Przejdź do sekcji głównej
Przejdź do głównego menu
Przejdź do stopki
Wpisz frazę
Szukaj
Zarejestruj
Zaloguj
Język
English
Język Polski
Menu
Strona domowa
Aktualny numer
Archiwum
O czasopiśmie
O czasopiśmie
Przesyłanie tekstów
Zespół redakcyjny
Polityka prywatności
Kontakt
Zarejestruj
Zaloguj
Język:
English
Język Polski
Nowe Media. Czasopismo Naukowe
Szukaj
Strona domowa
/
Szukaj
Strona domowa
/
Szukaj
Szukaj
Wyszukaj w artykułach
Filtry zaawansowane
Od
Rok
2010
2011
2012
2013
2014
2015
Miesiąc
stycznia
lutego
marca
kwietnia
maja
czerwca
lipca
sierpnia
września
października
listopada
grudnia
Dzień
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
Do
Rok
2010
2011
2012
2013
2014
2015
Miesiąc
stycznia
lutego
marca
kwietnia
maja
czerwca
lipca
sierpnia
września
października
listopada
grudnia
Dzień
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
Według autora
Szukaj
Wyniki wyszukiwania
Znaleziono 23 elementów.
Jak marki (nie) radzą sobie z kryzysem w social media. Przykłady zarządzania w kryzysie
Alina Jaworska
59-87
2015-06-24
Social media jako sieci obiegu przekazów medialnych
Jakub Nowak
13-31
2012-12-01
Dziennikarstwo obywatelskie, czyli jakie?
Urszula Doliwa
81-100
2012-12-01
O (nie)nowych konsekwencjach nowych mediów
Karina Stasiuk-Krajewska
33-57
2012-12-01
Marketing w social media
Marta Dorenda-Zaborowicz
59-79
2012-12-01
Marki spożywcze w nowych mediach. Przegląd form współpracy biznesowej producentów żywności z autorami blogów kulinarnych
Monika Sońta
89-114
2015-06-24
Europejskie standardy ochrony małoletnich w audiowizualnych usługach medialnych na żądanie (VOD)
Maciej Siwicki
35-55
2015-06-24
Dyskurs w mediach internetowych dotyczący reformy emerytalnej w 2012 roku
Łukasz Paradowski
51-74
2014-05-30
Polityka historyczna w dobie Internetu: Instytut Pamięci Narodowej a nowe media
Patryk Wawrzyński
13-34
2015-07-19
Wirtualna scena – wirtualna publiczność. Wykorzystanie potencjału social media do promocji teatru
Monika Wąsik
137-160
2015-06-24
Kampania wyborcza w mediach społecznościowych. Rozmowa z kandydatem do Parlamentu Europejskiego w 2014 r. prof. Andrzejem Zybertowiczem
Ewelina Wojciechowska
235-244
2015-06-23
Tradycyjne media vs nowe możliwości. Czy rzeczywiście redefinicja zawodu dziennikarza?
Łukasz Goniak
163-187
2012-12-01
Niewspółmierność medialna i jej konsekwencje
Jan Pleszczyński
121-141
2012-12-01
Strategie celebrytyzacji polityki na przykładzie medialnego obrazu kampanii parlamentarnej w 2011 r.
Anna Leszczuk-Fiedziukiewicz
75-110
2014-05-30
Edukacja, e-nauczyciel, e-learnig... Jak kształcić z wykorzystaniem nowych mediów? Recenzja książki: Nowe media w edukacji, red. Tadeusz. Lewowicki, Bronisław Siemieniecki, wyd. Adam Marszałek, Toruń 2012, ss. 265
Dorota Grabowska
211-216
2015-06-24
MUD-y i „teatr” internetowy – performanse czytania i pisania w sieci
Jakub Kłeczek
117-135
2015-06-24
Marek Jeziński (red.). 2009. Nowe media a media tradycyjne. Prasa, reklama, Internet. Toruń: Wydawnictwo Adam Marszałek, ss. 319
Aleksandra Seklecka
236-239
2010-07-01
Glokalna e-mobilizacja: (naprawdę) nowe media narzędziem obywatelskiej mobilizacji
Jakub Nowak
69-84
2010-07-01
Tweet jako odmiana newsa czy nowy (ponowoczesny) gatunek dziennikarski?
Marek Palczewski
31-50
2014-05-30
Aplikacje mobilne: innowacyjność, sytuacyjność i personalizacja komunikacji marketingowej i wizerunkowej
Katarzyna Kopecka-Piech
11-30
2014-05-30
Marek Jeziński (red.). 2009. Nowe media i polityka. Internet, demokracja, kampanie wyborcze. Toruń: Wydawnictwo Adam Marszałek, ss. 291
Małgorzata Adamik
169-172
2011-12-01
Po co politykom nowe media? O politycznym istnieniu w wirtualnej przestrzeni
Marek Jeziński
11-30
2011-12-01
Sprawozdanie z konferencji naukowej „Nowe media. Polityka – kultura – społeczeństwo” (Toruń, 22–23 kwietnia 2010 roku)
Bartosz Szwejkowski, Piotr Ziarek
255-258
2010-07-01
1 - 23 z 23 elementów