Tomasz Maliszewski (red.), Szkoła dla życia. Przewodnik po współczesnych uniwersytetach ludowych „Szkoła dla życia”, Kaszubski Uniwersytet Ludowy w Wieżycy, Stowarzyszenie Ekologiczno-Kulturalne ZIARNO w Grzybowie, Wieżyca–Grzybów 2016, ss. 108
DOI:
https://doi.org/10.12775/RA.2016.026Bibliografia
Danek D. (1996), Sztuka rozumienia. Literatura i psychoanaliza, Instytut Badań Literackich, Warszawa.
Regulski J. (2012), Rozwój samorządności w Polsce. Próba przewidywań, [w:] Wizja przyszłości Polski. Studia i analizy, t. 3: Ekspertyzy, red. B. Galwas, L. Kuźnicki, Polska Akademia Nauk, Komitet Prognoz „Polska 2000 Plus”, Warszawa.
Karłowski M. (1996), Epizody i tożsamość, „Kultura i Społeczeństwo” nr 4 (40).
Nowak-Dziemianowicz M. (2006), Czy świat człowieka ma postać narracji? O możliwościach badania, rozumienia i zmiany, „Teraźniejszość-Człowiek-Edukacja” nr 4.
Morus T. (1954), Utopia, PAX, Warszawa.
Pobrania
Opublikowane
2017-06-19
Jak cytować
1.
SYMONOWICZ-JABŁOŃSKA, Izabela. Tomasz Maliszewski (red.), Szkoła dla życia. Przewodnik po współczesnych uniwersytetach ludowych „Szkoła dla życia”, Kaszubski Uniwersytet Ludowy w Wieżycy, Stowarzyszenie Ekologiczno-Kulturalne ZIARNO w Grzybowie, Wieżyca–Grzybów 2016, ss. 108. Rocznik Andragogiczny [online]. 19 czerwiec 2017, T. 23, s. 433–438. [udostępniono 30.11.2024]. DOI 10.12775/RA.2016.026.
Numer
Dział
V. Recenzje
Statystyki
Liczba wyświetleń i pobrań: 347
Liczba cytowań: 0