Przejdź do sekcji głównej Przejdź do głównego menu Przejdź do stopki
  • Zarejestruj
  • Zaloguj
  • Język
    • English
    • Język Polski
  • Menu
  • Strona domowa
  • Aktualny numer
  • Archiwum
  • Ogłoszenia
  • O czasopiśmie
    • O czasopiśmie
    • Przesyłanie tekstów
    • Zespół redakcyjny
    • Rada Programowa
    • Lista recenzentów
    • Polityka prywatności
    • Kontakt
  • Zarejestruj
  • Zaloguj
  • Język:
  • English
  • Język Polski

Acta Universitatis Nicolai Copernici. Zarządzanie

Tom 40 (2013)
  • Strona domowa
  • /
  • Tom 40 (2013)
  1. Strona domowa /
  2. Archiwum /
  3. Tom 40 (2013) /
  4. Spis treści

Tom 40 (2013)

Spis treści

« Powrót

Artykuły

  • Marketingowa i rynkowa reorientacja organizacji oraz jej związek z procesem adaptacji organizacji
    Iwona Escher
    7-24
    PDF
  • Social CRM jako nowoczesna koncepcja biznesowa
    Agata Sudolska
    25-37
    PDF
  • Sposoby wywierania wpływu na adresatów reklamy społecznej
    Joanna Petrykowska
    39-46
    PDF
  • Marketingowe czynniki sukcesu i rozwoju przedsiębiorstw usługowych w Polsce
    Justyna Łapińska, Maciej Schulz
    47-57
    PDF
  • Specyfika i znaczenie wewnętrznego wizerunku przedsiębiorstwa
    Dawid Szostek
    59-70
    PDF
  • Znaczenie marki dla konsumenta na przykładzie województwa kujawsko-pomorskiego
    Katarzyna Liczmańska, Agnieszka Wiśniewska
    71-83
    PDF
  • Zrównoważone rozwiązania w transporcie miejskim – kierunki rozwoju
    Paweł Brzustewicz
    85-96
    PDF
  • Uwarunkowania kulturowe zarządzania przedsiębiorstwem typu „born global”
    Kamil Szulik
    97-107
    PDF
  • Oddziaływanie reklamy na motywy zakupowe: ramy koncepcyjne
    Anna Kozłowska
    109-124
    PDF
  • Rola i znaczenie sektora MŚP w Finlandii
    Agnieszka Chwiałkowska
    125-137
    PDF
  • Zachowania nabywców wobec kompleksowych programów zdrowotnych finansowanych z funduszy strukturalnych Unii Europejskiej
    Agnieszka Burnicka
    139-149
    PDF
  • Zużycie energii w transporcie w krajach Unii Europejskiej w kontekście idei zrównoważonego rozwoju
    Urszula Motowidlak
    151-161
    PDF
  • Narzędzia informatyczne wspierające logistykę transportu na przykładzie spółek Grupy PKP
    Anita Fajczak-Kowalska
    163-172
    PDF
  • Charakterystyka powiązań procesów logistycznych w przedsiębiorstwie z branży meblarskiej
    Zofia Wyszkowska, Tomasz Ankiewicz
    173-183
    PDF
  • Relacje z klientami jako istotny element zarządzania MŚP w czasach dekoniunktury gospodarczej
    Jacek Markiewicz
    185-192
    PDF
  • Informacja czy manipulacja? Analiza na przykładzie wybranych reklam
    Joanna Hernik
    193-204
    PDF
  • Funkcjonalność mediów społecznościowych jako siedem boków plastra miodu
    Magdalena Kowalska
    205-215
    PDF
  • Dysproporcje w ocenach poziomu zaopatrzenia podkarpackich firm handlu detalicznego żywnością
    Piotr Cyrek
    217-228
    PDF
  • Marketingowe narzędzia oddziaływania władz samorządowych na rozwój gminy na przykładzie gminy Czarna
    Wiesław Szopiński
    229-238
    PDF
  • Przedsiębiorczość akademicka w świetle akademickich inkubatorów przedsiębiorczości
    Marta Skarba
    239-252
    PDF
  • Europejska polityka sąsiedztwa, czyli stakeholders management w wykonaniu Unii Europejskiej
    Bartosz Kożuch
    253-263
    PDF
  • Model organizacyjnego komunikowania się w szkołach publicznych
    Stanisława Jung-Konstanty
    265-277
    PDF
  • Instrumenty partycypacji społecznej w teorii i praktyce zintegrowanego zarządzania miastem
    Martyna Basaj
    279-288
    PDF
  • Employer branding po sąsiedzku, czyli jak buduje się wizerunek w toruńskiej korporacji – Neuca SA z pomocą AIESEC
    Joanna Jezierska
    289-301
    PDF
  • Strony redakcyjne
    . .
    PDF

Wyszukiwanie

Wyszukiwanie

Przeglądaj

  • Indeks autorów
  • Lista archiwalnych numerów

Użytkownik

Użytkownik

Aktualny numer

  • Logo Atom
  • Logo RSS2
  • Logo RSS1

Informacje

  • dla czytelników
  • dla autorów
  • dla bibliotekarzy

Newsletter

Zapisz się Wypisz się

Język / Language

  • English
  • Język Polski
W górę

Akademicka Platforma Czasopism

Najlepsze czasopisma naukowe i akademickie w jednym miejscu

apcz.umk.pl

Partnerzy platformy czasopism

  • Akademia Ignatianum w Krakowie
  • Akademickie Towarzystwo Andragogiczne
  • Fundacja Copernicus na rzecz Rozwoju Badań Naukowych
  • Instytut Historii im. Tadeusza Manteuffla Polskiej Akademii Nauk
  • Instytut Kultur Śródziemnomorskich i Orientalnych PAN
  • Instytut Tomistyczny
  • Karmelitański Instytut Duchowości w Krakowie
  • Ministerstwo Kultury i Dziedzictwa Narodowego
  • Państwowa Akademia Nauk Stosowanych w Krośnie
  • Państwowa Akademia Nauk Stosowanych we Włocławku
  • Państwowa Wyższa Szkoła Zawodowa im. Stanisława Pigonia w Krośnie
  • Polska Fundacja Przemysłu Kosmicznego
  • Polskie Towarzystwo Ekonomiczne
  • Polskie Towarzystwo Ludoznawcze
  • Towarzystwo Miłośników Torunia
  • Towarzystwo Naukowe w Toruniu
  • Uniwersytet im. Adama Mickiewicza w Poznaniu
  • Uniwersytet Komisji Edukacji Narodowej w Krakowie
  • Uniwersytet Mikołaja Kopernika
  • Uniwersytet w Białymstoku
  • Uniwersytet Warszawski
  • Wojewódzka Biblioteka Publiczna - Książnica Kopernikańska
  • Wyższe Seminarium Duchowne w Pelplinie / Wydawnictwo Diecezjalne „Bernardinum" w Pelplinie

© 2021- Uniwersytet Mikołaja Kopernika w Toruniu Deklaracja dostępności Sklep wydawnictwa