Przejdź do sekcji głównej Przejdź do głównego menu Przejdź do stopki
  • Zarejestruj
  • Zaloguj
  • Język
    • English
    • Język Polski
  • Menu
  • Strona domowa
  • Aktualny numer
  • Archiwum
  • O czasopiśmie
    • O czasopiśmie
    • Przesyłanie tekstów
    • Zespół redakcyjny
    • Polityka prywatności
    • Kontakt
  • Zarejestruj
  • Zaloguj
  • Język:
  • English
  • Język Polski

Labor et Educatio

Nr 12 (2024): Labor et Educatio
  • Strona domowa
  • /
  • Nr 12 (2024): Labor et Educatio
  1. Strona domowa /
  2. Archiwum /
  3. Nr 12 (2024): Labor et Educatio

Nr 12 (2024): Labor et Educatio

					Pokaż  Nr 12 (2024): Labor et Educatio
Spis treści
Nr 12 (2024): Labor et Educatio
Tuesday, Apr 8, 2025

Numer 12/2024 czasopisma Labor et Educatio podejmuje wyzwania edukacyjne i zarządcze w obliczu dynamicznych zmian społecznych, technologicznych i moralnych. Artykuły koncentrują się na współczesnych zagadnieniach, takich jak wychowanie, duchowość, ojcostwo, bezprzemocowa edukacja oraz wsparcie dla osób znajdujących się w trudnych sytuacjach życiowych. Tom porusza również tematy związane z przywództwem i zarządzaniem w instytucjach edukacyjnych. Stanowi istotny wkład w refleksję nad tym, w jaki sposób edukacja i zarządzanie mogą wspólnie odpowiadać na nowe zjawiska społeczne i pojawiające się potrzeby.

Pliki do pobrania dla tego numeru:
Labor et Educatio 12/2024 (English)
Spis treści tego numeru
Artykuły
Historyczne i współczesne aspekty edukacji obywatelsko- etycznej w szkole średniej technicznej: kontekst meksykański
Gali-Aleksandra BELTRÁN, Elena Anatolievna ZHIZHKO, Martín BELTRÁN-SAUCEDO
9-26
PDF (English)
Perspektywy życia duchowego w erze smartfonów
Łukasz BUKSA
27–44
PDF (English)
Męskość bez przemocy – zastosowanie komunikacji bez przemocy (NVC) w wychowaniu i edukacji
Michał PIERZCHAŁA, Alicja KORNICKA, Paweł MARCZAK
45–59
PDF (English)
Ewolucja rozumienia ojcostwa. Próba syntezy
Robert POCHOPIEŃ
61–76
PDF (English)
Świadczenia pieniężne w pieczy zastępczej
Marcin Kęska
77-93
PDF (English)
Rozwijanie biegłości fonologicznej: rola edukacyjnych gier językowych w programach nauczania w przedszkolach hebrajskich
Karni Iiriz MIZRAHI
95-124
PDF (English)
Badanie profesjonalnej gotowości nauczycieli do pracy z dziećmi wykazującymi zachowania dewiacyjne
Shakira MUKHTAROVA, Marzhangul BAIMUKANOVA, Alyona BARIKOVA
125-146
PDF (English)
Rola przywództwa transformacyjnego w zwiększaniu satysfakcji zawodowej nauczycieli edukacji podstawowej
Victoria STRATAN
147-162
PDF (English)
Doświadczenia życiowe nauczycieli wyższego kształcenia religijnego: podstawa synodalnego modelu dydaktycznego
Mark John C. PALANCA
163-185
PDF (English)
Narracje bezdomnych mężczyzn na temat wsparcia mieszkaniowego i roli pracownika socjalnego w procesie ich usamodzielniania
Katarzyna WASILEWSKA-OSTROWSKA
187-202
PDF (English)
W górę

Akademicka Platforma Czasopism

Najlepsze czasopisma naukowe i akademickie w jednym miejscu

apcz.umk.pl

Partnerzy platformy czasopism

  • Akademia Ignatianum w Krakowie
  • Akademickie Towarzystwo Andragogiczne
  • Fundacja Copernicus na rzecz Rozwoju Badań Naukowych
  • Instytut Historii im. Tadeusza Manteuffla Polskiej Akademii Nauk
  • Instytut Kultur Śródziemnomorskich i Orientalnych PAN
  • Instytut Tomistyczny
  • Karmelitański Instytut Duchowości w Krakowie
  • Ministerstwo Kultury i Dziedzictwa Narodowego
  • Państwowa Akademia Nauk Stosowanych w Krośnie
  • Państwowa Akademia Nauk Stosowanych we Włocławku
  • Państwowa Wyższa Szkoła Zawodowa im. Stanisława Pigonia w Krośnie
  • Polska Fundacja Przemysłu Kosmicznego
  • Polskie Towarzystwo Ekonomiczne
  • Polskie Towarzystwo Ludoznawcze
  • Towarzystwo Miłośników Torunia
  • Towarzystwo Naukowe w Toruniu
  • Uniwersytet im. Adama Mickiewicza w Poznaniu
  • Uniwersytet Komisji Edukacji Narodowej w Krakowie
  • Uniwersytet Mikołaja Kopernika
  • Uniwersytet w Białymstoku
  • Uniwersytet Warszawski
  • Wojewódzka Biblioteka Publiczna - Książnica Kopernikańska
  • Wyższe Seminarium Duchowne w Pelplinie / Wydawnictwo Diecezjalne „Bernardinum" w Pelplinie

© 2021- Uniwersytet Mikołaja Kopernika w Toruniu Deklaracja dostępności Sklep wydawnictwa