Przejdź do sekcji głównej Przejdź do głównego menu Przejdź do stopki
  • Zarejestruj
  • Zaloguj
  • Język
    • English
    • Język Polski
  • Menu
  • Strona domowa
  • Aktualny numer
  • Archiwum
  • Ogłoszenia
  • O czasopiśmie
    • O czasopiśmie
    • Przesyłanie tekstów
    • Zespół redakcyjny
    • Polityka prywatności
    • Kontakt
  • Zarejestruj
  • Zaloguj
  • Język:
  • English
  • Język Polski

Paedagogia Christiana

Szukaj
  • Strona domowa
  • /
  • Szukaj
  1. Strona domowa /
  2. Szukaj

Szukaj

Filtry zaawansowane
Od
Do

Wyniki wyszukiwania

Znaleziono 26 elementów.
  • Benedykt Herbest (1531–1598) i Grzegorz Knapski (1564–1639) – zasłużeni dla kultury i edukacji nauczyciele jezuickich seminariów nauczycielskich
    Anna Królikowska
    183-199
    2018-07-02
  • Wielokulturowość w szkole – wyniki badań własnych wśród nauczycieli na Podhalu
    Bogdan Stańkowski
    119-132
    2008-10-03
  • I Like the Practical Side. Early Career Teachers in Catholic Schools, Interpretative Autonomy, and Negotiating Secular and Religious Boundaries. A Preliminary Study
    Richard Rymarz
    107-119
    2020-12-28
  • Zmiany w doradztwie pedagogicznym dla nauczycieli religii na przełomie tysiącleci
    Elżbieta Sozańska
    171-190
    2008-10-15
  • „A teraz uczę w szkole katolickiej” – doświadczenia początkujących nauczycieli (Early Career Teachers [ECT]) w szkołach katolickich w Lismore i wynikające z nich wnioski odnośnie do wsparcia formacji. Badania pilotażowe
    Kurt Challinor, Joan Lancaster, Richard Rymarz
    121-143
    2023-01-15
  • Obraz edukacji religijnej w Galicji 2. połowy XIX wieku w opinii współpracowników lwowskiej Szkoły
    Agnieszka Wałęga
    171-198
    2017-09-10
  • Dwanaście miesięcy później. Odnajdywanie się w sytuacji rozbieżności między wizją a rzeczywistością przez nauczycieli religii w szkołach katolickich w Australii
    Joan Lancaster, Kurt Challinor, Richard Rymarz
    203-222
    2025-01-29
  • Przestrzeń wzruszonych. Edukacja liberalna a sfera publiczna (głos reanimacyjny)
    Krzysztof Maliszewski
    53-70
    2014-12-30
  • Ponadczasowość myśli dydaktycznej świętego Augustyna
    Zbigniew Marek, Anna Walulik
    29-47
    2017-09-10
  • Ideał liberalno-wolnościowy (liberal-free ideal) w dziejach edukacji liberalnej
    Bruce A. Kimball
    233-253
    2014-12-30
  • Bóg a stworzenie w teologii prawosławnej
    Jeremiasz Jan Anchimiuk
    99-110
    2011-10-22
  • Edukacja ogólna według Theodore’a Bramelda. Od przeszłości do przyszłości
    Hanna Kostyło, Piotr Kostyło
    131-148
    2014-12-30
  • Człowiek podobny do Boga przez przebaczenie w nauczaniu św. Jana Chryzostoma
    Sławomir Chrost
    233-248
    2015-06-15
  • Wychowanie „co do ciała i zdrowia” w realiach społeczeństwa somatycznego
    Anna Gaweł
    65-78
    2016-05-10
  • „Fenomen świętego” wśród antropologicznych uwarunkowań wiary religijnej
    Katarzyna Parzych-Blakiewicz
    201-214
    2016-02-25
  • Wychowawczo-aksjologiczne aspekty misji nauczyciela
    Wojciech Osial
    145-162
    2012-11-28
  • Cheder i mełamed we wspomnieniach młodzieży żydowskiej okresu międzywojennego
    Joanna Cukras-Stelągowska
    187-209
    2018-01-15
  • Geneza, założenia i recepcja niemieckiego Schwerter Konsent. Rola nauczycieli religii w dyskusji kontrowersyjnych zagadnień**
    Jan-Hendrik Herbst
    175-192
    2025-06-02
  • Pedagogia i personalizm. Fundamentalne odniesienia edukacji między emergencją a poszukiwaniem sensu
    Prof. Marisa Musaio
    15-35
    2021-08-16
  • Miłość i wychowanie. Miłość w wychowaniu
    Maria Amilburu
    9-22
    2025-01-29
  • Psychospołeczne następstwa poczucia alienacji u młodzieży
    Katarzyna Tomaszek, Stanisława Tucholska
    163-178
    2012-11-28
  • Od redakcji
    Marisa Musaio, Sławomir Chrost
    5-6
    2025-01-29
  • Osoba, relacja i miłość. Znaczenie personalistycznej antropologii pedagogicznej dla promocji wychowawczych i wspierających relacji
    Marisa Musaio
    25-42
    2025-01-29
  • Nauczyciel partycypującym liderem. TZI jako model nauczania i wychowania według Ruth C. Cohn
    Kazimiera Wawrzynów
    111-132
    2012-11-28
  • Idea afirmacji życia w nauce o naturze Bronisława Ferdynanda Trentowskiego
    Alicja Żywczok
    81-94
    2012-11-28
1 - 25 z 26 elementów 1 2 > >> 
W górę

Akademicka Platforma Czasopism

Najlepsze czasopisma naukowe i akademickie w jednym miejscu

apcz.umk.pl

Partnerzy platformy czasopism

  • Akademia Ignatianum w Krakowie
  • Akademickie Towarzystwo Andragogiczne
  • Fundacja Copernicus na rzecz Rozwoju Badań Naukowych
  • Instytut Historii im. Tadeusza Manteuffla Polskiej Akademii Nauk
  • Instytut Kultur Śródziemnomorskich i Orientalnych PAN
  • Instytut Tomistyczny
  • Karmelitański Instytut Duchowości w Krakowie
  • Ministerstwo Kultury i Dziedzictwa Narodowego
  • Państwowa Akademia Nauk Stosowanych w Krośnie
  • Państwowa Akademia Nauk Stosowanych we Włocławku
  • Państwowa Wyższa Szkoła Zawodowa im. Stanisława Pigonia w Krośnie
  • Polska Fundacja Przemysłu Kosmicznego
  • Polskie Towarzystwo Ekonomiczne
  • Polskie Towarzystwo Ludoznawcze
  • Towarzystwo Miłośników Torunia
  • Towarzystwo Naukowe w Toruniu
  • Uniwersytet im. Adama Mickiewicza w Poznaniu
  • Uniwersytet Komisji Edukacji Narodowej w Krakowie
  • Uniwersytet Mikołaja Kopernika
  • Uniwersytet w Białymstoku
  • Uniwersytet Warszawski
  • Wojewódzka Biblioteka Publiczna - Książnica Kopernikańska
  • Wyższe Seminarium Duchowne w Pelplinie / Wydawnictwo Diecezjalne „Bernardinum" w Pelplinie

© 2021- Uniwersytet Mikołaja Kopernika w Toruniu Deklaracja dostępności Sklep wydawnictwa