Przejdź do sekcji głównej Przejdź do głównego menu Przejdź do stopki
  • Zarejestruj
  • Zaloguj
  • Język
    • English
    • Język Polski
  • Menu
  • Strona domowa
  • Aktualny numer
  • Archiwum
  • O czasopiśmie
    • O czasopiśmie
    • Przesyłanie tekstów
    • Zespół redakcyjny
    • Polityka prywatności
    • Kontakt
  • Zarejestruj
  • Zaloguj
  • Język:
  • English
  • Język Polski

Nowe Media. Czasopismo Naukowe

Szukaj
  • Strona domowa
  • /
  • Szukaj
  1. Strona domowa /
  2. Szukaj

Szukaj

Filtry zaawansowane
Od
Do

Wyniki wyszukiwania

Znaleziono 23 elementów.
  • Jak marki (nie) radzą sobie z kryzysem w social media. Przykłady zarządzania w kryzysie
    Alina Jaworska
    59-87
    2015-06-24
  • Social media jako sieci obiegu przekazów medialnych
    Jakub Nowak
    13-31
    2012-12-01
  • Dziennikarstwo obywatelskie, czyli jakie?
    Urszula Doliwa
    81-100
    2012-12-01
  • O (nie)nowych konsekwencjach nowych mediów
    Karina Stasiuk-Krajewska
    33-57
    2012-12-01
  • Marketing w social media
    Marta Dorenda-Zaborowicz
    59-79
    2012-12-01
  • Marki spożywcze w nowych mediach. Przegląd form współpracy biznesowej producentów żywności z autorami blogów kulinarnych
    Monika Sońta
    89-114
    2015-06-24
  • Europejskie standardy ochrony małoletnich w audiowizualnych usługach medialnych na żądanie (VOD)
    Maciej Siwicki
    35-55
    2015-06-24
  • Dyskurs w mediach internetowych dotyczący reformy emerytalnej w 2012 roku
    Łukasz Paradowski
    51-74
    2014-05-30
  • Polityka historyczna w dobie Internetu: Instytut Pamięci Narodowej a nowe media
    Patryk Wawrzyński
    13-34
    2015-07-19
  • Wirtualna scena – wirtualna publiczność. Wykorzystanie potencjału social media do promocji teatru
    Monika Wąsik
    137-160
    2015-06-24
  • Kampania wyborcza w mediach społecznościowych. Rozmowa z kandydatem do Parlamentu Europejskiego w 2014 r. prof. Andrzejem Zybertowiczem
    Ewelina Wojciechowska
    235-244
    2015-06-23
  • Tradycyjne media vs nowe możliwości. Czy rzeczywiście redefinicja zawodu dziennikarza?
    Łukasz Goniak
    163-187
    2012-12-01
  • Niewspółmierność medialna i jej konsekwencje
    Jan Pleszczyński
    121-141
    2012-12-01
  • Strategie celebrytyzacji polityki na przykładzie medialnego obrazu kampanii parlamentarnej w 2011 r.
    Anna Leszczuk-Fiedziukiewicz
    75-110
    2014-05-30
  • Edukacja, e-nauczyciel, e-learnig... Jak kształcić z wykorzystaniem nowych mediów? Recenzja książki: Nowe media w edukacji, red. Tadeusz. Lewowicki, Bronisław Siemieniecki, wyd. Adam Marszałek, Toruń 2012, ss. 265
    Dorota Grabowska
    211-216
    2015-06-24
  • MUD-y i „teatr” internetowy – performanse czytania i pisania w sieci
    Jakub Kłeczek
    117-135
    2015-06-24
  • Marek Jeziński (red.). 2009. Nowe media a media tradycyjne. Prasa, reklama, Internet. Toruń: Wydawnictwo Adam Marszałek, ss. 319
    Aleksandra Seklecka
    236-239
    2010-07-01
  • Glokalna e-mobilizacja: (naprawdę) nowe media narzędziem obywatelskiej mobilizacji
    Jakub Nowak
    69-84
    2010-07-01
  • Tweet jako odmiana newsa czy nowy (ponowoczesny) gatunek dziennikarski?
    Marek Palczewski
    31-50
    2014-05-30
  • Aplikacje mobilne: innowacyjność, sytuacyjność i personalizacja komunikacji marketingowej i wizerunkowej
    Katarzyna Kopecka-Piech
    11-30
    2014-05-30
  • Marek Jeziński (red.). 2009. Nowe media i polityka. Internet, demokracja, kampanie wyborcze. Toruń: Wydawnictwo Adam Marszałek, ss. 291
    Małgorzata Adamik
    169-172
    2011-12-01
  • Po co politykom nowe media? O politycznym istnieniu w wirtualnej przestrzeni
    Marek Jeziński
    11-30
    2011-12-01
  • Sprawozdanie z konferencji naukowej „Nowe media. Polityka – kultura – społeczeństwo” (Toruń, 22–23 kwietnia 2010 roku)
    Bartosz Szwejkowski, Piotr Ziarek
    255-258
    2010-07-01
1 - 23 z 23 elementów
W górę

Akademicka Platforma Czasopism

Najlepsze czasopisma naukowe i akademickie w jednym miejscu

apcz.umk.pl

Partnerzy platformy czasopism

  • Akademia Ignatianum w Krakowie
  • Akademickie Towarzystwo Andragogiczne
  • Fundacja Copernicus na rzecz Rozwoju Badań Naukowych
  • Instytut Historii im. Tadeusza Manteuffla Polskiej Akademii Nauk
  • Instytut Kultur Śródziemnomorskich i Orientalnych PAN
  • Instytut Tomistyczny
  • Karmelitański Instytut Duchowości w Krakowie
  • Ministerstwo Kultury i Dziedzictwa Narodowego
  • Państwowa Akademia Nauk Stosowanych w Krośnie
  • Państwowa Akademia Nauk Stosowanych we Włocławku
  • Państwowa Wyższa Szkoła Zawodowa im. Stanisława Pigonia w Krośnie
  • Polska Fundacja Przemysłu Kosmicznego
  • Polskie Towarzystwo Ekonomiczne
  • Polskie Towarzystwo Ludoznawcze
  • Towarzystwo Miłośników Torunia
  • Towarzystwo Naukowe w Toruniu
  • Uniwersytet im. Adama Mickiewicza w Poznaniu
  • Uniwersytet Komisji Edukacji Narodowej w Krakowie
  • Uniwersytet Mikołaja Kopernika
  • Uniwersytet w Białymstoku
  • Uniwersytet Warszawski
  • Wojewódzka Biblioteka Publiczna - Książnica Kopernikańska
  • Wyższe Seminarium Duchowne w Pelplinie / Wydawnictwo Diecezjalne „Bernardinum" w Pelplinie

© 2021- Uniwersytet Mikołaja Kopernika w Toruniu Deklaracja dostępności Sklep wydawnictwa