Przejdź do sekcji głównej Przejdź do głównego menu Przejdź do stopki
  • Zarejestruj
  • Zaloguj
  • Język
    • English
    • Język Polski
  • Menu
  • Strona domowa
  • Aktualny numer
  • Archiwum
  • Ogłoszenia
  • O czasopiśmie
    • O czasopiśmie
    • Przesyłanie tekstów
    • Zespół redakcyjny
    • Rada Programowa
    • Lista recenzentów
    • Polityka prywatności
    • Kontakt
  • Zarejestruj
  • Zaloguj
  • Język:
  • English
  • Język Polski

Acta Universitatis Nicolai Copernici. Zarządzanie

Szukaj
  • Strona domowa
  • /
  • Szukaj
  1. Strona domowa /
  2. Szukaj

Szukaj

Filtry zaawansowane
Od
Do

Wyniki wyszukiwania

Znaleziono 44 elementów.
  • Marketing rekomendacji jako narzędzie procesu komunikacji marketingowej firmy z klientami
    Joanna Sorokin
    9-25
    2014-12-01
  • MATERIAL MANAGEMENT IN A MANUFACTURING COMPANY
    Beata Kanecka
    67-76
    2020-11-05
  • Badania marketingowe jako podstawa planowania działań i instrumentów marketingowych towarzyszących wprowadzeniu na rynek nowego produktu (przypadek nawozu fosforowego firmy Struga SA)
    Iwona Escher
    67-85
    2014-12-01
  • WYNIKI KONKURENCYJNOŚCI PRZEDSIĘBIORSTW WEDŁUG BAROMETRU BIZNESU W 2014 W POLSCE, CZECHACH I NA SŁOWACJI
    Olaf Flak, Grzegorz Głód
    111-135
    2015-11-15
  • WOJNA O TALENTY NA PRZYKŁADZIE PRZEDSIĘBIORSTWA USŁUGOWEGO BRANŻY WODNO – KANALIZACYJNEJ. STUDIUM PRZYPADKU
    Karolina Kucznik
    57-64
    2018-09-21
  • KEY PERFORMANANCE INDICATOR JAKO WSKAŹNIK POMIARU EFEKTYWNOŚCI - ANALIZA WYBRANEGO PRZEDSIĘBIORSTWA
    Kamila Elżbieta Zelga
    127-135
    2018-04-25
  • IMPLEMENTATION ANALYSIS OF CONTROLLING ACTIVITIES ON THE CASE OF THE NEUROACTIVE COMPANY
    Beata Grabowska
    59-66
    2020-11-09
  • ZARZADZANIE PRZEZ JAKOŚĆ JAKO ELEMENT SPOŁECZNEJ ODPOWIEDZIALNOŚCI PRZEDSIĘBIORSTWA NA PRZYKŁADZIE FIRMY SZKŁO Sp. z o. o.
    Katarzyna Chrostowska
    49-60
    2017-04-24
  • MANAGEMENT OF AN ENERGY COMPANY USING THE SENT TRANSPORT REGISTRATION AND MONITORING SYSTEM
    Paweł Bełch, Robert Rogaczewski
    37-48
    2020-11-05
  • FACTORS HINDERING ECOINNOVATIVENESS OF PAPER INDUSTRY COMPANIES IN POLAND
    Edyta Bochenek
    21-34
    2016-02-28
  • COMPANY'S CSR ACTIVITIES ADDRESSED TO ITS CUSTOMERS
    Joanna Grzegorczyk
    19-28
    2019-12-19
  • IS ELECTROMOBILITY IN THE SUPPLY NETWORK A GOOD WAY TO INCREASE INNOVATION?
    Maciej Bednarczyk, Bartłomiej Bielski
    17-28
    2021-05-13
  • MATHEMATICAL MODEL OF CURRENT CAPITAL’S OPTIMIZATION AND MANAGEMENT
    Iryna Hryniuk
    47-60
    2019-08-02
  • EFFECTIVE COMMUNICATION AS STRENGTHENING THE WORKING EFFICIENCY OF AN ENTERPRISE ON THE EXAMPLE OF THE DUTCH CAREYN
    Monika Roszak
    67-76
    2019-12-27
  • SPOŁECZNA ODPOWIEDZIALNOŚĆ BIZNESU CZY CELOWE DZIAŁANIA MARKETINGOWE? – ANALIZA PRZYPADKU PRZEDSIĘBIORSTWA NEXT PLC
    Marta Drabkowska-Skarba
    115-135
    2016-06-25
  • ROLA KIEROWNIKA W ZARZĄDZANIU ZESPOŁEM PROJEKTOWYM
    Agnieszka Stolarska
    103-111
    2016-09-01
  • KOMPETENCJE DYNAMICZNE JAKO CZYNNIK PRZEWAGI KONKURENCYJNEJ PRZEDSIĘBIORSTWA MEDIALNEGO
    Piotr Mańkiewicz
    59-72
    2015-08-01
  • Moda na markę alkoholu – przejaw konformizmu czy indywidualizmu
    Katarzyna Liczmańska
    119-131
    2013-02-07
  • Misja jako cel kierunkowy przedsiębiorstw w branży piekarniczej
    Michał Jagielski
    97-109
    2015-05-01
  • KTO JEST PŁATNIKIEM? WARTOŚĆ PRYWATNYCH INFORMACJI Z PERSPEKTYWY KLIENTÓW I FIRM
    Karolina Małagocka
    137-149
    2018-04-25
  • Strategia lojalności konsumentów
    Agnieszka Wiśniewska
    39-53
    2014-12-01
  • Employer branding po sąsiedzku, czyli jak buduje się wizerunek w toruńskiej korporacji – Neuca SA z pomocą AIESEC
    Joanna Jezierska
    289-301
    2014-02-21
  • Uwarunkowania zewnętrzne budowy potencjału konkurencyjnego Tajemniczych Mistrzów polskiej gospodarki
    Dorota Grego-Planer
    87-103
    2014-12-01
  • Charakterystyka powiązań procesów logistycznych w przedsiębiorstwie z branży meblarskiej
    Zofia Wyszkowska, Tomasz Ankiewicz
    173-183
    2014-02-21
  • Promocja konsumencka w warunkach zakazu reklamy publicznej
    Katarzyna Liczmańska
    91-102
    2011-12-01
1 - 25 z 44 elementów 1 2 > >> 
W górę

