Tomasz Maliszewski (red.), Szkoła dla życia. Przewodnik po współczesnych uniwersytetach ludowych „Szkoła dla życia”, Kaszubski Uniwersytet Ludowy w Wieżycy, Stowarzyszenie Ekologiczno-Kulturalne ZIARNO w Grzybowie, Wieżyca–Grzybów 2016, ss. 108
DOI:
https://doi.org/10.12775/RA.2016.026Literaturhinweise
Danek D. (1996), Sztuka rozumienia. Literatura i psychoanaliza, Instytut Badań Literackich, Warszawa.
Regulski J. (2012), Rozwój samorządności w Polsce. Próba przewidywań, [w:] Wizja przyszłości Polski. Studia i analizy, t. 3: Ekspertyzy, red. B. Galwas, L. Kuźnicki, Polska Akademia Nauk, Komitet Prognoz „Polska 2000 Plus”, Warszawa.
Karłowski M. (1996), Epizody i tożsamość, „Kultura i Społeczeństwo” nr 4 (40).
Nowak-Dziemianowicz M. (2006), Czy świat człowieka ma postać narracji? O możliwościach badania, rozumienia i zmiany, „Teraźniejszość-Człowiek-Edukacja” nr 4.
Morus T. (1954), Utopia, PAX, Warszawa.
Downloads
Veröffentlicht
2017-06-19
Zitationsvorschlag
1.
SYMONOWICZ-JABŁOŃSKA, Izabela. Tomasz Maliszewski (red.), Szkoła dla życia. Przewodnik po współczesnych uniwersytetach ludowych „Szkoła dla życia”, Kaszubski Uniwersytet Ludowy w Wieżycy, Stowarzyszenie Ekologiczno-Kulturalne ZIARNO w Grzybowie, Wieżyca–Grzybów 2016, ss. 108. Rocznik Andragogiczny. Online. 19 Juni 2017. Vol. 23, pp. 433-438. [Accessed 1 Dezember 2024]. DOI 10.12775/RA.2016.026.
Ausgabe
Rubrik
V. Recenzje
Stats
Number of views and downloads: 349
Number of citations: 0