Przejdź do sekcji głównej Przejdź do głównego menu Przejdź do stopki
  • Zarejestruj
  • Zaloguj
  • Język
    • Deutsch
    • English
    • Español (España)
    • Français (France)
    • Italiano
    • Język Polski
  • Menu
  • Strona domowa
  • Aktualny numer
  • Archiwum
  • O czasopiśmie
    • O czasopiśmie
    • Przesyłanie tekstów
    • Zespół redakcyjny
    • Polityka prywatności
    • Kontakt
  • Zarejestruj
  • Zaloguj
  • Język:
  • Deutsch
  • English
  • Español (España)
  • Français (France)
  • Italiano
  • Język Polski

Litteraria Copernicana

Szukaj
  • Strona domowa
  • /
  • Szukaj
  1. Strona domowa /
  2. Szukaj

Szukaj

Filtry zaawansowane
Od
Do

Wyniki wyszukiwania

Znaleziono 16 elementów.
  • Eimuntas Nekrošius i jego teatr zmysłowych metafor
    Artur Duda
    77-90
    2018-05-22
  • Gra z efektem R(ealizmu). Wprowadzenie do twórczości teatralnej Thomasa Ostermeiera
    Peter M. Boenisch
    169-181
    2018-05-22
  • Monika Strzępka i Paweł Demirski – Bonnie i Clyde polskiego teatru
    Aneta Głowacka
    91-103
    2018-05-22
  • Czas, który się zatrzymał. Teatr Christopha Marthalera
    Anna R. Burzyńska
    65-75
    2018-05-22
  • Nostalgia z ducha zabawy. O teatrze Rimasa Tuminasa
    Karolina Matuszewska
    105-117
    2018-05-22
  • Głos z Litwy. O teatrze Oskarasa Koršunovasa
    Kalina Zalewska
    43-55
    2018-05-22
  • Piotra Cieplaka gry z teatralnością
    Marzenna Wiśniewska
    27-42
    2018-05-22
  • Recepcja teatru absurdu w Chinach
    Baorong Gong
    37-55
    2024-03-02
  • Wilama Horzycy toruński teatr narodowy
    Lidia Kuchtówna
    133-140
    2018-05-22
  • Radiowy potencjał teatru (nie)konsekwencji Tadeusza Różewicza
    Barbara Zwolińska
    119-133
    2023-09-06
  • Wyzwolenie aktora, kolaże tekstowe i warstwy transhistoryczne. O teatrze Franka Castorfa
    Thomas Irmer
    11-26
    2018-05-22
  • Wioska Absurdu, Bułgaria Dramaty Jordana Radiczkowa i ich odniesienie do teatru absurdu
    Petar Kaukov
    13-24
    2024-03-02
  • Poezja i scena. Wokół teatralnej recepcji młodopolskich poematów dramatycznych
    Anna Podstawka
    79–89
    2022-11-05
  • Poemat dramatyczny w jednym akcie: poetycki strumień w zwięzłej formie. Ibsen – Leszczyński – Auden
    Agnieszka Skórzewska-Skowron
    63–77
    2022-11-05
  • „Wypełnić własnym tekstem…” Wyznania św. Augustyna jako źródło inspiracji twórczej Danuty Michałowskiej (rozważania wokół monodramu „Ja, bez imienia”)
    Ewa Hoffmann-Piotrowska
    2022-04-14
  • „Dziwność istnienia”. Leonii Jabłonkówny czytanie Witkacego
    Grażyna Chmielewska
    79–93
    2023-01-23
1 - 16 z 16 elementów
W górę

Akademicka Platforma Czasopism

Najlepsze czasopisma naukowe i akademickie w jednym miejscu

apcz.umk.pl

Partnerzy platformy czasopism

  • Akademia Ignatianum w Krakowie
  • Akademickie Towarzystwo Andragogiczne
  • Fundacja Copernicus na rzecz Rozwoju Badań Naukowych
  • Instytut Historii im. Tadeusza Manteuffla Polskiej Akademii Nauk
  • Instytut Kultur Śródziemnomorskich i Orientalnych PAN
  • Instytut Tomistyczny
  • Karmelitański Instytut Duchowości w Krakowie
  • Ministerstwo Kultury i Dziedzictwa Narodowego
  • Państwowa Akademia Nauk Stosowanych w Krośnie
  • Państwowa Akademia Nauk Stosowanych we Włocławku
  • Państwowa Wyższa Szkoła Zawodowa im. Stanisława Pigonia w Krośnie
  • Polska Fundacja Przemysłu Kosmicznego
  • Polskie Towarzystwo Ekonomiczne
  • Polskie Towarzystwo Ludoznawcze
  • Towarzystwo Miłośników Torunia
  • Towarzystwo Naukowe w Toruniu
  • Uniwersytet im. Adama Mickiewicza w Poznaniu
  • Uniwersytet Komisji Edukacji Narodowej w Krakowie
  • Uniwersytet Mikołaja Kopernika
  • Uniwersytet w Białymstoku
  • Uniwersytet Warszawski
  • Wojewódzka Biblioteka Publiczna - Książnica Kopernikańska
  • Wyższe Seminarium Duchowne w Pelplinie / Wydawnictwo Diecezjalne „Bernardinum" w Pelplinie

© 2021- Uniwersytet Mikołaja Kopernika w Toruniu Deklaracja dostępności Sklep wydawnictwa