Akademicka Platforma Czasopism

Najlepsze czasopisma naukowe i akademickie w jednym miejscu

apcz.umk.pl

Partnerzy platformy czasopism

  • Akademia Ignatianum w Krakowie
  • Akademickie Towarzystwo Andragogiczne
  • Fundacja Copernicus na rzecz Rozwoju Badań Naukowych
  • Instytut Historii im. Tadeusza Manteuffla Polskiej Akademii Nauk
  • Instytut Kultur Śródziemnomorskich i Orientalnych PAN
  • Instytut Tomistyczny
  • Karmelitański Instytut Duchowości w Krakowie
  • Ministerstwo Kultury i Dziedzictwa Narodowego
  • Państwowa Akademia Nauk Stosowanych w Krośnie
  • Państwowa Akademia Nauk Stosowanych we Włocławku
  • Państwowa Wyższa Szkoła Zawodowa im. Stanisława Pigonia w Krośnie
  • Polska Fundacja Przemysłu Kosmicznego
  • Polskie Towarzystwo Ekonomiczne
  • Polskie Towarzystwo Ludoznawcze
  • Towarzystwo Miłośników Torunia
  • Towarzystwo Naukowe w Toruniu
  • Uniwersytet im. Adama Mickiewicza w Poznaniu
  • Uniwersytet Komisji Edukacji Narodowej w Krakowie
  • Uniwersytet Mikołaja Kopernika
  • Uniwersytet w Białymstoku
  • Uniwersytet Warszawski
  • Wojewódzka Biblioteka Publiczna - Książnica Kopernikańska
  • Wyższe Seminarium Duchowne w Pelplinie / Wydawnictwo Diecezjalne „Bernardinum" w Pelplinie

© 2021- Uniwersytet Mikołaja Kopernika w Toruniu Deklaracja dostępności Sklep wydawnictwa