Skip to main content Skip to main navigation menu Skip to site footer
  • Register
  • Login
  • Language
    • English
    • Język Polski
  • Menu
  • Home
  • Current
  • Archives
  • Announcements
  • About
    • About the Journal
    • Submissions
    • For Reviewers
    • Editorial Team
    • Privacy Statement
    • Contact
  • Register
  • Login
  • Language:
  • English
  • Język Polski

Journal of Positive Management

Search
  • Home
  • /
  • Search
  1. Home /
  2. Search

Search

Advanced filters
Published After
Published Before

Search Results

Found 15 items.
  • VALUES ATTRIBUTES FOR THE SELECTION STRATEGY ON HOSPITALITY MARKET
    Janusz Kroik, Adam Świda
    17-28
    2015-09-13
  • MODEL OF THE COHESION MEASUREMENT OF THE ORGANISATION'S PERSONNEL STRATEGY
    Janusz Kroik, Adam Świda
    69-82
    2019-02-10
  • IMPORTANCE OF A DIALOGUE BETWEEN LOCAL GOVERNMENT AND BUSINESS FOR URBAN DEVELOPMENT
    Tomasz Ankiewicz, Zofia Wyszkowska, Tomasz Michalski
    3-17
    2019-07-05
  • THE ACTIVITIES OF FOODSERVICE COMPANIES IN THE AREA OF CORPORATE SOCIAL RESPONSIBILITY – ON THE EXAMPLE OF INTERNATIONAL FAST FOOD CHAIN
    Edyta Gheribi
    64-77
    2017-09-29
  • A MEASUEMENT MODEL OF TALENT MANAGEMENT PRACTICES AMONG UNIVERSITY STAFF IN CENTRAL REGION OF UGANDA
    Miiro Farooq, Azam Othman, Mohamad Sahari Nordin, Mohd Burhan Ibrahim
    3-19
    2017-05-18
  • TOWARDS THE INTEGRATED CONCEPT AND MEASUREMENT OF ORGANIZATIONAL POSITIVITY
    Przemysław Zbierowski
    55-66
    2014-10-03
  • EMPLOYEE ENGAGEMENT IN COMPANY’S CSR STRATEGY
    Patrycja Gulak-Lipka, Michał Jagielski, Patryk Jakub Taciak
    52-65
    2020-02-19
  • AN EXCELLENCE EQUATION: (E3 GOVERNANCE + 3E STRATEGY) -> 3P PERFORMANCE
    Rick Edgeman, Jacob Eskildsen
    50-66
    2012-05-24
  • GROUP PURCHASING ORGANIZATION (GPO) AS A MEANS OF BUSINESS COSTS SAVINGS
    Joanna Piorunowska-Kokoszko
    56-70
    2015-09-13
  • CORPORATE SOCIAL RESPONSIBILITY IN THE CONTEXT OF THE ENTERPRISE MARKETING ACTIVITIES
    Rafał Drewniak
    38-51
    2014-03-11
  • EMPLOYER BRANDING AS AN EFFECTIVE TOOL IN ACQUIRING TALENTS
    Ewelina Wilska
    46-54
    2014-10-03
  • DRIVING PERFORMANCE THROUGH POSITIVE LEADERSHIP
    Sunil Kumar Ramdas, Harold Andrew Patrick
    17-33
    2019-11-18
  • THE BALANCED SCORECARD AS A MODEL OF ACHIEVING STRATEGIC OBJECTIVES IN PUBLIC ADMINISTRATION
    Bartosz Stelter
    40-51
    2017-05-18
  • EMBEDDING SUSTAINABLE BUSINESS PRACTICE: A BETTER BUSINESS MODEL
    Ronald Endley Ainsbury
    72-87
    2016-04-15
  • Social media in the marketing of educational services
    Daniel Tokarski, Maximilian Kowalik
    2022-02-03
1 - 15 of 15 items
Up

Akademicka Platforma Czasopism

Najlepsze czasopisma naukowe i akademickie w jednym miejscu

apcz.umk.pl

Partners

  • Akademia Ignatianum w Krakowie
  • Akademickie Towarzystwo Andragogiczne
  • Fundacja Copernicus na rzecz Rozwoju Badań Naukowych
  • Instytut Historii im. Tadeusza Manteuffla Polskiej Akademii Nauk
  • Instytut Kultur Śródziemnomorskich i Orientalnych PAN
  • Instytut Tomistyczny
  • Karmelitański Instytut Duchowości w Krakowie
  • Ministerstwo Kultury i Dziedzictwa Narodowego
  • Państwowa Akademia Nauk Stosowanych w Krośnie
  • Państwowa Akademia Nauk Stosowanych we Włocławku
  • Państwowa Wyższa Szkoła Zawodowa im. Stanisława Pigonia w Krośnie
  • Polska Fundacja Przemysłu Kosmicznego
  • Polskie Towarzystwo Ekonomiczne
  • Polskie Towarzystwo Ludoznawcze
  • Towarzystwo Miłośników Torunia
  • Towarzystwo Naukowe w Toruniu
  • Uniwersytet im. Adama Mickiewicza w Poznaniu
  • Uniwersytet Komisji Edukacji Narodowej w Krakowie
  • Uniwersytet Mikołaja Kopernika
  • Uniwersytet w Białymstoku
  • Uniwersytet Warszawski
  • Wojewódzka Biblioteka Publiczna - Książnica Kopernikańska
  • Wyższe Seminarium Duchowne w Pelplinie / Wydawnictwo Diecezjalne „Bernardinum" w Pelplinie

© 2021- Nicolaus Copernicus University Accessibility statement Shop