Przejdź do sekcji głównej
Przejdź do głównego menu
Przejdź do stopki
Wpisz frazę
Szukaj
Zarejestruj
Zaloguj
Język
English
Język Polski
Menu
Strona domowa
Aktualny numer
Archiwum
Ogłoszenia
O czasopiśmie
O czasopiśmie
Przesyłanie tekstów
Zespół redakcyjny
Rada Programowa
Lista recenzentów
Polityka prywatności
Kontakt
Zarejestruj
Zaloguj
Język:
English
Język Polski
Acta Universitatis Nicolai Copernici. Zarządzanie
Szukaj
Strona domowa
/
Szukaj
Strona domowa
/
Szukaj
Szukaj
Wyszukaj w artykułach
Filtry zaawansowane
Od
Rok
2011
2012
2013
2014
2015
2016
2017
2018
2019
2020
2021
2022
Miesiąc
stycznia
lutego
marca
kwietnia
maja
czerwca
lipca
sierpnia
września
października
listopada
grudnia
Dzień
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
Do
Rok
2011
2012
2013
2014
2015
2016
2017
2018
2019
2020
2021
2022
Miesiąc
stycznia
lutego
marca
kwietnia
maja
czerwca
lipca
sierpnia
września
października
listopada
grudnia
Dzień
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
Według autora
Szukaj
Wyniki wyszukiwania
Znaleziono 44 elementów.
Marketing rekomendacji jako narzędzie procesu komunikacji marketingowej firmy z klientami
Joanna Sorokin
9-25
2014-12-01
MATERIAL MANAGEMENT IN A MANUFACTURING COMPANY
Beata Kanecka
67-76
2020-11-05
Badania marketingowe jako podstawa planowania działań i instrumentów marketingowych towarzyszących wprowadzeniu na rynek nowego produktu (przypadek nawozu fosforowego firmy Struga SA)
Iwona Escher
67-85
2014-12-01
WYNIKI KONKURENCYJNOŚCI PRZEDSIĘBIORSTW WEDŁUG BAROMETRU BIZNESU W 2014 W POLSCE, CZECHACH I NA SŁOWACJI
Olaf Flak, Grzegorz Głód
111-135
2015-11-15
WOJNA O TALENTY NA PRZYKŁADZIE PRZEDSIĘBIORSTWA USŁUGOWEGO BRANŻY WODNO – KANALIZACYJNEJ. STUDIUM PRZYPADKU
Karolina Kucznik
57-64
2018-09-21
KEY PERFORMANANCE INDICATOR JAKO WSKAŹNIK POMIARU EFEKTYWNOŚCI - ANALIZA WYBRANEGO PRZEDSIĘBIORSTWA
Kamila Elżbieta Zelga
127-135
2018-04-25
IMPLEMENTATION ANALYSIS OF CONTROLLING ACTIVITIES ON THE CASE OF THE NEUROACTIVE COMPANY
Beata Grabowska
59-66
2020-11-09
ZARZADZANIE PRZEZ JAKOŚĆ JAKO ELEMENT SPOŁECZNEJ ODPOWIEDZIALNOŚCI PRZEDSIĘBIORSTWA NA PRZYKŁADZIE FIRMY SZKŁO Sp. z o. o.
Katarzyna Chrostowska
49-60
2017-04-24
MANAGEMENT OF AN ENERGY COMPANY USING THE SENT TRANSPORT REGISTRATION AND MONITORING SYSTEM
Paweł Bełch, Robert Rogaczewski
37-48
2020-11-05
FACTORS HINDERING ECOINNOVATIVENESS OF PAPER INDUSTRY COMPANIES IN POLAND
Edyta Bochenek
21-34
2016-02-28
COMPANY'S CSR ACTIVITIES ADDRESSED TO ITS CUSTOMERS
Joanna Grzegorczyk
19-28
2019-12-19
IS ELECTROMOBILITY IN THE SUPPLY NETWORK A GOOD WAY TO INCREASE INNOVATION?
Maciej Bednarczyk, Bartłomiej Bielski
17-28
2021-05-13
MATHEMATICAL MODEL OF CURRENT CAPITAL’S OPTIMIZATION AND MANAGEMENT
Iryna Hryniuk
47-60
2019-08-02
EFFECTIVE COMMUNICATION AS STRENGTHENING THE WORKING EFFICIENCY OF AN ENTERPRISE ON THE EXAMPLE OF THE DUTCH CAREYN
Monika Roszak
67-76
2019-12-27
SPOŁECZNA ODPOWIEDZIALNOŚĆ BIZNESU CZY CELOWE DZIAŁANIA MARKETINGOWE? – ANALIZA PRZYPADKU PRZEDSIĘBIORSTWA NEXT PLC
Marta Drabkowska-Skarba
115-135
2016-06-25
ROLA KIEROWNIKA W ZARZĄDZANIU ZESPOŁEM PROJEKTOWYM
Agnieszka Stolarska
103-111
2016-09-01
KOMPETENCJE DYNAMICZNE JAKO CZYNNIK PRZEWAGI KONKURENCYJNEJ PRZEDSIĘBIORSTWA MEDIALNEGO
Piotr Mańkiewicz
59-72
2015-08-01
Moda na markę alkoholu – przejaw konformizmu czy indywidualizmu
Katarzyna Liczmańska
119-131
2013-02-07
Misja jako cel kierunkowy przedsiębiorstw w branży piekarniczej
Michał Jagielski
97-109
2015-05-01
KTO JEST PŁATNIKIEM? WARTOŚĆ PRYWATNYCH INFORMACJI Z PERSPEKTYWY KLIENTÓW I FIRM
Karolina Małagocka
137-149
2018-04-25
Strategia lojalności konsumentów
Agnieszka Wiśniewska
39-53
2014-12-01
Employer branding po sąsiedzku, czyli jak buduje się wizerunek w toruńskiej korporacji – Neuca SA z pomocą AIESEC
Joanna Jezierska
289-301
2014-02-21
Uwarunkowania zewnętrzne budowy potencjału konkurencyjnego Tajemniczych Mistrzów polskiej gospodarki
Dorota Grego-Planer
87-103
2014-12-01
Charakterystyka powiązań procesów logistycznych w przedsiębiorstwie z branży meblarskiej
Zofia Wyszkowska, Tomasz Ankiewicz
173-183
2014-02-21
Promocja konsumencka w warunkach zakazu reklamy publicznej
Katarzyna Liczmańska
91-102
2011-12-01
1 - 25 z 44 elementów
1
2
>
>>