Przejdź do sekcji głównej
Przejdź do głównego menu
Przejdź do stopki
Wpisz frazę
Szukaj
Zarejestruj
Zaloguj
Język
English
Język Polski
Menu
Strona domowa
Aktualny numer
Archiwum
Ogłoszenia
O czasopiśmie
O czasopiśmie
Przesyłanie tekstów
Zespół redakcyjny
Rada Programowa
Lista recenzentów
Polityka prywatności
Kontakt
Zarejestruj
Zaloguj
Język:
English
Język Polski
Acta Universitatis Nicolai Copernici. Zarządzanie
Szukaj
Strona domowa
/
Szukaj
Strona domowa
/
Szukaj
Szukaj
Wyszukaj w artykułach
Filtry zaawansowane
Od
Rok
2011
2012
2013
2014
2015
2016
2017
2018
2019
2020
2021
2022
Miesiąc
stycznia
lutego
marca
kwietnia
maja
czerwca
lipca
sierpnia
września
października
listopada
grudnia
Dzień
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
Do
Rok
2011
2012
2013
2014
2015
2016
2017
2018
2019
2020
2021
2022
Miesiąc
stycznia
lutego
marca
kwietnia
maja
czerwca
lipca
sierpnia
września
października
listopada
grudnia
Dzień
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
Według autora
Szukaj
Wyniki wyszukiwania
Znaleziono 22 elementów.
ZARZADZANIE PRZEZ JAKOŚĆ JAKO ELEMENT SPOŁECZNEJ ODPOWIEDZIALNOŚCI PRZEDSIĘBIORSTWA NA PRZYKŁADZIE FIRMY SZKŁO Sp. z o. o.
Katarzyna Chrostowska
49-60
2017-04-24
Wpływ wsparcia udzielanego małym przedsiębiorstwom na kształtowanie ich modelu biznesu
Marian Oliński
51-62
2015-05-01
Marketing rekomendacji jako narzędzie procesu komunikacji marketingowej firmy z klientami
Joanna Sorokin
9-25
2014-12-01
Promocja konsumencka w warunkach zakazu reklamy publicznej
Katarzyna Liczmańska
91-102
2011-12-01
WORK – LIFE BALANCE JAKO PRAKTYKA KONCEPCJI SPOŁECZNEJ ODPOWIEDZIALNOŚCI BIZNESU
Wojciech Leoński
127-137
2015-08-01
NOWOCZESNE METODY ŚWIADCZENIA USŁUG WODNO-KANALIZACYJNYCH WOBEC DZIAŁAŃ WYZNACZONYCH IDEĄ PODNIESIENIA JAKOŚCI ŻYCIA SPOŁECZNOŚCI LOKALNEJ NA PRZYKŁADZIE BRANŻY WODNO-KANALIZACYJNEJ W MIEŚCIE RYBNIK
Józef Piotr Ober, Janusz Karwot, Aleksandra Kuzior
17-26
2018-07-06
KOMPETENCJE DYNAMICZNE JAKO CZYNNIK PRZEWAGI KONKURENCYJNEJ PRZEDSIĘBIORSTWA MEDIALNEGO
Piotr Mańkiewicz
59-72
2015-08-01
UMIEJĘTNOŚCI KIEROWNICZE POTRZEBNE KIEROWNIKOM W XXI WIEKU
Marta Przybylska
139-149
2016-09-21
OBECNOŚĆ MISJI ORAZ WIZJI PRZEDSIĘBIORSTWA NA STRONACH WWW WYBRANYCH FIRM Z RANKINGU DIAMENTY FORBES 2017
Sławomir Antoni Króliczek
159-169
2017-07-03
Potencjał absorpcyjny w świadomości naczelnego kierownictwa banków
Waldemar Glabiszewski
143-152
2015-05-01
WYKORZYSTANIE ROZWIĄZAŃ BIG DATA W ZARZĄDZANIU PRZEDSIĘBIORSTWEM
Adam Weinert
91-100
2016-09-21
E-zarządzanie współczesnym przedsiębiorstwem
Anna Wallis
101-115
2016-02-28
ZARZĄDZANIE SUKCESJĄ W MIKROFIRMACH RODZINNYCH NA TERENIE WOJEWÓDZTWA ŚLĄKIEGO
Kamil Karski
49-59
2017-06-08
Wykorzystanie metody identyfikacji podejścia do strategii w badaniach wybranych przedsiębiorstw
Marcin Jasiński
175-188
2015-11-30
DOTACJA INWESTYCYJNA JAKO NARZĘDZIE MODYFIKACJI MODELU BIZNESU
Marian Oliński, Piotr Szamrowski
67-82
2015-11-15
STRATEGICZNA KARTA WYNIKÓW W ZARZĄDZANIU WSPÓŁCZESNYM PRZEDSIĘBIORSTWEM
Jacek Wysocki
51-62
2017-03-01
WOJNA O TALENTY NA PRZYKŁADZIE PRZEDSIĘBIORSTWA USŁUGOWEGO BRANŻY WODNO – KANALIZACYJNEJ. STUDIUM PRZYPADKU
Karolina Kucznik
57-64
2018-09-21
WYBRANE ASPEKTY FINANSOWANIA MAŁYCH I ŚREDNICH PRZEDSIĘBIORSTW W POLSCE
Bartosz Stelter
175-191
2016-09-21
KONSTRUKCJA MODELI BIZNESU
Adam Krystian Wiśniewski
75-85
2017-06-21
POTENCJAŁ ABSORPCYJNY W ŚWIADOMOŚCI NACZELNEGO KIEROWNICTWA BANKÓW
Waldemar Glabiszewski
2014-12-30
ZNACZENIE POZYTYWNYCH RELACJI Z KLIENTAMI DLA ICH SATYSFAKCJI I LOJALNOŚCI NA PRZYKŁADZIE SIECI SEPHORA
Aleksandra Jarosz
59-74
2021-10-27
Klasyfikacja konfliktów w przedsiębiorstwie
Iwona Salejko-Szyszczak
137-148
2011-12-01
1 - 22 z 22 elementów