Przejdź do sekcji głównej Przejdź do głównego menu Przejdź do stopki
  • Zarejestruj
  • Zaloguj
  • Język
    • English
    • Język Polski
  • Menu
  • Strona domowa
  • Aktualny numer
  • Archiwum
  • Ogłoszenia
  • O czasopiśmie
    • O czasopiśmie
    • Przesyłanie tekstów
    • Zespół redakcyjny
    • Rada Programowa
    • Lista recenzentów
    • Polityka prywatności
    • Kontakt
  • Zarejestruj
  • Zaloguj
  • Język:
  • English
  • Język Polski

Acta Universitatis Nicolai Copernici. Zarządzanie

Szukaj
  • Strona domowa
  • /
  • Szukaj
  1. Strona domowa /
  2. Szukaj

Szukaj

Filtry zaawansowane
Od
Do

Wyniki wyszukiwania

Znaleziono 15 elementów.
  • USE AND APPLICATION OF THE INTERNET OF THINGS IN THE DIGITAL TRANSFORMATION OF ENTERPRISES
    Ewelina Nowińska
    21-35
    2020-09-22
  • Instrumenty promocji imprez biegowych
    Andżelika Dzięgiel
    33-49
    2015-05-01
  • AKADEMICKA PLATFORMA CZASOPISM JAKO NOWOCZESNE FORUM WYMIANY MYŚLI NAUKOWEJ
    Grzegorz Kopcewicz
    103-114
    2016-08-25
  • CHATBOTY: PERSPEKTYWY ROZWOJU TECHNOLOGII INFORMATYCZNYCH W KONTAKCIE Z KLIENTEM
    Anna Kozłowska, Anna Rodzik
    7-17
    2018-04-25
  • THE INFLUENCE OF E-COMMERCE MARKET ON CONSUMER SHOPPING PREFERENCES
    Izabela Bober, Agata Emche
    7-15
    2021-05-02
  • WYKORZYSTANIE DANYCH TEKSTOWYCH DO MONITOROWANIA NASTROJÓW I SPOSOBU POSTRZEGANIA MARKI NA PRZYKŁADZIE PORTALI SPOŁECZNOŚCIOWYCH
    Joanna Michalak
    139-155
    2016-08-25
  • OBSZARY WYKORZYSTANIA WALUT WIRTUALNYCH W DZIAŁALNOŚCI PRZEDSIĘBIORSTWA
    Anna Wiśniewska
    7-16
    2018-09-17
  • ZASTOSOWANIE MODELU AIDA W OCENIE SKUTECZNOŚCI REKLAMY INTERNETOWEJ
    Anna Kozłowska, Andrzej Pańkowski
    59-68
    2018-04-25
  • Marketing rekomendacji jako narzędzie procesu komunikacji marketingowej firmy z klientami
    Joanna Sorokin
    9-25
    2014-12-01
  • VISUAL MERCHANDISING NA PRZYKŁADZIE SIECI SKLEPÓW MOHITO
    Katarzyna Liczmańska, Danuta Balcerak
    141-152
    2016-09-01
  • Funkcjonalność mediów społecznościowych jako siedem boków plastra miodu
    Magdalena Kowalska
    205-215
    2014-02-21
  • Informacja czy manipulacja? Analiza na przykładzie wybranych reklam
    Joanna Hernik
    193-204
    2014-02-21
  • KLUCZOWE KOMPETENCJE MENEDŻERA W DOBIE CZWARTEJ REWOLUCJI PRZEMYSŁOWEJ – PRZEMYSŁU 4.0
    Jarosław Gracel, Marek Makowiec
    105-129
    2018-01-08
  • WSPÓŁCZESNE ZARZĄDZANIE BEZPIECZEŃSTWEM INFORMACYJNYM W ASPEKCIE ZAGROŻEŃ EKOLOGICZNYCH
    Edyta Świnarska
    87-98
    2018-11-19
  • POMIAR MEDIÓW SPOŁECZNOŚCIOWYCH JAKO ELEMENT ZARZĄDZANIA WIEDZĄ I INFORMACJĄ W PRZEDSIĘBIORSTWACH
    Mariusz Lewandowski
    115-122
    2019-04-02
1 - 15 z 15 elementów
W górę

Akademicka Platforma Czasopism

Najlepsze czasopisma naukowe i akademickie w jednym miejscu

apcz.umk.pl

Partnerzy platformy czasopism

  • Akademia Ignatianum w Krakowie
  • Akademickie Towarzystwo Andragogiczne
  • Fundacja Copernicus na rzecz Rozwoju Badań Naukowych
  • Instytut Historii im. Tadeusza Manteuffla Polskiej Akademii Nauk
  • Instytut Kultur Śródziemnomorskich i Orientalnych PAN
  • Instytut Tomistyczny
  • Karmelitański Instytut Duchowości w Krakowie
  • Ministerstwo Kultury i Dziedzictwa Narodowego
  • Państwowa Akademia Nauk Stosowanych w Krośnie
  • Państwowa Akademia Nauk Stosowanych we Włocławku
  • Państwowa Wyższa Szkoła Zawodowa im. Stanisława Pigonia w Krośnie
  • Polska Fundacja Przemysłu Kosmicznego
  • Polskie Towarzystwo Ekonomiczne
  • Polskie Towarzystwo Ludoznawcze
  • Towarzystwo Miłośników Torunia
  • Towarzystwo Naukowe w Toruniu
  • Uniwersytet im. Adama Mickiewicza w Poznaniu
  • Uniwersytet Komisji Edukacji Narodowej w Krakowie
  • Uniwersytet Mikołaja Kopernika
  • Uniwersytet w Białymstoku
  • Uniwersytet Warszawski
  • Wojewódzka Biblioteka Publiczna - Książnica Kopernikańska
  • Wyższe Seminarium Duchowne w Pelplinie / Wydawnictwo Diecezjalne „Bernardinum" w Pelplinie

© 2021- Uniwersytet Mikołaja Kopernika w Toruniu Deklaracja dostępności Sklep wydawnictwa