Wyszukaj


 
Numer Tytuł
 
Vol 1, No 28 (2019) Emotional and Social Competences in Students with Mild Intellectual Disability – Research Using TROS-KA Battery Abstrakt
Ewa Domagała-Zyśk, Tomasz Knopik
 
Vol 2, No 29 (2019) The Normative Definitions of Inclusive Education Developed by Teachers from Numerous Schools and of Varied Professional Experience Abstrakt
Wanda Baranowska, Justyna Leszka
 
Vol 1, No 22 (2016) Zagadnienie inkluzji i ekskluzji społecznej w środowisku naukowym pedagogów. Perspektywa teoretyczna i propozycja pomiaru Abstrakt  PDF
Sławomir Pasikowski
 
Vol 2, No 19 (2014) Przygotowanie nauczycieli do pracy z uczniami ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi Abstrakt  PDF
Anna Bieganowska, Anna Witek
 
1 - 4 z 4 elementów

Wskazówki:

  • Wielkość znaków nie ma znaczenia
  • Spójniki są ignorowane
  • Wyszukaj dokładnego wyrażenia przez umieszczenie go w cudzyszłowie, np. "Dolnośląska Szkoła Wyższa"
  • Wyklucz wyrażenie poprzedzając je znakiem -.



Partnerzy platformy czasopism