Wyszukaj
Numer | Tytuł | |
Vol 5, No 1 (2011) | Charakterystyka semantyczna przysłówków typu na stojąco, na leżąco, na siedząco | Abstrakt PDF |
Joanna Kościerzyńska Kościerzyńska | ||
Vol 13 (2016) | Co to znaczy: robić coś świadomie oraz świadomie coś robić? Dyskusja na temat epistemiczności / wolitywności przysłówków świadomie / nieświadomie | Abstrakt PDF |
Izabela Duraj-Nowosielska | ||
Vol 12 (2015) | Gdzie jest cel w zdaniach z "celowo" i kilka innych pytań o wyrażenia pokrewne | Abstrakt PDF |
Izabela Duraj-Nowosielska | ||
Vol 1, No 1 (2009) | Ewentualnie jako semantyczny równoważnik pewnego warunku, ewentualnie pewnej alternatywy | Abstrakt PDF |
Magdalena Danielewiczowa | ||
Vol 7, No 1 (2012) | Łączliwość leksykalna przysłówka "mimochodem" | Abstrakt PDF |
Natalia Żochowska | ||
Vol 7, No 1 (2012) | Kilka uwag o wpływie przycisku zdaniowego na interpretację przysłówków-modyfikatorów intencjonalności (na przykładzie niechcący, przypadkiem) | Abstrakt PDF |
Izabela Duraj-Nowosielska | ||
Vol 3, No 1 (2010) | O znaczeniu przedmiotowym i metatekstowym jednostek regularny i regularnie | Abstrakt PDF |
Dagmara Maryn | ||
Vol 2, No 2 (2009) | O pochodzeniu łacińskich przysłówków zakończonych na -iter | Abstrakt PDF |
Krzysztof Tomasz Witczak | ||
Vol 6, No 2 (2011) | Krok po kroku, krok za krokiem, krok w krok – konstrukcje składniowe czy jednostki języka? | Abstrakt PDF |
Paulina Rosalska | ||
Vol 7, No 1 (2012) | Pojęcie sposobu jako wielkość relacyjna. Struktura tematyczno-rematyczna wypowiedzeń o schemacie ‘…w taki sposób, że…’ | Abstrakt PDF |
Joanna Kościerzyńska | ||
Vol 11 (2014) | Mimo woli i mimowolnie jako wykładniki relacji umysł–ciało | Abstrakt PDF |
Natalia Żochowska | ||
Vol 7, No 1 (2012) | Kilka uwag o wpływie przycisku zdaniowego na interpretację przysłówków-modyfikatorów intencjonalności (na przykładzie niechcący, przypadkiem) | Abstrakt PDF |
IZABELA DURAJ-NOWOSIELSKA | ||
1 - 12 z 12 elementów |
Wskazówki:
- Wielkość znaków nie ma znaczenia
- Spójniki są ignorowane
- Wyszukaj dokładnego wyrażenia przez umieszczenie go w cudzyszłowie, np. "Dolnośląska Szkoła Wyższa"
- Wyklucz wyrażenie poprzedzając je znakiem -.