznej antropologii pedagogicznej dla promocji wychowawczych i wspierających relacji
Marisa Musaio
25-42
2025-01-29
Nauczyciel partycypującym liderem. TZI jako model nauczania i wychowania według Ruth C. Cohn
Kazimiera Wawrzynów
111-132
2012-11-28
Idea afirmacji życia w nauce o naturze Bronisława Ferdynanda Trentowskiego
Alicja Żywczok
81-94
2012-11-28
1 - 25 z 26 elementów
1
2
>
>>